Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.408
632
En ik zit me net te bedenken dat ze ook wel eens op die 2e dag van Werchter Classic kunnen staan.
Die 2e TW Classic kan je wel invullen als The Killers - McCartney, zeker nu die geloofwaardige bron bevestigd heeft dat hij terug op Glasto staat.

En hoewel niet iedereen hem hier vertrouwt, heeft Ken al expliciet gezegd dat RHCP op RW zondag staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en PJ

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Die 2e TW Classic kan je wel invullen als The Killers - McCartney, zeker nu die geloofwaardige bron bevestigd heeft dat hij terug op Glasto staat.

En hoewel niet iedereen hem hier vertrouwt, heeft Ken al expliciet gezegd dat RHCP op RW zondag staan.
ja, dat lijkt me ook idd het scenario

ben wel benieuwd naar die datum van TW, die viel 2020 gelijk met de Pinkpop zondag.

maar, vreemd dat het r vanuit RHCP niets komt?
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.412
3.383
Als The Strokes al sub/co voor RHCP in Amerika zijn, dan kunnen ze dat op RW ook wel zijn. Zeker aangezien ze hier nooit komen, dan moet je niet verwachten dat je hier mateloos populair bent.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
dat betreft die gig van 1 september 2022 in Charlotte North Carolina...

btw, de verkoop daarvan zou zaterdag moeten starten.
dus die officiele aankondiging blijft niet lang uit hoor, kwestie van uurtjes nog, kan niet anders, kan niet anders...???
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.930
6.172
Wie start er nu een verkoop op een zaterdag? Dat heb ik nog nooit geweten. Denk dat jullie zich wat te hard vastpinnen op die data. Zou gewoon goed kunnen dat de tournee morgen wordt aangekondigd en dat er al wat EU festivals meteen op de wagen springen en RW met een aankondiging vrijdag komt. Een hele tournee aankondigen mét festival-stops in verwerkt moet door heel wat actoren worden goed gekeurd om groen licht te krijgen.

Edit: en het zou me zeer vreemd lijken dat The Strikes de hele tournee zou mee doen door de omvang die ze in de VS wél hebben. Zal denk ik maar om een bepaald aantal locaties gaan, áls ze al support zijn. Denk dat King Princess heel de tournee zal mee doen met RHCP, die verkoopt in de VS al arena's uit en dus prima voorprogramma (alhoewel misschien niet per se compleet passend qua fanbases?).
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.617
11.298
Wie start er nu een verkoop op een zaterdag? Dat heb ik nog nooit geweten. Denk dat jullie zich wat te hard vastpinnen op die data. Zou gewoon goed kunnen dat de tournee morgen wordt aangekondigd en dat er al wat EU festivals meteen op de wagen springen en RW met een aankondiging vrijdag komt. Een hele tournee aankondigen mét festival-stops in verwerkt moet door heel wat actoren worden goed gekeurd om groen licht te krijgen.

Edit: en het zou me zeer vreemd lijken dat The Strikes de hele tournee zou mee doen door de omvang die ze in de VS wél hebben. Zal denk ik maar om een bepaald aantal locaties gaan, áls ze al support zijn. Denk dat King Princess heel de tournee zal mee doen met RHCP, die verkoopt in de VS al arena's uit en dus prima voorprogramma (alhoewel misschien niet per se compleet passend qua fanbases?).
Ed Sheeran startte de verkoop op zaterdag. Maar... die van de RHCP is de presale hè, reguliere verkoop start vrijdag de 15e.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Mr Bean Reaction GIF
 
  • Leuk
Waarderingen: Breinaard

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.735
1.899
16 uur vanmiddag vermoed ik.
Gehele tour voor Amerika en Europa.
Dan is het daar ook 08:00 uur en een logische tijd voor een bekendmaking.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.408
632
Met een eerste presale die start op 9 oktober kunnen ze ook wachten tot de 8e natuurlijk om de tour bekend te maken ?
Gaat ook zoiets zijn, lijkt me. Als de mensen die "dicht bij het vuur" zitten het correct hebben, dan hadden zowel het ludieke filmpje als de echte aankondiging op een vrijdagnamiddag plaatsgevonden. Denk dat het logischer is om de aankondiging komende vrijdag te verwachten ipv midden in de week.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Gaat ook zoiets zijn, lijkt me. Als de mensen die "dicht bij het vuur" zitten het correct hebben, dan hadden zowel het ludieke filmpje als de echte aankondiging op een vrijdagnamiddag plaatsgevonden. Denk dat het logischer is om de aankondiging komende vrijdag te verwachten ipv midden in de week.
als er zo niet komt, dan zetten we toch in voor vrijdag... misschien is de aankondiging wel een weekje verschoven tov de eerdere geruchten. verschuiven is echt 2021
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken