Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Ik vind het zo leuk om ieders eigen schema te zien. Ieder maakt zijn eigen festival. soms verrassende keuzes, maar die heb ikzelf ook. Ik had Indiaantje niet bij4b2m en Holly humberstone verwacht. Dillinger niet bij Luz enWolf Alice. En Processierups niet bij Meskerem Mees En TBA?
Je had mij dan bij Merol verwacht :)?
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Ik vind het zo leuk om ieders eigen schema te zien. Ieder maakt zijn eigen festival. soms verrassende keuzes, maar die heb ikzelf ook. Ik had Indiaantje niet bij4b2m en Holly humberstone verwacht. Dillinger niet bij Luz enWolf Alice. En Processierups niet bij Meskerem Mees En TBA?
Ha, ja rustig begin van de zaterdag, maar het zou alsnog best Amenra kunnen worden!
Maar inderdaad mooi om de verschillende keuzes te zien. Zo zie ik bij verschillenden van jullie Genesis Owusu langskomen; moet ik toch ook nog maar even in verdiepen!
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Ha, ja rustig begin van de zaterdag, maar het zou alsnog best Amenra kunnen worden!
Maar inderdaad mooi om de verschillende keuzes te zien. Zo zie ik bij verschillenden van jullie Genesis Owusu langskomen; moet ik toch ook nog maar even in verdiepen!
Ik vind die plaat van Genesis Owusu erg fijn en de livesessie voor Triple J ziet eruit alsof het ook live de moeite waard is.

 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
679
624
Moeten ze nog eerst de dieren voederen voor de One open kan?

11 acts op 3 dagen is een beetje weinig.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
Ik vind het zo leuk om ieders eigen schema te zien.
En ik vind het leuk om schema's te maken voor festivals waar ik niet bij ben:

VRIJ:
Giant Rooks -Altin Gün - Mavis Staples - Sigrid/Genesis Owusu (kutclash) - Talk Show - Jessie Ware - DIIV - Jamie XX - Back Mamba

ZAT:
Yin Yin - Froukje - dEUS - Big Thief - Fontaines D.C. - Metronomy - The Strokes - Beach House

ZON:
Amenra - Black Midi - Luz - Sampa The Great - Nilüfer Yanya - Holly Humberstone - Jenny Beth - Nick Cave & The Bad Seeds - 2manyDJS
 

gretz

Campingartiest
5 mrt 2019
65
83
Mijn eerste commentaar op het blokkenschema:
  • alt-J is géén headliner. Onbegrijpelijk dat ze voor de tweede keer deze spot krijgen. In 2015 vond ik ze als afsluiter tegenvallend, maar wellicht dat ik nog bijdraai als The Dream live wel een voltreffer blijkt te zijn.
  • TWO gaat wederom te klein zijn voor Beach House. Maar ja, qua ambiance wel stukken beter dan moeten openen voor The Strokes in het daglicht.
  • Nilüfer Yanya had als een van de revelaties van 2022 wel wat hoger gezet mogen worden. Drie kwartier op The Secret vind ik karig.
  • Vreemd dat Amenra al zo vroeg op de dag speelt.
  • Novastar op de zondagmiddag is pure opvulling. En daar staat alleen Luz in The Casbah tegenover. Was in eerdere jaren toch beter geregeld.
  • 6 podia / areas dj's cq. randgebeuren tegenover slechts 4 met live-muziek (inclusief te kleine dive bar hangout). Blijft een jammerlijke weg die is ingeslagen.
  • Maar één echt lelijke clash en dat is Wolf Alice vs. Nilüfer Yanya vs. Sky Ferreira.
 
Laatst bewerkt:

gretz

Campingartiest
5 mrt 2019
65
83
Vrijdag:
Wies, Merol, Faye Webster, Iceage, Sigrid, Talk Show, Jessie Ware, DIIV, Jamie xx, John Talabot

Zaterdag:
L'Rain; (stukje) Sef, TBA?, Pip Blom, Boy Pablo, Froukje, dEUS, Big Thief, Fontaines D.C./Beach Bunny, Metronomy, The Strokes, Beach House

Zondag:
Amenra/Meskerem Mees, (stukje) Black Midi, Spelling, Cassandra Jenkins, Wolf Alice, Sky Ferreira, Holly Humberstone, (stukje) King Gizzard & The Lizard Wizard, Mura Masa, Nick Cave & the Bad Seeds, 2ManyDJs
 
  • Leuk
Waarderingen: Processierups en yeaghi

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Tering. Lelijke clashes in dat blokkenschema. Zaterdag avond is een puinhoop, had zowel The Strokes als Beach House als Kikagaku Moyo als Yin Yin op mn lijstje staan. En dan overlappen mn twee van mn favoriete artiesten in die hele line up, black midi en Spellling, ook nog eens. Gelukkig kunnen we het alsnog mooi afsluiten met King Gizz en Nick Cave.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
  • 6 podia / areas dj's cq. randgebeuren tegenover slechts 4 met live-muziek (inclusief te kleine dive bar hangout). Blijft een jammerlijke weg die is ingeslagen.
Vooral dat is een opvallend punt voor een festival dat is opgericht om muziekpuristen te bedienen. Ik begin zo wel mijn interesse te verliezen om hier eens heen te gaan
Maar misschien zijn jullie verslagen wel lyrisch over 1,5 maand en valt al die prut uit de podcasts in de praktijk reuze mee.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Vooral dat is een opvallend punt voor een festival dat is opgericht om muziekpuristen te bedienen. Ik begin zo wel mijn interesse te verliezen om hier eens heen te gaan
Maar misschien zijn jullie verslagen wel lyrisch over 1,5 maand en valt al die prut uit de podcasts in de praktijk reuze mee.
Ze gaan zich dit jaar nog prima redden omdat er simpelweg een aantal goede namen op het affiche staan. Maar in de breedte hebben ze echt wel ingeleverd, en als ze een keer niet die namen hebben ala Nick Cave of The Strokes en ze moeten weer terugpakken naar een van de Gallaghers, Elbow, The Libertines, Franz Ferdinand etc. Dan hebben ze wel een probleem denk ik.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
581
522
Tent geboekt, parkeerticket en tickets gepersonaliseerde dus we zijn er klaar voor.!
Dit zal ws het schema worden:

VR
WIES, ALTIN GÜN, Mavis Staples, SIGRID/Gustaf, Genesis Owusu/Leon Bridges, SAD NIGHT DYNAMITE/Jessie Ware, ALT-J/DIIV

ZA
L'Rain, TBA?, PIP BLOM, Froukje, d'Eus, BIG THIEF/Unschooling, FONTAINES DC, Metronomy/Porridge Radio, The STROKES/Kikagaku Moyo, Beach House/YIN YIN

ZO
Amenra, MESKEREEM MEES, BLACK MIDI, Sampa the Great, WOLF ALICE/Nilüfer Yanya, SKY FERREIRA, KING GIZZARD/Holly Humberstone, Jenny Beth, NICK CAVE.

Aardig wat clashes, dus nog wat inluisteren te doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Ik zie bij bijna iedereen L'Rain staan. Ik heb daar zelf nog nooit van gehoord dus zal het eens opzetten
 

Brombeer

Campingartiest
10 sep 2021
60
60
Vrijdag:
Wies – 4B2M – Altin Gün – Iceage – Sigrid – Leon Bridges – Sad Night Dynamite – Alt-J – Jamie XX

Zaterdag:
Pip Blom – Just Mustard – dEUS – Big Thief – Fontains D.C. – Porridge Radio – The Strokes – Beach House

Zondag:
Amenra – Spelling – Sampa The Great – Wolf Alica – Sky Ferreira – King Gizzard & The Lizard Wizard – Mura Masa – Nick Cave & The Bad Seeds
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Vanochtend nog een keer naar de Line up van 2020 gekeken en wat me het meeste stoort aan het programma van de komende editie is dat er weinig tot geen echt spannende acts meer op het programma staan, Amenra en black Midi misschien maar daar houdt het wel een beetje op. In 2020 had je oma. 100 gecs, amyl, coucou Chloe en ook in de nacht was het veel spannender met Simo cell, objekt, Roi Perez, DJ Assault etc. 2manydjs of objekt is toch wel een groot verschil, ook in het publiek wat zo een naam trekt denk ik. Blij dat ik eind deze maand naar CTM in Berlijn ga, dan heb ik mijn portie alternatieve en spannende dj acts ook wel gehad:)

Enfin dit jaar vrijwel meteen een weekendticket gehaald omdat ik er twee jaar naar uitkeek en ik ga vast een leuk weekend hebben maar als deze lijn zich doortrekt denk ik dat ik het de komende jaren hou bij DTRH en andere festivals zoals Melt.
 

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
293
220
Ik vind dit eigenlijk een hele mooie line-up. Als ze dit volgend jaar kunnen herhalen, zie ik geen enkel probleem. Maar geen idee of dat zal lukken...

vrijdag
15u30​
Jasper V (Altın Gün DJ-set)
f​
16u30​
17u15​
Altın Gün
2​
17u45​
Yasmin Williams!
c​
18u30​
Iceage
s​
19u15​
Sigrid!
2​
20u00​
Genesis Owusu​
s​
20u45​
(Leon Bridges)​
1​
21u15​
Jessie Ware!
2​
22u20​
22u30​
Alt-J​
1​
23u00​
DIIV​
s​
23u45​
Jamie xx!
2​
01u00​
zaterdag
12u45​
L’Rain!
s​
13u30​
15u00​
(Pip Blom)​
2​
16u00​
18u00​
dEUS
1​
19u00​
Big Thief
2​
20u00​
Fontaines D.C.​
1​
21u00​
Metronomy​
2​
22u00​
22u15​
The Strokes!
1​
23u45​
Beach House!
2​
01u00​
zondag
14u00​
(Black Midi)​
2​
15u00​
16u00​
Cassandra Jenkins!
s​
16u45​
Sampa the Great​
2​
17u00​
Wolf Alice​
1​
18u00​
Sky Ferreira!
2​
19u00​
King Gizzard & the Lizard Wizard!
1​
20u15​
20u30​
Jehnny Beth​
s​
21u30​
Nick Cave & the Bad Seeds!
1​
23u30​
2manyDJs!
2​
00u45​
 
Laatst bewerkt:

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
337
261
Vanochtend nog een keer naar de Line up van 2020 gekeken en wat me het meeste stoort aan het programma van de komende editie is dat er weinig tot geen echt spannende acts meer op het programma staan, Amenra en black Midi misschien maar daar houdt het wel een beetje op. In 2020 had je oma. 100 gecs, amyl, coucou Chloe en ook in de nacht was het veel spannender met Simo cell, objekt, Roi Perez, DJ Assault etc. 2manydjs of objekt is toch wel een groot verschil, ook in het publiek wat zo een naam trekt denk ik.
Ja, dit is inderdaad wat ik ook net wat jammer vind aan de huidige line-up. Tegelijkertijd schuift het andere festival waar ik al jaren vrijwel altijd ben, Le Guess Who?, per editie wat meer de andere richting op. Samen zorgen ze in elk geval nog voor evenwicht, moet ik maar denken. :)

Het blokkenschema had voor mij veel slechter gekund. Ik had niet gedacht Big Thief, Fontaines D.C., Porridge Radio, Beach House en The Strokes allemaal te kunnen zien. Ook nog Metronomy en Kikagaku Moyo was helemaal perfect geweest, maar soit. De vrijdag is wel erg zwak met DIIV als enige must, maar dan is er in elk geval ruimte zat om al die rotondes en de paella van John Talabot te ontdekken. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Marin en Processierups

Gebruikers die dit onderwerp bekijken