Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
De reactie van Dennis is natuurlijk een beetje overtrokken. Maar ik volg hem wel. ZiggoDome uitverkopen is netjes en daar zal niemand wat van zegge lijkt me. En inderdaad ook Lowlands geheadlined (wat toen ook een beetje omverwachts was) is nog steeds iets anders dan een veld vol met Pinkpop gangers uit te verkopen. Want voor Pinkpop moet je als headliner gewoon keihard kaarten verkopen, wat bij een Lowlands headliner natuurlijk stukken minder is.

En gezien alles wat er nu tourt deze zomer, geloof ik echt wel dat ze een act kunnen boeken met meer zekerheid dan Stromae.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
De reactie van Dennis is natuurlijk een beetje overtrokken. Maar ik volg hem wel. ZiggoDome uitverkopen is netjes en daar zal niemand wat van zegge lijkt me. En inderdaad ook Lowlands geheadlined (wat toen ook een beetje omverwachts was) is nog steeds iets anders dan een veld vol met Pinkpop gangers uit te verkopen. Want voor Pinkpop moet je als headliner gewoon keihard kaarten verkopen, wat bij een Lowlands headliner natuurlijk stukken minder is.

En gezien alles wat er nu tourt deze zomer, geloof ik echt wel dat ze een act kunnen boeken met meer zekerheid dan Stromae.
Ik volg 'm ook wel, maar de manier waarop was gewoon achterlijk :)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
De reactie van Dennis is natuurlijk een beetje overtrokken. Maar ik volg hem wel. ZiggoDome uitverkopen is netjes en daar zal niemand wat van zegge lijkt me. En inderdaad ook Lowlands geheadlined (wat toen ook een beetje omverwachts was) is nog steeds iets anders dan een veld vol met Pinkpop gangers uit te verkopen. Want voor Pinkpop moet je als headliner gewoon keihard kaarten verkopen, wat bij een Lowlands headliner natuurlijk stukken minder is.

En gezien alles wat er nu tourt deze zomer, geloof ik echt wel dat ze een act kunnen boeken met meer zekerheid dan Stromae.
dank dat je mijn lichte tia beter verwoord...
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
De reactie van Dennis is natuurlijk een beetje overtrokken. Maar ik volg hem wel. ZiggoDome uitverkopen is netjes en daar zal niemand wat van zegge lijkt me. En inderdaad ook Lowlands geheadlined (wat toen ook een beetje omverwachts was) is nog steeds iets anders dan een veld vol met Pinkpop gangers uit te verkopen. Want voor Pinkpop moet je als headliner gewoon keihard kaarten verkopen, wat bij een Lowlands headliner natuurlijk stukken minder is.

En gezien alles wat er nu tourt deze zomer, geloof ik echt wel dat ze een act kunnen boeken met meer zekerheid dan Stromae.
Ik volg jou daarin ook hoor, wat je zegt is zeker waar. Maar denk je dat Stromae minder volk zal trekken dan pak 'm beet een Kings of Leon of The Offspring of Linkin Park?

Denk echt dat een comeback van Stromae, exclusief op Pinkpop, een hoop mensen over de streep zal trekken om een ticket aan te schaffen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Wat een onderschatting, denk dat Stromae op de wishlist van tienduizenden muziekliefhebbers staat
dat geloof ik best....

welkom ook, maar als ik eerlijk ben, niet meer dan middagspot mainstage of hooguit afsluiter Noord. Afhankelijk van wat er nog meer tourt, zou op een dag waar de beschikbaarheid minder is dat hij zelfs sub mainstage kan. Maar echt verder dan dat, zie ik Stromae niet komen op Pinkpop.
 
  • Haha
Waarderingen: Oasiss

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Genot toch wel weer om de discussie te lezen, dus kudo's voor alle bijdragen!

On: alhoewel ik het nog niet direct voor me zie binnen het vastgeroeste Pinkpop principe van headliners, zie ik de sensatie die Stromae teweegbrengt ook wel. Die man was overal waar hij stond een enorm schot in de roos. En aangezien de naam van Post Malone twee jaar terug als headliner was aangekondigd, maakt dat Stromae wat mij betreft ook meteen een terechte optie.

Toch denk ik, en dat heeft niets met onderschatting of minachting te maken, dat hij eerder sub is dan headliner...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
dat geloof ik best....

welkom ook, maar als ik eerlijk ben, niet meer dan middagspot mainstage of hooguit afsluiter Noord. Afhankelijk van wat er nog meer tourt, zou op een dag waar de beschikbaarheid minder is dat hij zelfs sub mainstage kan. Maar echt verder dan dat, zie ik Stromae niet komen op Pinkpop.
Komop Dennis. Middagspot main stage kun je niet menen. Dat is echt totaal onrealistisch.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Komop Dennis. Middagspot main stage kun je niet menen. Dat is echt totaal onrealistisch.
dat meen ik...

zoals ik het zie, puur mijn mening hoor, Stromea is niet meer voor halverwege de programmering mainstage of afsluiter Noord en met enige pech in programmering misschien sub main. Meer zie ik niet gebeuren.

Beetje de spot van Kensington, Chef Special of Guus Meeuwis, zo iets
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Het leuke van een forum is toch de verschillende meningen die je dan leest.
ik zie hem best komen maar niet als derde headliner. Eerder als sub. Niet meer maar ook niet minder.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
dat meen ik...

zoals ik het zie, puur mijn mening hoor, Stromea is niet meer voor halverwege de programmering mainstage of afsluiter Noord en met enige pech in programmering misschien sub main. Meer zie ik niet gebeuren.

Beetje de spot van Kensington, Chef Special of Guus Meeuwis, zo iets
Je bent het vuurtje goed aan het opstoken.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
dat meen ik...

zoals ik het zie, puur mijn mening hoor, Stromea is niet meer voor halverwege de programmering mainstage of afsluiter Noord en met enige pech in programmering misschien sub main. Meer zie ik niet gebeuren.

Beetje de spot van Kensington, Chef Special of Guus Meeuwis, zo iets
Op gepaste afstand onder Scooter en Marco Borsato zeker?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
moet wel meegeven, voor BKS of DTRH... zou ik hem blind zonder nadenken als headliner kunnen zien fyi.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Oeh Stromae! Hebben we hier zowaar onze eerste Brightlands afsluiter.
Nee grapje, ik zou Stromae erg gaaf vinden als derde headliner, maar snap Dennis z'n reactie ook wel in kleine mate.
Die man heeft al 7 jaar niet opgetreden. Beetje hetzelfde met The Strokes, laten we het alsjeblieft niet normaal gaan vinden dat een act haast nóóít (in ons land) optreedt en dan vervolgens maar kan eisen wat en hoe en welke plek die wil. Doe dan wat harder je best als artiest en breng nieuwe muziek uit of treedt op z'n minst een keer op..
Buiten dat heeft hij één album én Alors On Dance voor m'n gevoel. Ik bedoel, krijgt hij überhaupt een show van op z'n minst vijf kwartier vol?..
Maar goed hij is dus met nieuwe muziek bezig dus dat laatste zal dan geen issue zijn. Wel een zéér interessante muzikant en ik heb dat album toen ook grijs gedraaid dus ik zou er blij mee zijn!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken