Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Even geprobeerd, maar jammer genoeg kan je de code voor Metallica niet gebruiken voor een weekendticket en ook niet voor een andere dag... Is dus echt specifiek de vrijdag. Had, misschien tegen beter weten in, niet verwacht dat ze dat zo goed zouden afbakenen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Even geprobeerd, maar jammer genoeg kan je de code voor Metallica niet gebruiken voor een weekendticket en ook niet voor een andere dag... Is dus echt specifiek de vrijdag. Had, misschien tegen beter weten in, niet verwacht dat ze dat zo goed zouden afbakenen.
aha, dan is die metallica-member presale dus enkel voor de dagtickets.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
893
423
Ben eigenlijk wel benieuwd of het Buro Pinkpop gaat lukken om nog een los concert op Pinkpop-terrein / Megaland te regelen met Mojo.

Vraag me wel af of dat qua vergunningen gaat passen op Megaland, aangezien Landgraaf Live mogelijk gaat plaatsvinden tussen 5-5-2022 en 15-05-2022.
Geen idee of dat dan het aantal "geluidsdagen" van de vergunning haalt, de vergunning omvat 12 dagen voor 'grootschalige evenementen'?

Denk overigens niet dat Landgraaf Live alle 10 dagen gaat vullen, neem aan dat er doordeweeks dagen open blijven.
Ik verwacht er ook geen grote namen, in 2021 Nl namen als Tim Knol, Waylon of Van Velzen. In 2022 verwacht ik wel dat de gecancelde concerten van Die Hohner en Stahlzeit (Rammstein tribute) weer terug op het affiche komen. Die Hohner is dan wel in verhouding een hele grote Duitse act, euregio gericht zeker.

Maar of Pinkpop nog een los concert gaat plaatsen, daar twijfel ik aan al zou het imo best kunnen met wat er allemaal tourt.
Misschien zelfs Pinkpop Classic een reanimatie geven? Ik gooi maar een bal op...
Landgraaf Live is in mijn ogen toch maar kleinschalig , maar ja beter iets dan niets.Is toch zonde dat Megaland de rest van het jaar zo leeg blijft.
En schijnbaar hebben Mojo / Live Nation ook geen behoefte eraan om er meer concerten te laten plaatsvinden , vreemd toch met de euregio als achterland zou je zeggen genoeg publiek voorhanden om er meer grote acts te laten optreden.
 

metalruben

Nieuw lid
4 nov 2021
2
3
De presale link op de site van Metallica voor Pinkpop werkt niet.
Iemand anders meer geluk om de presale link te vinden?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
begin wel echt benieuwd te raken naar de cijfertjes na het weekend, er zal vast maandag of dinsdag wel een eerste reactie komen van Nick Murray over de eerste dagen verkoop, over de ingeleverde vouchers en over de behouden tickets?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
nou de Metallica presale zo'n beetje lopende is, vraag ik me af of de (officiele?) aankondiging van Maneskin nu aanstaande is?
wellicht kan Pinkpop een klein setje namen toe voegen voordat dat reguliere verkoop start, dus na de voucher periode en na de presale's?

niet dat ik het verwacht, maar kan het me voorstellen...
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick1617899545

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
nou de Metallica presale zo'n beetje lopende is, vraag ik me af of de (officiele?) aankondiging van Maneskin nu aanstaande is?
wellicht kan Pinkpop een klein setje namen toe voegen voordat dat reguliere verkoop start, dus na de voucher periode en na de presale's?

niet dat ik het verwacht, maar kan het me voorstellen...
Ik hoop dat Maneskin er op de Metallica dag bij komt, dan heb je een aardig rock programma die dag
 
  • Leuk
Waarderingen: rhcp

Gebruikers die dit onderwerp bekijken