Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.149
2.912
Grappig, ik vind zaterdag dus by far de beste dag momenteel (de vrijdag mag er ook zijn). Ik zou die dag eigenlijk elke artiest wel willen zien behalve Imagine Dragons, een dagkaart behoort terug tot de mogelijkheden alleszins.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en mattman

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.622
Hier ook wel blij met de Zaterdag namen. Phoebe, Jamie en Jorja zou ik graag meepakken. Faith No More uiteraard en BICEP moet live ook de moeite waard zijn. Dagkaart zou goed kunnen ja.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Zal wel een dagkaart voor zaterdag worden hier. Donderdag kan tof worden. Geen idee wat ik er zou moeten doen op de zondag tot nu toe, maar daar is nog geen enkele Barn naam bekend denk ik.
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
593
245
De zondag begint erg sterk te worden. Precies m’n smaak. Ik overweeg een kaartje te kopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: rhcp

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.123
1.530
Ik weet nu al dat ik zware keuzestress ga krijgen en een paar erg pijnlijke clashes tegemoet ga want eigenlijk zeggen enkel Beck en Polotruitje me weinig tot niks.

Ik ga maar zorgen dat ik druivesuikertjes mee heb.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.622
Zal wel een dagkaart voor zaterdag worden hier. Donderdag kan tof worden. Geen idee wat ik er zou moeten doen op de zondag tot nu toe, maar daar is nog geen enkele Barn naam bekend denk ik.
Ik wacht nog even af, zijn toch nog wat opties voor die Zondag...
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Ik weet nu al dat ik zware keuzestress ga krijgen en een paar erg pijnlijke clashes tegemoet ga want eigenlijk zeggen enkel Beck en Polotruitje me weinig tot niks.

Ik ga maar zorgen dat ik druivesuikertjes mee heb.
Beck kan ik je toch aanbevelen.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Grappig hoe verschillend de meningen/smaken zijn.

Waar de meeste mensen zondag de zwakste dag vinden, ben ik aan het twijfelen om een dagticket voor de zondag te kopen.

Hebben jullie trouwens enig idee op welke dag Royal Blood zal spelen als die er nog bij komen?
 
  • Leuk
Waarderingen: zero

tom93

Dagopener
24 apr 2019
593
245
Grappig hoe verschillend de meningen/smaken zijn.

Waar de meeste mensen zondag de zwakste dag vinden, ben ik aan het twijfelen om een dagticket voor de zondag te kopen.

Hebben jullie trouwens enig idee op welke dag Royal Blood zal spelen als die er nog bij komen?
Heb ik ook hoor! The Killers zijn hier niet echt populair, maar ik vind dat echt een heerlijke band. Peppers erbij, altijd goed live. Keane is een van m’n favoriete bands en Sum 41 is vermakelijk. Ben benieuwd wat er nog bijkomt.
 
  • Leuk
Waarderingen: zero en Loek123

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Moet zeggen dat ik dat nieuwe nummer Get Better van Alt-J verrassend goed vind. Een (voor mij) nieuwe sound van deze band, een klein gitaarliedje. Ik kan deze zeker waarderen.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

scheep

Randprogramma
24 feb 2014
209
109
Voor mij al top, ik ga vrijdag voor Metallica (7x al) en Queens of the stone age erbij is gewoon zaaalig!
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
wellicht een vraag die al vaak is beantwoord.

Kunnen we nog Volbeat (i.v.m Graspop) en Michael Kiwanuka op de zondag verwachten?
Helaas ga ik geen weekend omdat iemand zich heeft bedacht, dus zou graag voor het eerst RHCP en The Killers willen zien met dus Volbeat en MK.

Ben van plan 1 deze dagen nog een ticket te kopen (voor prijs verhoging), ook even morgen BKS afwachten...
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
wellicht een vraag die al vaak is beantwoord.

Kunnen we nog Volbeat (i.v.m Graspop) en Michael Kiwanuka op de zondag verwachten?

Helaas ga ik geen weekend omdat iemand zich heeft bedacht, dus zou graag voor het eerst RHCP en The Killers willen zien met dus Volbeat en MK.
Volbeat is Graspop, Kiwanuka zal er wel staan maar dagen kunnen wisselen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken