Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Zondag wordt in ieder geval op tijd naar huis dan op mn fietske over n verlaten fietspad.....
ik ga zeker
Vrijdag - 5
Zaterdag - 5
Zondag - 3
acts zien.
 

Flater

Playlistbediener
1 jul 2014
9
3
Net ook een dagticket voor de zaterdag gekocht. Mooiste namen voor mij zijn The Strokes, Fontaines D.C., Beach Bunny, dEUS en Kikigaku Moyo. Hopelijk komen er nog wat kleine rockbandjes bij voor de vroege middag.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.150
1.184
Hoe kunnen jullie nu reeds dagkaarten kopen? Het is beslist, wij gaan ook voor zaterdagtickets, mijn eerste BKS-ervaring wordt dat (hopelijk).
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.786
3.736
Dat wordt gezellig druk met festileakers die zaterdag! Een meeting zal er wel niet in zitten met zoveel moois ;)
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Ook ik heb een zaterdag ticket gescoord ?

Ik had al besloten om sowieso voor de Strokes dag te gaan om ze eindelijk een keer live te zien. En wat een geluk dat een van mijn favoriete bands ooit (Beach House) ook op die dag staat! Dat wordt de 3e keer dat ik ze zie in 2 weken tijd, absoluut geen straf.
Buiten die twee bands sta ik zeker open om nog andere mooie dingen te zien (als het tijdschema het toelaat). Onder andere Fontaines DC, Big Thief, Kikagaku Moyo en Yin Yin zou ik graag zien.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.670
1.196
The Smile speelt de vrijdag van Best Kept op Primavera. Heeeeeeeeel grote wishfull thinking. Maar past nog wel voor Nick Cave denk ik?

ONE: Nick Cave - The Smile - King Gizzard - Wolf Alice
TWO: Mura Masa - Soulwax - Sampa The Great - Black Midi
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.255
2.197
Mooi dat jullie er zaterdag allemaal bij zijn!

In de nieuwsbrief schrijft BKS nu over het programma "Dat is zeker nog niet alles, binnenkort komen we met maar liefst drie nieuwe area's voor het nieuwe Day & Night Program."
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.472
1.627
Dat stemt me nog niet erg hoopvol. Sowieso is de hele marketing van het festival dit jaar niet best.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.255
2.197
Dat stemt me nog niet erg hoopvol. Sowieso is de hele marketing van het festival dit jaar niet best.
Als het betekent dat er in ieder geval 1 podium bij zit waar je tot 's nachts kleinere bands kan zien (zoals FIVE ooit bedoeld was) hoor je mij niet klagen. Maar ik vraag me af of het uiteindelijk gewoon THREE, FOUR en SEVEN in een nieuw jasje op een iets andere plek gaan worden...
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.830
828
Als het betekent dat er in ieder geval 1 podium bij zit waar je tot 's nachts kleinere bands kan zien (zoals FIVE ooit bedoeld was) hoor je mij niet klagen. Maar ik vraag me af of het uiteindelijk gewoon THREE, FOUR en SEVEN in een nieuw jasje op een iets andere plek gaan worden...
Het woord Area zegt het al ben ik bang maar ik laat me verrassen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken