Down The Rabbit Hole 2022 - Nieuws en Geruchten

pongolesi

Randprogramma
17 dec 2013
158
75
Vind het nog steeds maf, meer dan 3 euro betalen voor een pintje, een simpel frietje etc. Inflatie of niet. Lonen zijn ook niet met 12% in een jaar tijd gestegen natuurlijk hè, verre van zelfs.
Maar dat kan je het festival toch niet in de schoenen schuiven, daarvoor moet je bij je werkgever zijn. Denk dat de festivals genoeg hebben geleden ondanks de inflatie.
En er zijn zoveel tekorten in veel sectoren dat de lonen nog wel zullen moeten stijgen. Maar niet van harte en niet even snel als de inflatie toeneemt helaas..

Gisteren bij Foals trouwens 4,95 afgetikt bij de Afas voor een ‘medium’ biertje.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Vind het nog steeds maf, meer dan 3 euro betalen voor een pintje, een simpel frietje etc. Inflatie of niet. Lonen zijn ook niet met 12% in een jaar tijd gestegen natuurlijk hè, verre van zelfs.
Je kaart hier dan ook een ingrijpend economisch-maatschappelijk probleem aan ja. Denk dat de festivals weinig anders kunnen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Kom gewoon gezellig het hele weekend!
Moet je wel de tijd voor hebben. Ik wil echt heel graag gaan want het is de beste lineup van de lage landen, maar het komt me gewoon niet uit om een heel weekend te gaan. 1 dag had ik er wel graag bij geweest.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.283
1.284
Moet je wel de tijd voor hebben. Ik wil echt heel graag gaan want het is de beste lineup van de lage landen, maar het komt me gewoon niet uit om een heel weekend te gaan. 1 dag had ik er wel graag bij geweest.
Misschien kan je Ticketswap wat in de gaten houden en mensen die hun ticket op zaterdag nog willen verkopen of het chipszak-trucje voor een gereduceerde prijs willen verkopen.

Meeting ben ik ook wel voor, maar uit ervaring weet ik dat het echt aan het moment moet liggen hoe ik mij voel. Beetje hoge pieken diepe dalen... Even de timetable afwachten om iets in te plannen. :)
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Misschien kan je Ticketswap wat in de gaten houden en mensen die hun ticket op zaterdag nog willen verkopen of het chipszak-trucje voor een gereduceerde prijs willen verkopen.

Meeting ben ik ook wel voor, maar uit ervaring weet ik dat het echt aan het moment moet liggen hoe ik mij voel. Beetje hoge pieken diepe dalen... Even de timetable afwachten om iets in te plannen. :)
Het blijft een festival, garanties kan ik ook niet geven haha ;-). Zelfs afspraken met mijn eigen groep lukken niet altijd. Aan de intenties echter zal het niet liggen....
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.283
1.284
Ik vind het ook knap dat sommige een zogenaamde 'spoorboekje' geven in verschillende festival-topics. Lijkt mij toch schier onmogelijk om zo'n route te volgen. Lijkt mij meer stress geven dan je laten leven. Maargoed, misschien zijn het alleen handvatten.

Ik krijg trouwens geen genoeg van Sleaford Mods. Benieuwd of ik dat live kan waarderen, zonder instrumentatie en een bandje op de achtergrond.
 
  • Leuk
Waarderingen: Marin

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Ik vind het ook knap dat sommige een zogenaamde 'spoorboekje' geven in verschillende festival-topics. Lijkt mij toch schier onmogelijk om zo'n route te volgen. Lijkt mij meer stress geven dan je laten leven. Maargoed, misschien zijn het alleen handvatten.
Ik maak ook altijd een spoorboekje en zie uiteindelijk maar de helft van plus voor de helft andere zaken
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Ik vind het ook knap dat sommige een zogenaamde 'spoorboekje' geven in verschillende festival-topics. Lijkt mij toch schier onmogelijk om zo'n route te volgen. Lijkt mij meer stress geven dan je laten leven. Maargoed, misschien zijn het alleen handvatten.
Ik zie eigenlijk altijd alles wat ik van tevoren neerplemp. Vind het juist wel fijn om te weten waar ik jaar toega i.p.v. 'doelloos' rond te lopen.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.744
2.415
Ik zie eigenlijk altijd alles wat ik van tevoren neerplemp. Vind het juist wel fijn om te weten waar ik jaar toega i.p.v. 'doelloos' rond te lopen.
Same.

Het zorgt voor een zekere gemoedsrust. Is er een band die alsnog tegenvalt, dan ga ik wat freewheelen op de weide.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Ik bedenk van te voren al wel wat ik leuk vind en niet. En sommige acts zijn mustsees. Maar verder kan ik werkelijk overal terecht komen. Soms besluit ik ook gewoon een leuk optreden te skippen als je leuke mensen tegenkomt met wie het gezellig is. Behalve de mustsees uiteraard ;-)
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2 en Timmetje

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Bossa Nova line-up aangekondigd, naast JongBE (die er al eens stonden en dat prima deden), Goldkimono (nog een Belg, check die gast!), Billie Marten en REMY veel onbekende dingen. De time table mag nu wel écht gaan komen..
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Dat avond en nachtprogramma op Bossa Nova klinkt enorm intrigrerend. Ga daar zeker even een kijkje nemen.

Dit avond- en nachtvullende programma op Bossa Nova is losjes geïnspireerd op het allegorische epos ‘De goddelijke komedie’ van Dante Alighieri. Orkater & invites nemen je tijdens A Divine Comedy elke avond mee op een reis van het inferno naar het paradijs, een zeven uur durende intergalactische trip door 21 werelden. En die gaat verder waar het meest ongelofelijke dat je ooit zag gebleven is.

Onder eindregie van Titus Tiel Groenestege presenteren Orkater en een breed scala aan kunstenaars en theatermakers de meest uiteenlopende multidisciplinaire acts in een anarchistische montage van opera, circus, post-dystopische techno en melancholische dans.

U zegt? Naast langere blokken van acts als De Dansers, PERMANENT DESTRUCTION en Boontjes in de Gloria! val je hier van een verbijsterende zwaardslikshow midden in mensverenigend acrobatisch spektakel, gevolgd door radicale non-conformistische performance of bewegende liveband die organisch overgaat in een poëtisch dansduet. En meer, want hier pompen beats, vallen kwartjes, wordt gezweet, gebloed, gezongen en gehuldigd.

Met o.a. Stephanie Louwrier, De Dansers, PERMANENT DESTRUCTION, More Dogs, MAISON the FAUX, Lisa Chudalla, Maayan Licht, Club Gewalt, Merijn Scholten, Thijs Boontjes, Technopera, SPLITTER SPLATTER, Orkater, e.v.a. eindregie Titus Tiel Groenestege
 
  • Leuk
Waarderingen: Joszwa

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Lijkt me kleinkunst/theater à la Broadcast Away Teevee, nice wel dat dit weer terugkeert.
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Waar is wapperman? Ach het was ondertussen wel tijd voor iets nieuws, heel benieuwd heb veel leuke en verrassende avonden gehad bij de bossa nova
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

Gebruikers die dit onderwerp bekijken