Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Van Little Simz zou het me ook niet verbazen als ze op Boutique staat. Zou ik ook zeer toejuichen trouwens, kan ze mooi een paar nummers meespelen met Gorillaz. :)

ST Vincent staat ook al in Roma. Verwachten jullie St Vincent daarnaast ook nog op Werchter?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Omdat ik mensen die meegaan heel moeilijk kan overtuigen om naar Beuningen te gaan. En ik met een ticket uit 2020 opgescheept zit. Als met name Little Simz, Wilco en St Vincent nu ook op RW terechtkomen, zal dit deugd doen voor m'n gemoedsrust.
Inwisselen en op Ticketswap zetten, denk ik dan. Vrij ambetante situatie wel.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Maar je ziet zelf toch ook dat dit veel te weinig is en bijna al die namen ook nog eens op DTRH staan? Ik snap echt niet dat je niet daarheen gaat. En ja als 'met vrienden gaan' blijkbaar belangrijker is dan de line up, dan weet je dat van tevoren toch? Als vrienden mij meevragen naar Amstel Live of Guus Grootsch met een zachte G, dan weet ik ook dat ik niet voor de muziek kom.
Vind 'met vrienden gaan' niet belangrijker hoor, ben al alleen naar festivals gegaan, maar het is wel een dingetje. Als ik naar festivals ga, dan is het altijd voor de muziek. Bier zuipen en in het gras liggen, kan ik ook in mijn achtertuin.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Vind 'met vrienden gaan' niet belangrijker hoor, ben al alleen naar festivals gegaan, maar het is wel een dingetje. Als ik naar festivals ga, dan is het altijd voor de muziek. Bier zuipen en in het gras liggen, kan ik ook in mijn achtertuin.
Akkoord. Maar de combinatie is wel de beste beleving. Zoals Into the Wild ons leert: Hapiness is only real when shared. Al kan ik ook perfect alleen van een optreden genieten. Maar als er vrienden naast je staan die na afloop zeggen: wauw wat was dit gaaf, maakt het wel af.
 

Chiefs

Gouden Tip
25 nov 2021
288
383
Inderdaad niets zo leuk dan zulke momenten kunnen delen met andere. Maar ik ga ook naar festivals, puur voor de muziek. Ik wil het terrein op van zodra de eerste band/act er aan begint, t.e.m. de headliner ;) Merk alleen in mijn directe omgeving dat vele het na enkele voor bekeken houden, maar mijn goesting naar festivals en concerten neemt toe met de jaren. ??
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Inderdaad niets zo leuk dan zulke momenten kunnen delen met andere. Maar ik ga ook naar festivals, puur voor de muziek. Ik wil het terrein op van zodra de eerste band/act er aan begint, t.e.m. de headliner ;) Merk alleen in mijn directe omgeving dat vele het na enkele voor bekeken houden, maar mijn goesting naar festivals en concerten neemt toe met de jaren. ??
Ik prijs me gelukkig met vriendengroepen die én heel gezellig zijn én de programmering volledig aan mij laten én het ook oké vinden om van begin tot einde op het terrein te zijn. Want zo ben ik ook ja. Ik kijk er een heel jaar naar uit en dan wil ik ook alles eruit halen wat erin zat.
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Ik prijs me gelukkig met vriendengroepen die én heel gezellig zijn én de programmering volledig aan mij laten én het ook oké vinden om van begin tot einde op het terrein te zijn. Want zo ben ik ook ja. Ik kijk er een heel jaar naar uit en dan wil ik ook alles eruit halen wat erin zat.
Dit heb ik met mijn vriendin, maar echt hele vriendengroepen dat niet, aangezien die of nog willen kateren, of liever naar een pink dan elbow gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.946
1.993
Ik prijs me gelukkig met vriendengroepen die én heel gezellig zijn én de programmering volledig aan mij laten én het ook oké vinden om van begin tot einde op het terrein te zijn. Want zo ben ik ook ja. Ik kijk er een heel jaar naar uit en dan wil ik ook alles eruit halen wat erin zat.
Blijven jullie dan de hele tijd samen?

Wij hebben per podium afspreekpunten én zien wel wie wat gaat zien.
Ook vanop de Village vertrekt de een al vroeger dan de ander.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.123
1.530
Ben wel echt benieuwd geworden of Biffy Clyro eindelijk weer de ingang weet te vinden... Ik blijf erbij dat de combi Biffy - Bloc Party fenomenaal was in de Barn 2013.

Zowel Biffy als Bloc Party zijn sowieso welkom. Ik hoop dat Biffy volgende zomer echt wel in ons land staat ??

Mijn dochter heeft jaren geleden haar eerste crowd surf gedaan bij Biffy op Main Square, in een rubberbootje over het publiek langs zanger Simon die nauwelijks zijn lach kon inhouden. Dat zijn van die festivalmomenten die je nooit meer vergeet.
 

Bert

Support act
14 nov 2014
832
753
Maand na RW. Sea Girls zou ik graag zien op RW
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Blijven jullie dan de hele tijd samen?

Wij hebben per podium afspreekpunten én zien wel wie wat gaat zien.
Ook vanop de Village vertrekt de een al vroeger dan de ander.
Hangt een beetje af van de grootte van de groep. Als we met 4 man zijn blijven we eigenlijk altijd wel samen. Met grotere groepen niet. Vaak werken we dan met een soort basecamp bij de mainstage waar iedereen vanzelf weer terugkeert. Er is altijd wel iemand die even wil blijven chillen op het matje.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Mad Cool komt om 17u met een aankondiging. Denk ik?

Maar misschien deelde ik dit beter in de TW Classic sectie...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken