Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.770
8.333
Wat dat betreft zijn de mensen in het voordeel die zowel een ticket kopen voor de grotere/populairdere namen en daarnaast ook erg geinteresseerd zijn in de kleinere/alternatievere namen die meestal pas later worden aangekondigd. Daar reken ik mezelf ook toe, en ik denk een hoop mensen hier.
Fingers crossed voor volle uitzinnige tenten, ook tijdens en vlak voor de headliners. Misschien is mijn schrik dat 95% van de huidige dagticketkopers komen voor de main stage namen ongegrond hoor.

Als de lineup daar zo goed wordt als de zondag in 2020, koop ik ook een ticket. En drinken we samen een pint. :)
 

Puzzles

Randprogramma
20 jan 2016
108
40
[FINAL COPY TBC] Hooray for Friday afternoon! Our line-up is almost complete, can you believe it? We are ver

Dat lijkt mij een foutje te zijn en wijst op een grote drop morgen!
 
  • Winning
  • Leuk
Waarderingen: Chiefs en DennisvdBr

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
He maar dit belooft wat hoor. Dan kunnen we wel een naam of 40 verwachten? Zou wel erg on-Werchters zijn zo'n grote aankondiging.
 

Heemstock1

Randprogramma
17 jun 2021
162
104
Ik zag Werchter ook reageren met “soon” op een Facebook opmerking met de vraag wanneer nieuwe namen komen. Dus vrijdag mogen we wel wat verwachten. Zeker nu we die gelekte Tweet kennen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Ik verwacht een vijftien tot twintigtal namen gezien dat berichtje dan. Hoop voor de mensen die gaan alleszins een mooi gevarieerd pakketje. Hoop dat ze er deze keer de geforceerde "kijk eens naar ons divers rijtje namen" uitlaten lmao.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.959
3.626
Hoezo nog wachten? Na deze worp is het in februari volledig uitverkocht en kan de Schuur lekker in z'n hangstoel centen tellen.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.399
2.826
Ben vooral benieuwd of Gojira nu gaat worden bevestigd nu de pleuris is uitgebroken voor wat betreft hun Europese tour de volgende maand.

Ik verwacht ze wel op de Metallica dag namelijk, aangezien ze niet op Graspop staan. Hetzelfde geldt voor Fever 333.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken