Concert Aankondigingen

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Voor wat het waard is en wie het interesseert. De laatste geruchten rondom Paul McCartney voor 2023.
I would say Paul will be playing in South America between february and april and then goes to Europe for a stadium tour in the summer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Voor wat het waard is en wie het interesseert. De laatste geruchten rondom Paul McCartney voor 2023.
I would say Paul will be playing in South America between february and april and then goes to Europe for a stadium tour in the summer.
StuBru...?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Clubtour van Jett Rebel nu volledig: 14-12 Eindhoven, 15-12 Hedon, 16-12, Doornroosje, 17-12 Bitterzoet, 21-12 LantarenVenster, 22-12 Tivoli, 23-12 Oosterpoort. Meneer treedt op als 'one-man band,' oftewel hij bespeelt alle instrumenten zelf.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.623
Nee zeker niet. Die komen met wat anders. Rondom McCartney is het verder nog verdacht stil alleen dit is de verwachting volgens een forumlid. En hij heeft al vaker de juiste voorspellingen gedaan. Zal voor NL wel Goffertpark worden dan.
Waarmee komt StuBru dan?
 
12 nov 2016
650
389
Dat klopt maar de grote zalen in Europa krijgt hij echt nog wel gevuld. Zeker als je al 20 jaar niet geweest bent.
Joel is een luihannes; wilt geen nieuwe muziek maken en ook nauwelijks het continent af. Vandaar ook die Madison Square Garden residentie. Kan meneer lekker per privehelikopter vanuit zijn villa in Long Island naar het optreden.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Dat klopt maar de grote zalen in Europa krijgt hij echt nog wel gevuld. Zeker als je al 20 jaar niet geweest bent.
Ja gemakkelijk. Voor heel veel mensen geldt dat ze hem nog nooit live hebben gezien omdat hij hier nooit is. Ziggo is binnen een paar minuten uitverkocht.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.024
Inderdaad jammer dat hij ook niet eens een aantal Europese shows doet in steden als bv Amsterdam en Parijs. Zou zo uitverkopen.

Billy Joel is al jaren met pensioen en doet maar 1 of 2 concerten in Europa per jaar. Men hoeft van hem geen grote tour te verwachten of een paar shows in Europa.
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
593
245
Als er een pre-sale is voor Billy Joel, dan hoor ik dat graag. Wil hem al zolang eens zien, dit is een hele mooie kans. Nu kun je op de site van de Engelse ticketmaster al tickets kopen, maar alleen met American Express voor zover ik kan zien en dat heb ik niet.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.151
3.670
Extra datum voor Roger Waters in de Ziggo Dome; donderdag 6 april.
Staanplaats weten te scoren. Dag erna vrije dag vanwege Goede Vrijdag. Wat is het toch heerlijk om in het onderwijs te werken.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Als er een pre-sale is voor Billy Joel, dan hoor ik dat graag. Wil hem al zolang eens zien, dit is een hele mooie kans. Nu kun je op de site van de Engelse ticketmaster al tickets kopen, maar alleen met American Express voor zover ik kan zien en dat heb ik niet.
Voor de rest komt er volgens mij ook geen VVK.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
DeWolff op 5 januari naar Paradiso. Tickets zijn al in de verkoop. Dit wordt de releaseshow van hun nieuwe album Love, Death & In Between.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Toch een contrast hoe hij nu bijna 1x Sportpaleis heeft uitverkocht maar er wel gewoon 3 Ziggo shows gepland worden. Sportpaleis is wel iets groter maar toch.
Sportpaleis inmiddels ook volledig uitverkocht.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Extra datum voor Roger Waters in de Ziggo Dome; donderdag 6 april.
Staanplaats weten te scoren. Dag erna vrije dag vanwege Goede Vrijdag. Wat is het toch heerlijk om in het onderwijs te werken.
Het zal dan wel bij deze 2 shows blijven denk ik. De 4e is wel uitverkocht maar voor de 6e zijn er nog genoeg kaarten. Ook voor het Sportpaleis zijn er nog redelijk wat kaarten te vergeven. Is nu voor 2/3 gevuld ongeveer.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.151
3.670
Het zal dan wel bij deze 2 shows blijven denk ik. De 4e is wel uitverkocht maar voor de 6e zijn er nog genoeg kaarten. Ook voor het Sportpaleis zijn er nog redelijk wat kaarten te vergeven. Is nu voor 2/3 gevuld ongeveer.
Viel me trouwens op dat de tickets voor de show van 6 april goedkoper zijn dan die van 4 april.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken