Festileaks Festival Draft V: The Duo Penotti Edition

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.437
1.537
Keuze voor de combi was een eenvoudige, voor de dagkaart heb ik wel even lopen dubben.
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
zojuist gestemd, Was voor mij niet zo moeilijk om een keus te maken, Complimenten aan alle organisatoren, puik werk!?
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.365
10.198
Na de eerste volledige stemdag zijn er al 13 stemmen uitgebracht! Dat is een hartstikke mooi aantal, maar niet genoeg natuurlijk, dus laat ze nog maar komen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Koekdoos

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Na de eerste volledige stemdag zijn er al 13 stemmen uitgebracht! Dat is een hartstikke mooi aantal, maar niet genoeg natuurlijk, dus laat ze nog maar komen!
Inderdaad erg weinig aangezien al 12 mensen meedoen aan de draft.

Zoals Rutte/de VVD begin dit jaar zei: elke stem telt! Wel hopen dat de bekendmaking sneller gaat in vergelijking met de formatie.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Gestemd! Had gerust op een festival of 4 meer willen kunnen stemmen. Veel knappe lineups alweer. ?
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Net gestemd, op de valreep, dankzij het bericht in het Rock Werchter-forum.

Mooie line-ups zeg!

Het combiticket ging al bij al nog vlot, één dagticket kiezen was een stuk moeilijker :)
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.365
10.198
Allereerst complimenten voor de schitterende line-ups van alle zes de teams. Weer enorm genoten van alle festivals! Er zijn in totaal 25 stemmen binnengekomen, een redelijk aantal. Toch blij dat ik vanochtend even heb gespamd (sorry @Indiaantje89). Het is tijd voor de uitslag! Waarschijnlijk wordt het de eerste helft vanavond en de andere helft morgenochtend, aangezien ik vanavond weg ben.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.365
10.198
Iemand moet de laatste zijn... Hè, jammer. Op papier zou je toch denken dat A King of Magic meer stemmen verzameld had moeten hebben. Nick Cave, Dua Lipa, Billie Eilish, Bruce Springsteen: eigenlijk de perfecte diversiteit die je als major anno 2021 wil hebben. Uiteindelijk hebben @Timmetje en @Rikkie drie weekendtickets verkocht. Ook zijn er drie dagtickets gekocht voor de donderdag van Nick Cave, Franz Ferdinand, Kraftwerk, The Kooks, Grace Jones en ook bijvoorbeeld de steeds populairdere S10. Daarnaast heeft Bruce Springsteen nog één dagticket gekregen. En wat een dag ook! Thom Yorke, Doe Maar, Agnes Obel en Tash Sultana. Prachtig. Al met een mooie line-up Tim en Rik, maar het is helaas niet voldoende voor een hoge plek in deze draft.
Festival-Poster-Kind-of-Magic.jpg
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken