Concert Aankondigingen

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Ik ga eventjes een pauze nemen voor een paar dagen, na dit veel te lang dagelijks gedaan te hebben. 't Is wel even goed geweest ;)

Physical Grafitti op 14 januari naar Metropool Hengelo. Verkoop 6 oktober 12.00.
Splendid ook op 4 februari naar de Melkweg. Verkoop 14 oktober 10.00, VVK 10 oktober 10.00.
Dez Mona op 19 mei naar de Melkweg. Verkoop 14 oktober 11.00.
Kælan Mikla is het voorprogramma van Ville Valo in Paradiso.
Benieuwd naar je megalijst over een paar dagen ;)
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: wenteldave en PJ

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.151
2.914
Bij afwezigheid van wenteldave zal ik er snel de interessantste dingen uithalen.

Nederland:
The Damned (28 oktober, Melkweg)
Iron Maiden (11 juli, Ziggo Dome)
Roosbeef (18 februari, Maassilo)
King Gizzard & The Lizard Wizard (4 maart, 013)
Polyphia (16 mei, Melkweg)
Wim Mertens (7 maart, Oosterpoort)

België:
Iron Maiden (13 juli, Sportpaleis)
The Vamps (2 maart, La Madeleine)

Luxemburg:
Loyle Carner (Rockhal Club)
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Bij afwezigheid van wenteldave zal ik er snel de interessantste dingen uithalen.

Nederland:
The Damned (28 oktober, Melkweg)
Iron Maiden (11 juli, Ziggo Dome)
Roosbeef (18 februari, Maassilo)
King Gizzard & The Lizard Wizard (4 maart, 013)
Polyphia (16 mei, Melkweg)
Wim Mertens (7 maart, Oosterpoort)

België:
Iron Maiden (13 juli, Sportpaleis)
The Vamps (2 maart, La Madeleine)

Luxemburg:
Loyle Carner (Rockhal Club)
King Gizzard 👀
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Bij afwezigheid van wenteldave zal ik er snel de interessantste dingen uithalen.

Nederland:
The Damned (28 oktober, Melkweg)
Iron Maiden (11 juli, Ziggo Dome)
Roosbeef (18 februari, Maassilo)
King Gizzard & The Lizard Wizard (4 maart, 013)
Polyphia (16 mei, Melkweg)
Wim Mertens (7 maart, Oosterpoort)

België:
Iron Maiden (13 juli, Sportpaleis)
The Vamps (2 maart, La Madeleine)

Luxemburg:
Loyle Carner (Rockhal Club)
Belgische datum voor Gizz whennn. Zal wel weer AB worden, tenzij ze eens de Lotto Arena proberen? Vorige keer twee keer moeiteloos de AB vol.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Justin Bieber heeft alle resterende optredens van zijn wereldtournee geannuleerd en schuift de shows door naar een later moment in 2023. Dit betekent dat de Canadese zanger in januari niet naar Nederland komt. Hij zou op 11, 13 en 14 januari in de Ziggo Dome in Amsterdam concerten geven.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Lizzo verkoop begon om 12 uur. Net eens gekeken want was benieuwd naar de populariteit, 7 mensen voor me. Auwtsj...
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Op eerste gezicht lijkt ca. 75% van de zitplaatsen verkocht, dat is toch prima in het eerste uur van de verkoop?

(Hoef overigens zelf niet naar Lizzo.)
Kon toestraks geen zaalplan zien, nu wel inderdaad. Voor alles nog kaarten te krijgen, zelfs golden circle. Toch niet de grote naam die sommigen hier in zagen denk ik.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Kon toestraks geen zaalplan zien, nu wel inderdaad. Voor alles nog kaarten te krijgen, zelfs golden circle. Toch niet de grote naam die sommigen hier in zagen denk ik.
Doel je op de discussie in het Pinkpop topic? Want als 75% van de zitplaatsen in een uur is verkocht (en die berekening wordt doorgetrokken naar de staplaatsen), dan blij ik erbij dat dit cijfers zijn voor een subheadliner op Pinkpop.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.149
3.670
Doel je op de discussie in het Pinkpop topic? Want als 75% van de zitplaatsen in een uur is verkocht (en die berekening wordt doorgetrokken naar de staplaatsen), dan blij ik erbij dat dit cijfers zijn voor een subheadliner op Pinkpop.
Dat is zelfs al headliner waardig. Al heb ik nog nooit een nummer van Lizzo gehoord, dus ben wel nieuwsgierig.
 
  • Haha
Waarderingen: DennisvdBr

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Doel je op de discussie in het Pinkpop topic? Want als 75% van de zitplaatsen in een uur is verkocht (en die berekening wordt doorgetrokken naar de staplaatsen), dan blij ik erbij dat dit cijfers zijn voor een subheadliner op Pinkpop.
Check het zaalplan zou ik zeggen. Als dit resultaat 75% betekent, zou ik toch veel meer tentamens moeten hebben gehaald in m'n leven. :ROFLMAO:
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Check het zaalplan zou ik zeggen. Als dit resultaat 75% betekent, zou ik toch veel meer tentamens moeten hebben gehaald in m'n leven. :ROFLMAO:
Haha, to be fair, ik heb niet zelf gekeken. Maar goed, en dan stop ik ermee want dit is geen Pinkpop topic, er hebben vaker artiesten gestaan als subheadliner die de Ziggo zeker niet uitverkochten.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
als ziggo uitverkopen iets zegt, dan had BMTH ook wel wat hoger gestaan op festivals.
wil graag naar dat concert maar is zo goed als uitverkocht, en ticketswap helpt ook niet. Hopelijk dichter bij het concert meer geluk op ticketswap.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Maarja we leven ook in een wereld waar Antoon WEL 2x de ZiggoDome uitverkoopt en ook Maan er met een eigen show mag staan. Het zegt ook niet altijd heel veel.
 
  • Verdrietig
  • Leuk
Waarderingen: gguuss en Lion

Gebruikers die dit onderwerp bekijken