Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Haha, gewoon alle 2019 namen er ineens uit. Werchter interesseert zich dus inderdaad totaal niet van herhalingen. En dan nog GvF ook ?
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Puzzles

Randprogramma
20 jan 2016
108
40
Kheb nog niet zo heel veel geluisterd naar TWOD, maar ik denk wel een aangename headliner om mij op 't gemak door te laten verrassen, niet?
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.124
1.144
Wat een sterke line-up zeg!

Zou Pixies nog voor The War On Drugs op mainstage spelen? Of gaan ze in The Barn staan? Ik hoop niet op het laatste, want zulke clashes...
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Royal blood erbij op de zondag, netjes! Steeds dichterbij een zondag ticket zo. Verder wordt die vrijdag ook goed zeg!
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Enkel The War On Drugs doet me iets... Nog steeds niet overtuigd om combi te gaan. Donderdag word interessanter en interessanter. Maar waarschijnlijk alleen een zondag ticket voor mr.Frusciante en de zijnen!

Die zaterdag begint wel een draak van een line up te worden met Yungblud, Maneskin en Imagine Dragons
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.959
3.626
Die mainstage zaterdag: ... - NBT - Maneskin - Yungblud - FNM - Imagine Dragons - 21P. Voor de doelgroep is dat heel sterk hoor, wel een beetje raar om FNM dan niet in de Barn te zetten maargoed.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.124
1.144
Zeer enthousiaste reacties in onze WhatsApp-groep alleszins. Hier op het forum was het wel al langer duidelijk dat Royal Blood en The War on Drugs gingen komen, maar voor vele mensen is dit nu een wauw-gevoel hoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Paddy

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Pfoe had eerlijk gezegd geen Greta verwacht. Die zijn dan ook wel gedowngrade sinds laatste x als sub voor muse. Eerlijk gezegd voor mij zeker blij met 4/5 namen.
 

NiekBBQ

Randprogramma
21 nov 2016
158
84
TWOD! Heel blij mee! Royal Blood altijd leuk om mee te pikken op een festival.
Lewis Capaldi is iets waar ik me meer in moet verdiepen. Iemand tips?
De rest....mweh.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Pfoe had eerlijk gezegd geen Greta verwacht. Die zijn dan ook wel gedowngrade sinds laatste x als sub voor muse. Eerlijk gezegd voor mij zeker blij met 4/5 namen.
Staat gewoon weer als sub onder Metallica/QOTSA. Belachelijk dat diz opnieuw de kans krijgen op de main na dat optreden in 2019.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.113
5.391
Pfoe had eerlijk gezegd geen Greta verwacht. Die zijn dan ook wel gedowngrade sinds laatste x als sub voor muse. Eerlijk gezegd voor mij zeker blij met 4/5 namen.
Hun agent had natuurlijk vorige keer los dit geonderhandeld omdat hij wist dat RW in de problemen zat kwa grote namen. Die positie was verwaarloosbaar.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
TWOD is een leuke toevoeging maar dat is het ook wel. Greta boven Alt-J op de line-up pagina trouwens.... wonderbaarlijk dat die steeds zo hoog worden geplaatst.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov

Gebruikers die dit onderwerp bekijken