AC/DC

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Het forum beetje gevolgd naar aanleiding van het optreden van Brian bij de FF in Wembley. Blijkbaar zou Brian gezegd hebben see you in nine months. Voer voor speculatie voor een nieuwe tour???
 
  • Wow
  • Leuk
Waarderingen: T. Roses en jonasvh

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Het forum beetje gevolgd naar aanleiding van het optreden van Brian bij de FF in Wembley. Blijkbaar zou Brian gezegd hebben see you in nine months. Voer voor speculatie voor een nieuwe tour???
VOER!

come on AC/DC?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Waar het ook zou zijn, wij zijn er bij! Zo veel zin in, vooral na de beelden van zaterdag!
Blijft wat vaag maar als er iets komt van een tour of serie concerten voor 2023 is volgens de kenners een aankondiging te verwachten binnen nu en half december. Dit gezien hun bekendmakingen in het verleden mbt tours. Daar zat meestal een vast patroon in. Als er in januari nog niets bekend is kun je er denk ik wel vanuit gaan dat ze niet meer gaan touren. Op zich ook weer niet zo heel vreemd gezien hun leeftijd.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Ik vond dat Brian zo hard stond te genieten afgelopen zaterdag.
Alsof hij uit het repetitiekot kwam gekropen en al eens kwam proeven wat hem volgend jaar te wachten staat...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
AC/DC op Hellfest?

Hellfest just posted a story on instagram with Back in Black in the background. At the end of this year's edition they also played an AC/DC song, an Iron Maiden song and a Black Sabbath song, and it was rumoured that they could be next year's headliners
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.190
AC/DC op Hellfest?

Hellfest just posted a story on instagram with Back in Black in the background. At the end of this year's edition they also played an AC/DC song, an Iron Maiden song and a Black Sabbath song, and it was rumoured that they could be next year's headliners
Dat laatste hadden we al ontkracht toch? En achter Back in Black moet je zeker nooit wat zoeken. Daarnaast is het nog te vroeg voor een aankondiging van Hellfest.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Dat laatste hadden we al ontkracht toch? En achter Back in Black moet je zeker nooit wat zoeken. Daarnaast is het nog te vroeg voor een aankondiging van Hellfest.
Ik volg veel maar niet alles dus het kan zijn dat sommige info al achterhaald is 😂😂
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
285
227
Wel verdomme, ik zie nu net dit gerucht op het AC/DC Forum en hoop heel hard dat het niet waar is: “There will be NO PWrup Tour in 22 or 23. A german journalist who has deep connection to the band said to me just now. There are some health issues within the band. "Maybe" one last concert will be taped in 23. No Tour anymore.”
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Wel verdomme, ik zie nu net dit gerucht op het AC/DC Forum en hoop heel hard dat het niet waar is: “There will be NO PWrup Tour in 22 or 23. A german journalist who has deep connection to the band said to me just now. There are some health issues within the band. "Maybe" one last concert will be taped in 23. No Tour anymore.”
Dan gaan die health issues over Brian Johnson, Stevie of Agnus Young. De rest was gestopt (bassist) en de drummer is al meerdere keren vervangen. Aangezien Johnson dit weekend nog op het podium stond heeft het denk ik te maken met Stevie of Agnus. Wel tegenstrijdig met de uitlatingen die Johnson dit weekend nog heeft gedaan….Het nieuws komt wel van iemand die al 10 jaar actief is op het forum. Als er iets van waar is zuulen we er vast wel meer over horen binnenkort..
 
Laatst bewerkt:

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Dan gaan die health issues over Brian Johnson, Stevie of Agnus Young. De rest was gestopt (bassist) en de drummer is al meerdere keren vervangen. Aangezien Johnson dit weekend nog op het podium stond heeft het denk ik te maken met Stevie of Agnus. Wel tegenstrijdig met de uitlatingen die Johnson dit weekend nog heeft gedaan….Het nieuws komt wel van iemand die al 10 jaar actief is op het forum. Als er iets van waar is zuulen we er vast wel meer over horen binnenkort..
Cliff Williams is ook gewoon terug als bassist hoor. Drummer Phill Rudd is sinds de jaren '90 inderdaad voor twee periodes vervangen door Chris Slade (1989-1994 en 2015-2016).
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Cliff Williams is ook gewoon terug als bassist hoor. Drummer Phill Rudd is sinds de jaren '90 inderdaad voor twee periodes vervangen door Chris Slade (1989-1994 en 2015-2016).
Bij mijn weten is Wiiams terug gekomen voor het nieuwe album maar wilde hij niet meer touren....
Kan het mis hebben?
Edit:
Je hebt gelijk. Williams was weer terug. Hij had zelfs aangegeven graag wat concerten te willen doen nav het nieuwe album.....
 
Laatst bewerkt:

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
iemand een idee waar de button "TEST" voor is?

Bekijk bijlage 2500
Animated GIF


1664448579876.png


test button weer weg nu
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken