Concert Aankondigingen

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Het grappige is... ik heb dit weekend mijn dochter voor het eerst Goat Simulator laten spelen op de laptop. Harstikke lache, en daar hadden we de helm van Deadmau5 gejat en opgezet. Had dat spel echt al heel lang niet meer aangezet.

Super offtopic maar toch weer niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Placebo 24 oktober naar Ziggo Dome! Kaarten vanaf €54,88 en de verkoop start 17 november om 10.00.
Er is een presale voor klanten van Vodafone en Ziggo, dus wees eens lief naar elkaar en deel even wat codes met elkander. Of... ik heb misschien nog wel een linkje in petto. Stuur maar een PB (weet overigens niet of je een code nodig hebt of niet).
 
Laatst bewerkt:

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Wat is dat Teleticketservice een raar systeem. Wil kaarten kopen voor Angéle in Sportpaleis, maar er is dus geen mogelijkheid te zien waar je zit voordat je tickets besteld?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Ik hoop nog op een festival show. Hoewel ik de band echt te gek vind op zijn tijd.. mijn agenda zit te vol om hiervoor naar een los concert te gaan.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
We krijgen weer de country van Brad Paisley in Tilburg (013) op 19 juli. Verkoop start 19 november 10.00.
En ook artiesten die jullie misschien iets zegt komen naar Nederland: Lido Pimienta, Blu DeTiger...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Wat is dat Teleticketservice een raar systeem. Wil kaarten kopen voor Angéle in Sportpaleis, maar er is dus geen mogelijkheid te zien waar je zit voordat je tickets besteld?
Groot nadeel inderdaad. Sportpaleis heeft een seatingsplan op zijn website staan met kleurcodes dus je kan wel zien in welke zone/Blok je zit. Maar de rijen en stoelen staan er niet bij idd. Tip, voor het balkon (gehele bovenste ring) niet de hoger dan rij 25 pakken. Anders zit je bijna helemaal van boven.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken