Pinkpop 2023

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Mogen wij dan Alestorm en Zeal & Ardor van Graspop volgend jaar op Pinkpop
Alestorm op meer mainstream festivals zou uitstekend werken, ook op Werchter. Als je de drukte op Graspop zag bij die band. Snap niet zo goed waarom die blijven plakken op metalfestivals. Als Gojira en Parkway Drive de oversteek kunnen maken..
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Maar goed: Beyoncé dus. Los van het feit dat ze eigenlijk nooit festivals (meer) doet: dat lijkt me nu eens een perfecte headliner voor Pinkpop.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Als hij de Smeetsiaanse trend in slotinterviews wil hooghouden, is een in dat interview genoemde naam per definitie uitgesloten.

Beyoncé zou wel awesome zijn.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Als hij de Smeetsiaanse trend in slotinterviews wil hooghouden, is een in dat interview genoemde naam per definitie uitgesloten.

Beyoncé zou wel awesome zijn.
Denk ik ook hoor. Als ze die hadden, dan hadden ze die niet genoemd. Maar goed: weten we ook zeker dat als ze tourt, Pinkpop 200% hun best zal doen om haar binnen te hengelen.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
My hero, sinds 1972.Zou zeker niet misstaan op Pinkpop ,en als sub de perfecte opwarmer net als een paar jaar geleden op Bospop.
Wel erg duur voor een sub die vooral onder - met alle respect - oudere bezoekers in de smaak zal vallen.
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.995
2.564
Alestorm op meer mainstream festivals zou uitstekend werken, ook op Werchter. Als je de drukte op Graspop zag bij die band. Snap niet zo goed waarom die blijven plakken op metalfestivals. Als Gojira en Parkway Drive de oversteek kunnen maken..
Hebben zelfs al op Lowlands gestaan

 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

pinkpopmaastricht

Playlistbediener
19 feb 2018
21
14
Doe mij Billie Eilish maar als headliner (veel liever dan Beyonce). Of als dat niet lukt Billie Joe Armstrong;)

andere verzoekjes die ik wel eens zou willen zien:
- The Boxer Rebellion
- Fun lovin criminals
- Mø
- Weezer
- dEUS (spelen nog steeds leuk)
- P!nk (lijkt me wel eens leuk op Pinkpop, maar treedt niet meer veel op)
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Over dat slot interview gesproken, lag het aan mij of kunnen ze daar volgende keer beter een rustig plekje voor zoeken. ID zo luid op de achtergrond was echt een afleiding van dat hele gesprek
?? ik snapte dat ook niet ….werd de hele tijd afgeleid door de muziek
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Ik denk zelf dat Beyoncé raar genoeg een kanshebber is voor festivals.

Normaal doet ze inderdaad altijd stadions maar de laatste stadion tour liep niet helemaal lekker qua verkoop. Ze had toen een 1.5 arena verkocht in nederland. Ze had gehoopt op iets meer.

Beyoncé zal wel alleen komen bij een uitgebreide festival tour. Exclusief Pinkpop zal nooit gebeuren naar mijn idee. Beyoncé tourt meestal het jaar na release van haar album dus ze is volgend jaar in ieder geval in Nederland.
 
12 nov 2016
650
389
Joh die halen bakken met geld binnen. Net zoals andere populaire artiesten.
Albumroyalties krijgen ze allemaal, maar het is niet alsof ze nieuw platen doen of veel als groep samen touren (i.t.t. andere populaire artiesten). Vandaar ook dat de bandleden (Zach uitgezonderd) iets idioots als Prophets of Rage deden, om extra poen te halen.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
562
290
Beyonce hoop ik zeer zeker niet op. Aan de andere kant kan ik dan wel een keer een van de vaak gave sub headliners normaal afkijken, en eens kijken of de stille Jan leuk is :)

Mijn wensen lijstje:
Muse
RHCP
Guns and Roses
Keane
Queens of the stone age
Editors
AC/DC (tegen beter weten in)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken