Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.123
1.530
Puur op het feit dat hij tourt met de Peppers, oorspronkelijk in 2020 gepland stond op de main en in 2018 één van de beste optredens wist te geven van het festival zorgt het ervoor dat Paak haast een no brainer is.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en Joslittel

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.244
The War on Drugs aangekondigd op 6 juli voor NOS Alive, die zie ik nu toch ook wel echt komen. Mooi dagje uitgekozen daar met TWOD, Stromae en The Strokes (+Fontaines D.C.)
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
We zijn al een paar pagina's lang aan het speculeren over een pakketje dat maar blijft steken, niet?
Volgens mij voornamelijk Bruce, en sowieso een pakketje hebben we vorige week toch ook al gehad? Er is al een kwart van het affiche bekend. En namen als Fontaines D.C., The War on Drugs, Wolf Alice etc kunnen we hier ook wel raden.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Volgens mij was er eerder door Ken gezegd dat er nog een pakketje zou volgen na die met oa QOTSA.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Volgens mij voornamelijk Bruce, en sowieso een pakketje hebben we vorige week toch ook al gehad? Er is al een kwart van het affiche bekend. En namen als Fontaines D.C., The War on Drugs, Wolf Alice etc kunnen we hier ook wel raden.
Is ook een beetje persoonlijk. Hoop zelf nog wat namen te krijgen die mij even hard naar volgende editie doen uitkijken als jou. Blijf tot nu toe echt nog op mijn honger zitten.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Is ook een beetje persoonlijk. Hoop zelf nog wat namen te krijgen die mij even hard naar volgende editie doen uitkijken als jou. Blijf tot nu toe echt nog op mijn honger zitten.
Misschien een rare vraag, maar waarom richt je je pijlen op RW en ga je niet naar DTRH? Lijkt qua line-up veel meer in jou straatje te passen.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Misschien een rare vraag, maar waarom richt je je pijlen op RW en ga je niet naar DTRH? Lijkt qua line-up veel meer in jou straatje te passen.
Omdat ik mensen die meegaan heel moeilijk kan overtuigen om naar Beuningen te gaan. En ik met een ticket uit 2020 opgescheept zit. Als met name Little Simz, Wilco en St Vincent nu ook op RW terechtkomen, zal dit deugd doen voor m'n gemoedsrust.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.244
Is ook een beetje persoonlijk. Hoop zelf nog wat namen te krijgen die mij even hard naar volgende editie doen uitkijken als jou. Blijf tot nu toe echt nog op mijn honger zitten.
Snap ik wel, ik heb dat met die zaterdag, momenteel is Faith No More de enige naam die ik echt wil zien die dag.
Donderdag is er al Pixies en Pearl Jam (Beck ga ik wss moeten skippen, maar zou ik ook nog willen zien)
Vrijdag QOTSA en Metallica (The Streets same als Beck, Alt-J en Sam Fender ook benieuwd naar)
Zaterdag: Faith No More (Maneskin de hype checken en 21 pilots eventueel, Phoebe Bridgers omdat jullie het aanraden, maar niet persee)
Zondag: RHCP en Sum 41 (The Killers ook, maar minder zin in door de recensies van jullie en vrienden die in 2018 dezelfde hel hebben doorstaan)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Snap ik wel, ik heb dat met die zaterdag, momenteel is Faith No More de enige naam die ik echt wil zien die dag.
Donderdag is er al Pixies en Pearl Jam (Beck ga ik wss moeten skippen, maar zou ik ook nog willen zien)
Vrijdag QOTSA en Metallica (The Streets same als Beck, Alt-J en Sam Fender ook benieuwd naar)
Zaterdag: Faith No More (Maneskin de hype checken en 21 pilots eventueel, Phoebe Bridgers omdat jullie het aanraden, maar niet persee)
Zondag: RHCP en Sum 41 (The Killers ook, maar minder zin in door de recensies van jullie en vrienden die in 2018 dezelfde hel hebben doorstaan)
DO: Haim en eventueel Beck (Pixies gaat echt zo hard doodslaan als dat op de main terechtkomt)
VRIJ: QOTSA
ZAT: Faith No More, Little Simz, Phoebe
ZON: njet
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
DO: Haim en eventueel Beck (Pixies gaat echt zo hard doodslaan als dat op de main terechtkomt)
VRIJ: QOTSA
ZAT: Faith No More, Little Simz, Phoebe
ZON: njet
Maar je ziet zelf toch ook dat dit veel te weinig is en bijna al die namen ook nog eens op DTRH staan? Ik snap echt niet dat je niet daarheen gaat. En ja als 'met vrienden gaan' blijkbaar belangrijker is dan de line up, dan weet je dat van tevoren toch? Als vrienden mij meevragen naar Amstel Live of Guus Grootsch met een zachte G, dan weet ik ook dat ik niet voor de muziek kom.
Maar goed ik hoop voor jou (en voor mezelf) dat acts als Wilco, St.Vincent en Little Simz er gewoon zullen staan hoor. Ook volledig vertrouwen in dat dat goed gaat komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken