Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

inflatiemunt

Campingartiest
3 jul 2019
69
79
Met hiphop kan je sowieso de tent niet afbreken. Daar heb je (NY) Hardcore, metalcore, punk en metal voor nodig. Al die zogenaamde walls of death en moshpits zijn daarvan gejat….. zo dat moest deze ouwe lul even kwijt 😇
Gelukkig genoeg rappers die hiphop met bijvoorbeeld punk, metal, d&b combineren 😉 Vind dat ook een van de mooie dingen aan hiphop, dat je het met elk genre kan combineren en dat rappers daar dan ook telkens mee blijven experimenteren.

Dat is overigens ook waarom ik altijd meer naar rappers op festivals als DTRH en LL uitkijk dan naar rappers op WooHah. Op WooHah is voor mijn gevoel namelijk altijd 90% van de line-up basic trap muziek en op DTRH/LL komen over het algemeen meer alternatieve rappers.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Met hiphop kan je sowieso de tent niet afbreken. Daar heb je (NY) Hardcore, metalcore, punk en metal voor nodig. Al die zogenaamde walls of death en moshpits zijn daarvan gejat….. zo dat moest deze ouwe lul even kwijt 😇
Daar dachten ze in 1995 toch anders over bij Lowlands, maar misschien moet je een ouwe lul zijn om dat nog te weten. :p
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Gelukkig genoeg rappers die hiphop met bijvoorbeeld punk, metal, d&b combineren 😉 Vind dat ook een van de mooie dingen aan hiphop, dat je het met elk genre kan combineren en dat rappers daar dan ook telkens mee blijven experimenteren.

Dat is overigens ook waarom ik altijd meer naar rappers op festivals als DTRH en LL uitkijk dan naar rappers op WooHah. Op WooHah is voor mijn gevoel namelijk altijd 90% van de line-up basic trap muziek en op DTRH/LL komen over het algemeen meer alternatieve rappers.
Eens. Inspiratiebron voor vele, zoals onder andere Tyler is de man in mijn afbeelding. MF heeft echt een grote invloed gehad in het underground en alternatieve hiphop in in dezer dagen. Met Madlib natuurlijk ook de beste alt-hiphop plaat ooit gemaakt. :) Had hem graag nog eens gezien op Lowlands oid, maar helaas...
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Sam Fender of Gallagher is voor mij echt een No brainer!
bbc glastonbury2019 GIF by Glastonbury Festival
 
  • Winning
Waarderingen: RubenFrusciante

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Hij cancelt belachelijk vaak. Ik had ook weer kaarten voor zijn Tivoli show. Verplaatst naar de Afas in de mei vakantie. Toen zat ik in Frankrijk. Maar heeft ook al meerdere keren Nederlandse festivals geannuleerd.

Eigenlijk ben ik ook wel een beetje klaar met hem. Maar hij maakt wel echt heerlijke muziek en is waanzinnig op de gitaar!

Gallagher heeft na zijn Oasis dagen niks interessants meer gemaakt. En dat heb ik bij Noel al eens gezien. Dus 100% naar Fender als hij komt!
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Hij cancelt belachelijk vaak. Ik had ook weer kaarten voor zijn Tivoli show. Verplaatst naar de Afas in de mei vakantie. Toen zat ik in Frankrijk. Maar heeft ook al meerdere keren Nederlandse festivals geannuleerd.

Eigenlijk ben ik ook wel een beetje klaar met hem. Maar hij maakt wel echt heerlijke muziek en is waanzinnig op de gitaar!

Gallagher heeft na zijn Oasis dagen niks interessants meer gemaakt. En dat heb ik bij Noel al eens gezien. Dus 100% naar Fender als hij komt!
Liam is wat mij betreft echt >>>>>> Noel maar ik vind Sam ook wel oke hoor. Een lul met zijn afzeggen elke keer, maar muzikaal prima. Hoop voor je dat hij er zal zijn :)
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante en roluf

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Hij cancelt belachelijk vaak. Ik had ook weer kaarten voor zijn Tivoli show. Verplaatst naar de Afas in de mei vakantie. Toen zat ik in Frankrijk. Maar heeft ook al meerdere keren Nederlandse festivals geannuleerd.

Eigenlijk ben ik ook wel een beetje klaar met hem. Maar hij maakt wel echt heerlijke muziek en is waanzinnig op de gitaar!

Gallagher heeft na zijn Oasis dagen niks interessants meer gemaakt. En dat heb ik bij Noel al eens gezien. Dus 100% naar Fender als hij komt!
Het eerste Beady Eye vond ik erg tof.
 
  • Leuk
Waarderingen: roluf

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.620
Sam Fender staat live als een huis. Die gaat ooit wel Glastonbury headlinen denk ik. Liam Gallagher niet meer, alhoewel, ook die show is erg sterk dit jaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en roluf

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
289
207
Het zal ongetwijfeld met Corona te maken hebben maar voor mij persoonlijk is dit echt een van belabberdste line-ups van de geschiedenis van Lowlands. Er staat echt niets qua heavy gitaarmuziek. The Opposites als hoofdact....echt, wat een drama. Zal met leeftijd en smaak te maken te hebben maar dit is voor mij een act voor ergens in de middag. BKS had Nick Cave, Amenra etc. Down the Rabbit Hole had de War on Drugs. Stromae.....verschrikkelijk. Dat heeft echt met mijn smaak te maken. Tof als anderen daarvan kunnen genieten. Dan blijven de Arctic Monkeys over maar die kon je de afgelopen jaren echt overal zien. Aan de onderkant is het ook echt wel karig. BKS en Down the Rabbit Hole wint het in ieder geval dik mbt de programmering. Lowlands heeft nu Bring me the Horizon....een poser-act waarbij de zanger af en toe loopt te playbacken. Qua sfeer zal het ongetwijfeld dik in orde zijn maar ik hoop toch dat het volgend jaar beter wordt.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Different Gear, Still Speeding was best goed ja. Maar ik kon dat optreden destijds op LL(2011 denk ik?) echt niet uitstaan. Gillend de tent uit.
Ik vond het best leuk wat ik mij bij staat. Niemand kan zo ongeïnteresseerd op het podium staan en er nog mee wegkomen als Liam.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken