Festileaks Festival Draft VIII

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.855
8.457
De volgende naam is een baas. Volgens zijn Wikipediapagina wordt hij beschouwd als "een van de invloedrijkste jazzmuzikanten van de tweede helft van de twintigste eeuw, een status vergelijkbaar met die van zijn mentor Miles Davis." Tja, daar valt weinig aan toe te voegen.

Herbie Hancock!

maxresdefault.jpg

Dag 1
Bon Iver - Robyn
Herbie Hancock - Four Tet
The Kills - Spiritualized - Sampha

Dag 2
The XX
Thom Yorke Tomorrows Modern Boxes
Kae Tempest - Charlotte Adigéry & Bolis Pupul

Dag 3
Diana Ross
The Good The Bad and The Queen
Low - The Internet - Floating Points - Thurston Moore Group
@anderhalvemunt
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.692
2.261
... Ik had Pan dus opgeschreven, maar toen ik ging zoeken kon ik niet vinden dat ze op een festival had gestaan. Drie keer raden wat ik nu met één keer zoeken vind. Pleureszooi.
Drie verschillende festival ook nog eens. Misschien net als ik een paar keer per ongeluk de eerste i vergeten in Daijing 😅
 
  • Verdrietig
Waarderingen: wenteldave

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
738
1.250
Wanneer je dacht 30 artiesten te hebben staan gepland, vervolgens nog eens goed gaat kijken en dan tot deze conclusie komt:
1663829445162.png

Stressed Over It GIF by HULU
me right now
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.692
2.261
1663841176016.png

Na eerder Pan Daijing aangekondigd te hebben voor de door Le Guess Who? gecureerde Sun Stage op zondag, kondigen we nu met evenzoveel trots de Pakistaanse Ustaad Naseeruddin Saami. Het optreden van khyal grootmeester Ustad Saami belooft heel bijzonder te worden.



Vrijdag
Rosalía
Carly Rae Jepsen | Cat Power | Fever Ray | Grouper | James Holden & The Animal Spirits | Osees

Zaterdag
Iggy Pop | Patti Smith |
Death Grips | Injury Reserve | Swans

Zondag
LCD Soundsystem
At the Drive-In | Godspeed You! Black Emperor | Pan Daijing | Phoenix | Ustad Saami

@Paddy @Yannick
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.480
10.487
Bekijk bijlage 2513

Na eerder Pan Daijing aangekondigd te hebben voor de door Le Guess Who? gecureerde Sun Stage op zondag, kondigen we nu met evenzoveel trots de Pakistaanse Ustaad Naseeruddin Saami. Het optreden van khyal grootmeester Ustad Saami belooft heel bijzonder te worden.



Vrijdag
Rosalía
Carly Rae Jepsen | Cat Power | Fever Ray | Grouper | James Holden & The Animal Spirits | Osees

Zaterdag
Iggy Pop | Patti Smith |
Death Grips | Injury Reserve | Swans

Zondag
LCD Soundsystem
At the Drive-In | Godspeed You! Black Emperor | Pan Daijing | Phoenix | Ustad Saami

@Paddy @Yannick
Ik wist wel dat Arooj Aftab een goede smaak had door hem uit te hebben gekozen... Maar dit hadden we niet verwacht. Au.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.518
7.146
Tijd voor de aankondiging van de laatste subheadliner van Baspop. Of zoals ze het zelf zouden zeggen:

Oh Oh ooooh OoOoOoh Oooh Ooh OooOhoOooh Ohoooh Oooooooh

Powerwolf

System of a Down
Powerwolf - Parkway Drive - Disturbed
Dimmu Borgir - Amon Amarth
Shinedown - Gojira - Slash

Alice in Chains - King Buffalo - Electric Callboy
The Hu - Alien Weaponry


Rollator Stage
Alice Cooper - Def Leppard - Europe
Steel Panther


@RubenFrusciante en daarna @warriorandweirdo
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.852
5.989
Alice In Chains en Electric Callboy staan wel heel erg laag. AiC heeft nog in de late namiddag van RW gespeeld en die laatste vulde bij ons gemakkelijk de Lotto Arena. Geen idee hoe dat zit in NL, maar je onderschat ze misschien wat. En Dimmu Borgir lichtjes over schat? Slash mag toch eigenlijk ook wat hoger?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken