Down The Rabbit Hole 2022 - Nieuws en Geruchten

Je_Moeder

Playlistbediener
10 nov 2021
15
6
Ik was vorige week naar Bicep in Utrecht. Die stonden voor ook voor 2020 gepland. Hopelijk komen die ook nog voor een avondje Fuzzy Lop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Why not both?

Ik vind ze een beetje in hetzelfde straatje. Daarnaast is voor mij Killers echt een gepasseerd station. Vroeger heel erg fan van geweest, maar na het zien van ooit een liveshow van ze, ben ik daarvan helemaal genezen. Muzikaal vond ik het heel zwak.

Liever een Dance - Indie - Hiphop als headliners spots.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Véél liever The XX. Ik zet mijn geld nogsteeds op Moderat als headliner, samen met Gorillaz en een hiphop artiest.

Killers zouden ook wel prima op Zwarte Cros of Parkcity live passen, trouwens.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Véél liever The XX. Ik zet mijn geld nogsteeds op Moderat als headliner, samen met Gorillaz en een hiphop artiest.

Killers zouden ook wel prima op Zwarte Cros of Parkcity live passen, trouwens.
Moderat als headliner lijkt me een beetje zwakjes met wat er volgend jaar tourt, niet?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Moderat als headliner lijkt me een beetje zwakjes met wat er volgend jaar tourt, niet?
En kan me ook niet zo goed voorstellen dat Disclosure er niet staat nadat ze er afgelopen 2 jaar wel hebben gestaan. Lijkt me ook wel zo netjes tegenover de band na afgelopen jaar.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Ik was vorige week naar Bicep in Utrecht. Die stonden voor ook voor 2020 gepland. Hopelijk komen die ook nog voor een avondje Fuzzy Lop.
Op de site van Bicep staat DTRH nog steeds onder 'postponed dates', weet niet of dat nog wat zegt. Maar ze staan in maart 3 dagen achter elkaar Paradiso, dat verkocht snel uit, dus denk dat ze wel groot genoeg zijn voor de Teddy.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Gorillaz / Killers / Moderat zou ik wel tof vinden.

Al zou ik het nog mooier vinden als in plaats van Moderat een headliner komt die er nog nooit heeft gestaan. Een meer eigentijdse act zou helemaal mooi zijn. Categorie FKA Twigs, Charli XCX, al zijn die wat te klein.
Little Simz misschien?

Killers van oudsher band waar ik zwak voor heb, al vind ik de laatste albums niet veel meer toevoegen. Bij de mensen om mijn heen zouden Killers wel met gejuich worden onthaald.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Alsjeblieft niet! Na Sams Town geen fatsoenlijk album meer gemaakt.
Concert op Lowlands 2007 was magistraal, toen hadden ze de nieuwe bagger nog niet gemaakt ;)
Ik vond de Killers al niks op Metropolis 2004. Wat heb ik nu gewonnen? :p
 
  • Leuk
Waarderingen: mroizo

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Ik vond de Killers al niks op Metropolis 2004. Wat heb ik nu gewonnen? :p
Een sticker.
Nee, even zonder dollen. Ik ben de jongste niet meer, maar kan nieuwe muziek zeker waarderen.
The Killers hebben in mijn ogen na Sams Town alleen nog maar gezapige pop gemaakt. Het rauwe randje is compleet opgelost.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Een sticker.
Nee, even zonder dollen. Ik ben de jongste niet meer, maar kan nieuwe muziek zeker waarderen.
The Killers hebben in mijn ogen na Sams Town alleen nog maar gezapige pop gemaakt. Het rauwe randje is compleet opgelost.
Bij bands als The Killers, Editors of Kings of Leon lijkt het soms wel op een wedstrijd wie als eerste het geloof in de band verloor. En als ik eerlijk tegen mezelf ben weet ik dat ik daar ook aan meedoe; ben altijd verzot op debuutalbums en hoe langer een artiest/band meegaat hoe minder ik er meestal aan vind.

Van de Killers vond ik destijds de eerste twee singles leuk, op basis daarvan ging ik kijken. Ik merkte bij het optreden vooral dat ik de rest van de songs niet goed vond, wat ik kon bevestigen toen ik later het debuut luisterde, het zal verder vast een prima optreden geweest zijn, maar het was niks voor mij.
 
  • Leuk
Waarderingen: mroizo

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
581
370
En kan me ook niet zo goed voorstellen dat Disclosure er niet staat nadat ze er afgelopen 2 jaar wel hebben gestaan. Lijkt me ook wel zo netjes tegenover de band na afgelopen jaar.
Disclosure heeft na de aflasting van editie 2021 een zaalshow in AFAS live aangekondigd die voor zo ver ik weer nog niet is uitverkocht…
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Disclosure heeft na de aflasting van editie 2021 een zaalshow in AFAS live aangekondigd die voor zo ver ik weer nog niet is uitverkocht…
Tja, maakt dat echt uit voor DTRH? Er zijn genoeg mensen die niet een kaartje kopen voor zo’n AFAS show, maar wel een avondje willen dansen op een festival.
 
  • Leuk
Waarderingen: emilejol

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Little Simz misschien?
Begrijp niet goed waar dit maar vandaan blijft komen. Eerder riep iemand haar al uit als sub. Dat is toch maar een act voor in de Teddy rond een uur of 4, 5, 6? Denk dat The Killers in 2020 toch gewoon mooi in een zaal werden weg gemoffeld, waarom zou dat nu anders zijn? Bovendien heeft DTRH al een riant kransje headliners van 2020/21 die ze hadden geboekt die terug op tournee zijn - denk dat die voor de hand liggender zijn.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Begrijp niet goed waar dit maar vandaan blijft komen. Eerder riep iemand haar al uit als sub. Dat is toch maar een act voor in de Teddy rond een uur of 4, 5, 6? Denk dat The Killers in 2020 toch gewoon mooi in een zaal werden weg gemoffeld, waarom zou dat nu anders zijn? Bovendien heeft DTRH al een riant kransje headliners van 2020/21 die ze hadden geboekt die terug op tournee zijn - denk dat die voor de hand liggender zijn.
Ik noemde Little Simz als voorbeeld. Als je twee dure headliners zou hebben (wat bijvoorbeeld Gorillaz en Killers zijn denk ik), dan kan ik me voorstellen dat de derde headliner een kleinere naam wordt. Net zoals BKS RTJ boekte naast Radiohead en Arcade Fire ooit. En Christine & The Queens stond daar ook als headliner, als ik me niet vergis. Soit, BKS is kleiner festival, maar gaat meer om het idee. Afgelopen jaar stond Doe Maar op de nominatie om te headlinen in Beuningen, Tyler het jaar ervoor. Dat zijn toch ook niet joekels van namen.

Overigens is Little Simz natuurlijk geen beginneling meer he. Heeft vier albums inmiddels. De laatste twee zijn unaniem goed ontvangen en de act past echt wel bij DTRH. Kun je discussiëren over welke spot, maar ik denk stiekem behoorlijk hoog. Zou haar wel willen zien op de Rosalia of Robyn spot. En van mij mag ze zelfs headlinen, lijkt me waanzinnig (maar ik ben teveel fan wellicht haha).
 
  • Leuk
Waarderingen: Yannick

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
En van mij mag ze zelfs headlinen, lijkt me waanzinnig (maar ik ben teveel fan wellicht haha).
Maar denk dus dat daar de realiteit je een beetje inhaalt. Simz staat komend jaar in de Melkweg, niet in de afwas. Da's wel een verschil.

Ik zie het gewoon gebeuren dat ze Tyler opnieuw hebben en Gorillaz en Disclosure van '21 meepakken als headliners. Dan valt dat qua kosten aan headliners wel mee en is er nog ruimte voor een sterke undercard. Tenzij de organisatie hun oog heeft gelegd op London Grammar, Florence + The Machine idk. Maar denk dat we er mogen vanuit gaan dat we headliners al kennen omdat ze in de buurt zijn.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ik hoop niet dat ze Disclosure weer aankondigen als headliner. Is ook al een Disclosure zaalshow in AFAS.

Zou zelf met Gorillaz - Florence and the Machine - Tyler the Creator (met hopelijk Stromae onder de Gorillaz zoals op Werchter) fantastisch vinden.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Gebruikers die dit onderwerp bekijken