Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
ieder jaar opnieuw doen jullie dit en ieder jaar opnieuw zijn jullie teleurgesteld. er komt echt niet EN swift EN eilish EN stromae EN florence+the machine
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.652
De enige echte zekerheidjes voor volgend jaar waren Muse (bevestigd eigenlijk), RATM en QOTSA. En daarvan lijkt RATM weg te vallen.
AM zie ik eigenijk gewoon het Sportpaleis doen en uberhaupt geen festivals doen (behalve Glasto dus).

Dus het is echt nog wat magertjes qua echt concrete geruchten.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.174
10.511
Ja maar ze moeten een beetje een route kunnen uitstippelen neem ik aan. Novarock, Rock Am Ring, Graspop, Hellfest en zelfs Pinkpop zijn uitgesloten. En zie die band nu niet direct op de Roskildes, Openers, NOS Alives en Glastonburys staan. Als we ze ergens zien opduiken, is het zeker weer een gerucht maar na dit jaar en Graspop een Sportpaleis denk ik dat het voor volgend jaar weer even klaar is met die band.
Met een band als Volbeat is er geen hele uitgebreide tour nodig. Vanuit Denemarken is de boel zo opgepakt. Dus zou ze echt niet uitsluiten
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.652
Met een band als Volbeat is er geen hele uitgebreide tour nodig. Vanuit Denemarken is de boel zo opgepakt. Dus zou ze echt niet uitsluiten
Ik sluit ze ook niet echt uit hoor, maar een gerucht zijn ze nu allerminst.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.406
1.914
ieder jaar opnieuw doen jullie dit en ieder jaar opnieuw zijn jullie teleurgesteld. er komt echt niet EN swift EN eilish EN stromae EN florence+the machine
Vorig jaar hadden we twod en PJ en QOTSA en Metallica en FNM en TOP en ID en de Killers en de Peppers. Tot de cancels natuurlijk. Geef dat rijtje op voorhand en niemand gelooft het eveneens.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
Vorig jaar hadden we twod en PJ en QOTSA en Metallica en FNM en TOP en ID en de Killers en de Peppers. Tot de cancels natuurlijk. Geef dat rijtje op voorhand en niemand gelooft het eveneens.
ok, maar met alle respect zijn dat enkel ID en TOP die "jonge" bands zijn, ik doelde daar voor al op.
 
  • Leuk
Waarderingen: jefferke

pigital

Dagopener
15 okt 2018
714
645
Je kan zeggen wat je wil over Guns n Roses, maar ze hebben hier wel het forum weer in gang gestoken! Hoera!
 
  • Leuk
Waarderingen: randyrw

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.263
3.838
Je kan zeggen wat je wil over Guns n Roses, maar ze hebben hier wel het forum weer in gang gestoken! Hoera!
Ja, Patience is soms ver te zoeken. Gelukkig is het uiteindelijk Live And Let Die, voordat we met z'n allen in een Civil War geraken hier.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Die leak kwam op 22 maart! Zou op 4 juli KBS doen. Als Queen B of U2 komt staan ze 9/10 ook in dat stadion, Rammstein staat er al. Benieuwd.
je hebt ook die locatie in Oostende nog waar Rammstein stond..... Daar kunnen ze ook 50.000 man kwijt...
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.919
6.151
Gezien de recente poppunk revival.. Zou Green Day wat zijn? De band verkoopt niet bijster meer (gezien de support die ze ook al meenamen naar het Sportpaleis), maar het zou wel alweer tien jaar zijn dat ze er nog eens stonden. Combineer hen met een QOTSA en nog een dikke sub en denk dat je wel een mooie dag daarrond kunt bouwen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Puzzles en Royke

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.652
Gezien de recente poppunk revival.. Zou Green Day wat zijn? De band verkoopt niet bijster meer (gezien de support die ze ook al meenamen naar het Sportpaleis), maar het zou wel alweer tien jaar zijn dat ze er nog eens stonden. Combineer hen met een QOTSA en nog een dikke sub en denk dat je wel een mooie dag daarrond kunt bouwen.
Ik ben eigenlijk niet anti Green Day maar denk dat veel andere bands voorrang hebben.

Los daarvan: Green Day is een gerucht voor R+L en ik durf wel te wedden op Pukkelpop. Het is een oude band maar toch eentje die ook daar zal aanslaan.

Green Day en Billie Eilish voor Pukkelpop dan maar?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.505
Gezien de recente poppunk revival.. Zou Green Day wat zijn? De band verkoopt niet bijster meer (gezien de support die ze ook al meenamen naar het Sportpaleis), maar het zou wel alweer tien jaar zijn dat ze er nog eens stonden. Combineer hen met een QOTSA en nog een dikke sub en denk dat je wel een mooie dag daarrond kunt bouwen.
Kan dat kwalitatief? Mijn neef studeerde aan het conservatorium en vindt Green Day kut.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
Gezien de recente poppunk revival.. Zou Green Day wat zijn? De band verkoopt niet bijster meer (gezien de support die ze ook al meenamen naar het Sportpaleis), maar het zou wel alweer tien jaar zijn dat ze er nog eens stonden. Combineer hen met een QOTSA en nog een dikke sub en denk dat je wel een mooie dag daarrond kunt bouwen.
verkoopt niet bijster? laatste optreden in sportpaleis gemist dan zeker? die band verkoopt beter dan ooit tevoren. ze hadden een goeie support mee maar aan de publieksinteractie te zien was meer dan 90% daar gewoon voor green day
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.919
6.151
Los daarvan: Green Day is een gerucht voor R+L en ik durf wel te wedden op Pukkelpop. Het is een oude band maar toch eentje die ook daar zal aanslaan.
Oh for sure. Zoals ik al zei, poppunk doet weer 't rondje, dus 't kan zo maar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken