Festileaks Festival Draft VIII

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
752
1.268
Op Lowlands 2019 bliezen ze me omver. Zeker toen Josh Dun met zijn drumstel recht voor me omhoog gehouden werd en als groot drumliefhebber heb ik toen ontzettend genoten van hun show. Met o.a. nummers als Stressed Oud, Ride en Heathens is deze Amerikaanse bekend. Wij zijn dan ook blij om Twenty One Pilots aan te kondigen waarbij hun show meer zal lijken op die van Lowlands 2019 dan die van Pinkpop 2022. Dit betekent ook dat de vrijdag op 2 namen na compleet is.


Zie hieronder de line-up tot nu toe:

Vrijdag:
Stormzy
Twenty One Pilots – Royal Blood – S10 – Bring Me The Horizon – Frank Carter & The Rattlesnakes – Prins S. en de Geit

Zaterdag:
Arctic Monkeys
Nova Twins – Ziggy Marley – A Live Tribute To His Father – Donnie

Zondag:
Metallica
Danny Vera – Volbeat – Zwangere Guy – Slowthai – Rag’n’Bone Man


@Brian
@warriorandweirdo
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.305
6.506
Olafur.png


Ogen dicht en genieten.


@warriorandweirdo > @RubenFrusciante
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.684
7.462
Waar de zaterdag en zondag van Baspop al gevuld zijn met 3 namen per dag op de mainstage:
Zaterdag: Gojira > Parkway Drive > System of a Down
Zondag: Alice in Chains > Slash > Disturbed

Is er op de vrijdag nog helemaal niks aangekondigd voor de mainstage. Daar komt nu verandering in. Met trots de eerste aankondiging voor het avondprogramma op de mainstage van de vrijdag:

Shinedown


System of a Down
Parkway Drive - Disturbed - Amon Amarth - Dimmu Borgir
Shinedown - Gojira - Slash - Alice in Chains

King Buffalo - Electric Callboy
The Hu - Alien Weaponry


Rollator Stage
Europe - Def Leppard - Alice Cooper
Steel Panther


@Yannick en daarna @Paddy
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.927
6.166
Halsey-Headlines-Reading-2022-Getty.jpg


Wat, of liever wie, hebben Trent Reznor, Atticus Ross, Alanis Morissette en The Weeknd met elkaar gemeen? Weinig artiesten, me dunkt, gezien al die vrij uiteenlopende persoonlijkheden. Toch heeft de volgende artieste met ze allemaal al eens samen gehokt in de studio. Laatste plaat 'If I Can't Have Love, I Want Power' had een goeie schuit industrial van die eerste gekregen waarvoor veel dank. Verwacht je dus ook maar aan een eclectische mix van (art) pop, electronica, alternatieve rock en stevige industrial op ons hoofdpodium. Halsey!

@Paddy
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.753
2.338
Weet je wat we nog missen? Een opera! Daarom hebben we de handen ineen geslagen met Le Guess Who? om de Chinese, in Berlijn woonachtige Pan Daijing naar Secret Beach Experience te halen, voor een integrale uitgebreide uitvoering van haar experimentele opera Tissues. Op de vroege zondag cureert Le Guess Who? de nieuwe Sun Stage waar bezoekers aan het begin van uitgedaagd worden door bijzondere optredens.



Vrijdag
Rosalía
Carly Rae Jepsen | Cat Power | Fever Ray | Grouper | James Holden & The Animal Spirits | Osees

Zaterdag
Iggy Pop | Patti Smith |
Death Grips | Injury Reserve | Swans

Zondag
LCD Soundsystem
At the Drive-In | Godspeed You! Black Emperor | Pan Daijing | Phoenix

@mattman @anderhalvemunt
 
Laatst bewerkt:

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.590
11.190
Weet je wat we nog missen? Een opera! Daarom hebben we de handen ineen geslagen met Le Guess Who? om de Chinese, in Berlijn woonachtige Pan Dajing naar Secret Beach Experience te halen, voor een integrale uitgebreide uitvoering van haar experimentele opera Tissues. Op de vroege zondag cureert Le Guess Who? de nieuwe Sun Stage waar bezoekers aan het begin van uitgedaagd worden door bijzondere optredens.



Vrijdag
Rosalía
Carly Rae Jepsen | Cat Power | Fever Ray | Grouper | James Holden & The Animal Spirits | Osees

Zaterdag
Iggy Pop | Patti Smith |
Death Grips | Injury Reserve | Swans

Zondag
LCD Soundsystem
At the Drive-In | Godspeed You! Black Emperor | Pan Dajing | Phoenix

@mattman @anderhalvemunt
... Ik had Pan dus opgeschreven, maar toen ik ging zoeken kon ik niet vinden dat ze op een festival had gestaan. Drie keer raden wat ik nu met één keer zoeken vind. Pleureszooi.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.178
10.527
Waar de zaterdag en zondag van Baspop al gevuld zijn met 3 namen per dag op de mainstage:
Zaterdag: Gojira > Parkway Drive > System of a Down
Zondag: Alice in Chains > Slash > Disturbed

Is er op de vrijdag nog helemaal niks aangekondigd voor de mainstage. Daar komt nu verandering in. Met trots de eerste aankondiging voor het avondprogramma op de mainstage van de vrijdag:

Shinedown


System of a Down
Parkway Drive - Disturbed - Amon Amarth - Dimmu Borgir
Shinedown - Gojira - Slash - Alice in Chains

King Buffalo - Electric Callboy
The Hu - Alien Weaponry


Rollator Stage
Europe - Def Leppard - Alice Cooper
Steel Panther


@Yannick en daarna @Paddy
Ah fuck dat was mijn volgende! Blijf ik een heerlijke liveband vinden.

En dan daarna Prophets of Rage ook. Lekker bezig jongens
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken