Bospop 2022 - Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995

Rag’n’Bone Man, Steve Vai, Natasha Bedingfield, Level 42 en meer bevestigd voor Bospop 2022​




Vandaag worden er negen nieuwe namen aan het programma van Bospop 2022 toegevoegd. Ook Rag’n’Bone Man, Steve Vai, Natasha Bedingfield, Level 42, Jett Rebel, The Record Company, Son Mieux, Larkin Poe en Inge van Calkar zijn bevestigd voor het veertigjarig jubileum van Bospop. De jubileumeditie kon dit jaar helaas opnieuw niet doorgaan i.v.m. de maatregelen rondom het coronavirus. De 40ste editie van het festival vindt nu plaats op vrijdag 8, zaterdag 9 en zondag 10 juli 2022 op Evenemententerrein A2 Weert Noord. De kaartverkoop is reeds van start via www.bospop.nl en www.ticketmaster.nl.
Tot nu toe bevestigd:

Vrijdag 8 juli
Lionel Richie, Rag’n’Bone Man, Melissa Etheridge, White Lies, Level 42, Jett Rebel, The Struts, Inge van Calkar, Gary Moore Tribute Band.
Zaterdag 9 juli
Sting, Sinead O’connor, Passenger, Steve Vai, Heather Nova, Natasha Bedingfield, De Dijk, Dizzy Mizz Lizzy, The Record Company, Tim Montana, Gin Lady.
Zondag 10 juli
Kensington, Beth Hart, Juanes, Seasick Steve, Yola, Bløf, The Allman Betts Band, Walter Trout, Son Mieux, Larkin Poe, Sloper, Robert Jon & The Wreck, Goodbye June
Op Bospop treden tientallen internationale artiesten op, verdeeld over twee podia: het hoofd- en tentpodium. Ook dit jaar start Bospop op vrijdag en kent het festival drie festivaldagen met een volledig programma op beide podia. Er is een gezellige camping met de benodigde faciliteiten, een 24-uurs tent en een sfeervolle festivalmarkt. Op de website www.bospop.nl staat alle beschikbare informatie over het festival, de artiesten en de kampeermogelijkheden.
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
593
245
Level 42, Natasha Bedingfield, Son Mieux en Steve Vai zijn leuke toevoegingen!
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Mijn zomer gaat druk worden. Binnenkort kaarten voor de zaterdag halen. Sting, Sinead O'Conner, Steve Rai, Passenger, Heather Nova, De Dijk, Natasha Bedingfield en dan allemaal kleinere leuke rocknamen. Daar kan ik wel wat mee.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.198
Mijn aanraders voor jullie zijn nog steeds hetzelfde: Larkin Poe, Robert Jon & the Wreck, The Allman Betts Band (zonen van de legendarische Gregg Allman en Dickey Betts). Maken alle drie echt heerlijke muziek, dus luister daar zeker even naar (mocht je dat in deze twee jaar nog niet gedaan hebben).
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Mijn aanraders voor jullie zijn nog steeds hetzelfde: Larkin Poe, Robert Jon & the Wreck, The Allman Betts Band (zonen van de legendarische Gregg Allman en Dickey Betts). Maken alle drie echt heerlijke muziek, dus luister daar zeker even naar (mocht je dat in deze twee jaar nog niet gedaan hebben).
Ja, ja en nog niet. Robert Jon is natuurlijk geweldig. Een probleempje, de rest van die dag trekt me niet. Vrijdag Melissa Etheridge en White Lies (al vaak gezien), Level 42 (al gezien). Zondag Beth Hart, Seasick Steve (al gezien), Walter Trout (al gezien), Robert Jon en Sloper. Dat trekt me itt de zaterdag niet over de streep.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Bospop 2016 zondag was mijn eerste festivaldag en Steve Vai mijn eerste volledige concert ooit. Nog steeds kippenvel als hij For The Love of God inzet op 8:30. Maarja beter kippenvel dan de dude die naast me stond, die viel flauw.. ?
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en DennisvdBr

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.198
Ja, ja en nog niet. Robert Jon is natuurlijk geweldig. Een probleempje, de rest van die dag trekt me niet. Vrijdag Melissa Etheridge en White Lies (al vaak gezien), Level 42 (al gezien). Zondag Beth Hart, Seasick Steve (al gezien), Walter Trout (al gezien), Robert Jon en Sloper. Dat trekt me itt de zaterdag niet over de streep.
Het is ook allemaal niet veel soeps. Staan ook wel namen die me trekken, maar in combinatie met de andere namen op zo'n dag wordt het voor ook matig. Dan heb ik op een gegeven moment gewoon telkens een optreden rust, wat niet werkt.
Lionel Richie, Level 42, The Gary Moore Tribute Band op vrijdag; String, Steve Vai De Dijk op zaterdag; Beth Hart, Seasick Steve, Yola, The Allman Betts Band, Walter Trout, Robert Jon & the Wreck en Larkin Poe (en wellicht Goodbye June). Vind die zondag dan ook veruit het sterkste, maar dan sluit je met Kensington af en ik wil ook wel op zo'n festival dat de headliner me trekt.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
vind zelf nu eigenlijk de vrijdag leuker dan de zaterdag...

Lionel Richie, Rag’n’Bone Man, Melissa Etheridge, White Lies, Level 42, Jett Rebel, The Struts, Gary Moore Tribute Band
tegen
Sting, Sinead O’connor, Passenger, Steve Vai, De Dijk, Dizzy Mizz Lizzy,, Tim Montana en dan ook het wegvallen van Stahlzeit?

Maar goed, Sting als headliner is dan wel echt de doorslag hoor...
(dus blijf bij mijn keuze om zaterdag-tickets te behouden ;) )
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Mooie toevoegingen van Bospop. Had ze eigenlijk niet meer verwacht maar het lijkt wel of veel festivals snel nog wat namen eruit gooien. Is de line up nu compleet dat iemand weet?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Mooie toevoegingen van Bospop. Had ze eigenlijk niet meer verwacht maar het lijkt wel of veel festivals snel nog wat namen eruit gooien. Is de line up nu compleet dat iemand weet?
Nee, er komen nog namen bij. Als ik het me goed herinner treden er zaterdag en zondag zo'n 13/14/15 namen op. Zitten nu op Vr 9, Za 11 en Zo 12. Elke dag nog 2 of 3 erbij en dan heb je het hele programma denk ik
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en PJ

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Zitten een aantal leuke namen bij. Zelf erg blij met Rag n Bone Man, Steve Vai en Larkin Poe. Wel vreemd dat Stahlzeit zou zijn verdwenen. Daar keek ik ook wel naar uit.

Trouwens is op zaterdag en zondag het aantal artiesten normaal 13
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
593
245
Duran Duran 19 juni op Live is Live in België. Staan begin juli ook in Engeland. Nog een kanshebber voor Bospop?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Duran Duran 19 juni op Live is Live in België. Staan begin juli ook in Engeland. Nog een kanshebber voor Bospop?
Nee, Bospop is al voorzien van headliners met Sting, Lionel Richie en Kensington.
 

Molenschot

Playlistbediener
18 dec 2014
32
1
Even een vraagje. Weet iemand van jullie hoe ik iemand bij Bospop kan bereiken. Willen het hele weekend gaan en dan via de luxe camping. Echter op de site geven ze aan dat er problemen zijn om dit te boeken en dat ze di gaan oplossen , maar dit staat er al maanden op. Heb al een mail gestuurd en een bericht via Twitter, maar ze reageren nergens op. Alvast dank als iemand wat kan aangeven.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken