Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Kacey Musgraves, Jimmy Eat World, Tove Lo, Lewis Capaldi en HAIM van de afgelaste edities
Daarbij komt Maneskin ook gok ik
En ik hoop ook zelf nog op IDLES en Wolf Alice
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Leuk om Kacey in juli in Europa te zien. Maar in 2020 stond ze gepland voor DTRH, Roskilde, RW en Lollapalooza Stockholm. Toen viel die laaatste echter niet in hetzelfde weekend als die eerste drie. Ik verwacht dus ergens wel dat ze op 1 van die festivals zal tussenuit vallen en aangezien ze op Werchter veruit de laagste positie had, vermoed ik dat het Werchter zal worden.

Mitski zou ook een erg mooie naam zijn, maar verwacht ik niet met haar Botanique show.

Ik denk eerder dat we Jimmy Eat World, Lewis Capaldi, Turnstile en Haim van deze line-up zullen krijgen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Kacey zal er wel staan, toch? Is bovendien niet haar allereerste datum in juli in Europa hoor.

do: Roskilde
vr: Lolla
za: DTRH
zo: RW?

Mitski verkocht die Botanique en upgrade naar Chateau echt aan een rotvaart (en overigens loopt haar hele tournee echt als een sneltrein). Ze zou wel eens hoog in Klub C kunnen eindigen zo. Klaar voor een AB-size venue denk ik.

Gokje voor vrijdag om BKS en DTRH te counteren; TWOD, Disclosure en HAIM als kleppers ertussen in een pakketje van 15-20.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Je zegt dat het niet haar eerste datum in juli in Europa is en komt vervolgens met drie festivals waar ze nog niet voor aangekondigd is.... enigszins verwarrend. :p

Al denk ik dat je uiteindelijk wel gelijk zal krijgen. :)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Je zegt dat het niet haar eerste datum in juli in Europa is en komt vervolgens met drie festivals waar ze nog niet voor aangekondigd is.... enigszins verwarrend. :p
Ah, op die manier. Excuus. Even wat opzoekingswerk gedaan en verwarde haar met HAIM die voor enkele festivals hun aankondigden al twee shows in Londen hadden staan in juli. Eerste keer dus dat ze wordt aangekondigd? Los van PS natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
722
1.454
Volledig gemist dat Modest Mouse aan het touren is. Misschien niet de beste live band, maar toch een prachtige naam! En Turnstile mogen ze ook echt niet missen.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.398
2.825
Lineup van Lolla Stockholm is ook bekend, zelfde weekend als Rock Werchter. Haim en Kacey Musgraves kunnen wel terugkomen van de 2020 affiche, Maneskin mogen ze niet mislopen. Hopen op Sigrid en Mitski, wellicht Remi Wolf en Turnstile als leuke Slope namen? Doja Cat zal wel Dour worden ofzo.

Bekijk bijlage 733
Dus wij krijgen in het volgende pakje ter compensatie van het gebrek aan gitaren op de huidige line-up: Maneskin, Jimmy Eat World, Modest Mouse, Biffy Clyro, IDLES, Turnstile, White Reaper en Graveyard.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

JR1

Campingartiest
4 nov 2021
64
41
Nog een kleinere naam voor in de vroege namiddag in een tent: Ayron Jones. Staat in juni op Download UK en Hellfest in Frankrijk en is wel zeker iemand die kan verrassen. Doet me nostalgisch denken aan het optreden van Gary Clark JR van x aantal jaar geleden (al heeft die nog iets meer Jimi Hendrix-vibes en is dit iets meer rechttoe, rechtaan gitaargeweld)
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Lineup van Lolla Stockholm is ook bekend, zelfde weekend als Rock Werchter. Haim en Kacey Musgraves kunnen wel terugkomen van de 2020 affiche, Maneskin mogen ze niet mislopen. Hopen op Sigrid en Mitski, wellicht Remi Wolf en Turnstile als leuke Slope namen? Doja Cat zal wel Dour worden ofzo.

Bekijk bijlage 733
Grootste kanshebbers volgens mij:

Maneskin, Jimmy Eat World, Glass Animals, HAIM, Lewis Capaldi, IDLES, Wolf Alice, Turnstile...

The Kid Laroi, Sigrid, Nina Kraviz en zeker Purple Disco Machine lijken mij grote kanshebbers voor de KluB C.

Zeker dat Post Malone niet meer kan?

En lastig inschatten hoe hoog Lewis Capaldi op de affiche terechtkomt. Redelijk hoog lijkt mij.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Nog een kleinere naam voor in de vroege namiddag in een tent: Ayron Jones. Staat in juni op Download UK en Hellfest in Frankrijk en is wel zeker iemand die kan verrassen. Doet me nostalgisch denken aan het optreden van Gary Clark JR van x aantal jaar geleden (al heeft die nog iets meer Jimi Hendrix-vibes en is dit iets meer rechttoe, rechtaan gitaargeweld)
Goede keuze! Deze meneer was mij ook al opgevallen, maakt een goed stukje muziek.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Rhea lijkt mij toch ook meer en meer als een zekerheid te stellen
Hopelijk niet. Voor mijn part één van de slechtste Belgische bands die wordt opgehypet door StuBru. Geef dan liever eerst eens een kans aan Brutus, Stake, High Hi ofzo ...

Edit: En waarom is Rhea plots een grotere kanshebber geworden dan andere Belgische bands? Gaan die een nieuw album uitbrengen?
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken