Werchter Boutique 2023

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Sfeer_0008-1024x683.jpg


Werchter Boutique 2023​

Datum: Nog niet bekend.
Venue: Festivalpark Werchter
Plaats: Werchter
Land: België

Alle info:
 
Laatst bewerkt:

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.324
Curveball: Metallica? Op RW zeiden die blijkbaar iets over ‘see you very soon’.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Curveball: Metallica? Op RW zeiden die blijkbaar iets over ‘see you very soon’.
Moeten we dit wel zo letterlijk nemen denk je? Zijn heel veel artiesten die zoiets zeggen na afloop en dan bedoelen ze gewoon volgende concerten of festivals volgend jaar of jaar er op of wat dan ook
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.324
Gaat dat personeelsfeest van KBC Metallica een goede naam vinden?
Tuurlijk, prima naam toch voor vele mama's en papa's? De mijne vinden die band in ieder geval wel tof!

Daarnaast, ze stonden weleens op Werchter Boutique natuurlijk, in 2012.
 

koekroeck

Dagopener
6 mrt 2018
724
651
Tuurlijk, prima naam toch voor vele mama's en papa's? De mijne vinden die band in ieder geval wel tof!

Daarnaast, ze stonden weleens op Werchter Boutique natuurlijk, in 2012.
Als ze dat nog eens herhalen, koop ik onmiddelijk een ticket. Was een geniale dag.
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
678
624
Ik wil de geruchten niet extra voeden, maar ‘War’ van U2 wordt in 2023 40 (waar ook 40 opstaat).

Als ze dan toch openlucht gaan, dan zie ik de kans veel groter dat ze op Boutique (of een extra Werchter event) staan, dan dat ze op de “gewone” festivals staan.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Ik wil de geruchten niet extra voeden, maar ‘War’ van U2 wordt in 2023 40 (waar ook 40 opstaat).

Als ze dan toch openlucht gaan, dan zie ik de kans veel groter dat ze op Boutique (of een extra Werchter event) staan, dan dat ze op de “gewone” festivals staan.

Gewone festivals zie ik niet gebeuren.
Apart event op Werchter heel graag, want die bunker van het KBS die ze bij de vorige passages aandeden, is niet echt mijn ding.
Oostende heeft ook onlangs gezegd dat ze elk jaar 1 hele grote naam willen programmeren op het nieuw terrein ginder.
 
  • Leuk
Waarderingen: TNFke

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.123
1.530
Gewone festivals zie ik niet gebeuren.
Apart event op Werchter heel graag, want die bunker van het KBS die ze bij de vorige passages aandeden, is niet echt mijn ding.
Oostende heeft ook onlangs gezegd dat ze elk jaar 1 hele grote naam willen programmeren op het nieuw terrein ginder.


Alleen lijkt het daar in Oostende op vlak van mobiliteit rampzalig te gaan worden als je alle doemberichten van ticketmaster en dergelijke mag geloven.

O, en...nog voor er ook maar één noot muziek gespeeld is in Park Nieuwe Koers zijn er al buren die tegendraads aan het doen zijn. Blijkbaar is die tweede dag Rammstein bij sommigen in het verkeerde keelgat geschoten.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.946
1.993
Alleen lijkt het daar in Oostende op vlak van mobiliteit rampzalig te gaan worden als je alle doemberichten van ticketmaster en dergelijke mag geloven.

O, en...nog voor er ook maar één noot muziek gespeeld is in Park Nieuwe Koers zijn er al buren die tegendraads aan het doen zijn. Blijkbaar is die tweede dag Rammstein bij sommigen in het verkeerde keelgat geschoten.
Een verkeersinfarct heb je altijd wanneer 50.000 man tegelijk dezelfde plek verlaat.

Men wil gewoon zoveel mogelijk ontmoedigen om met de auto te komen, de aanbieding van de NMBS is wel inorde, 17 euro heen en terug met de nachttrein is een mooie deal.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken