Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.921
6.151
Ik heb ook het gevoel dat artiesten vandaag moeilijker doen dan vroeger over plaatsing, als je kijkt naar die line ups
Niet per se, denk dat je bij een aantal bands zeker wat wiggle-ruimte hebt hoor (zie Royal Blood, Editors bv.), maar bij echt spannende namen wordt 't denk ik moeilijker.

Anyways, om maar aan te tonen dat er wel heel wat mogelijk is. Inderdaad, @mattman. In principe had je die zondag in 2018 ook echt een giga-dag met AM, Cave, Gallagher, Post Malone en NiN.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.518
3.015
Pearl Jam - The War on Drugs - Pixies
Metallica - Royal Blood
The Strokes - Twenty One Pilots - Faith No More
Red Hot Chili Peppers - Arcade Fire - Editors

Zoiets en mij hoor je niet klagen. Persoonlijk hoop ik ook heel erg op Kings of Leon (als enige van dit forum?) maar met al die shows in het Verenigd Koninkrijk rond Rock Werchter lijkt me de kans nihil.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.585
11.169
Pearl Jam - The War on Drugs - Pixies
Metallica - Royal Blood
The Strokes - Twenty One Pilots - Faith No More
Red Hot Chili Peppers - Arcade Fire - Editors

Zoiets en mij hoor je niet klagen. Persoonlijk hoop ik ook heel erg op Kings of Leon (als enige van dit forum?) maar met al die shows in het Verenigd Koninkrijk rond Rock Werchter lijkt me de kans nihil.
Nee, KoL is God! <3
Maar geen idee hoe lang die nodig gaan hebben om het overlijden van hun moeder te verwerken.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.402
627
DO: Pixies - TWOD - Pearl Jam
VR: Liam Gallagher - Imagine Dragons - Metallica
ZA: FNM - 21 Pilots - Kendrick Lamar
ZO: Royal Blood - The Strokes/Dua Lipa - RHCP

Stacked lineup maar ook niet vreselijk onrealistisch. Ofwel Dua Lipa naar Pukkelpop, ofwel The Strokes naar Vorst/Lotto.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.411
3.380
DO: Pixies - TWOD - Pearl Jam
VR: Liam Gallagher - Imagine Dragons - Metallica
ZA: FNM - 21 Pilots - Kendrick Lamar
ZO: Royal Blood - The Strokes/Dua Lipa - RHCP

Stacked lineup maar ook niet vreselijk onrealistisch. Ofwel Dua Lipa naar Pukkelpop, ofwel The Strokes naar Vorst/Lotto.
Als iemand mij een paar jaar terug had gezegd dat dit de line-up voor RW zou zijn, zou ik diegene voor gek verklaren. Maar wat je zegt, dit is gewoon een reële mogelijkheid. Wat een droomline-up zou dat voor mij zijn met PJ, RHCP, Metallica, Kendrick, Liam, The Strokes en FNM. :love:
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Toch vreemd dat er weer niks is aangekondigd
Lollapalooza Parijs komt heel binnenkort, zeggen ze...

Pearl Jam daar al voor de 17e, ik neem aan dat Imagine Dragons geen headliner is op de 16e. En met de gig die Eilish al heeft in Parijs 22 juni, denk ik dat ze van het affiche is gevallen.

Zou imo RHCP kunnen worden? Bijvoorbeeld... Of er moet een andere aankondiging in het vat zitten?
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Lollapalooza Parijs komt heel binnenkort, zeggen ze...

Pearl Jam daar al voor de 17e, ik neem aan dat Imagine Dragons geen headliner is op de 16e. En met de gig die Eilish al heeft in Parijs 22 juni, denk ik dat ze van het affiche is gevallen.

Zou imo RHCP kunnen worden? Bijvoorbeeld... Of er moet een andere aankondiging in het vat zitten?
RHCP ging toch Stade de France doen? Bovendien zorgt Lolla Parijs wel meestal voor wat jonge namen aan de top van de line-up. Met PJ en RHCP als headliners is dat nogal moeilijk. Zou me overigens niks verbazen moest Imagine Dragons daar alleen headlinen hoor.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.402
627
Kan morgen nog. Presale dan op donderdag. Vrijdag start reguliere kaartverkoop.
Start van de kaartverkoop kan ook altijd nog uitgesteld worden. Die gelekte info was namelijk voorzien op een aankondiging vorige vrijdag. Als er echt ergens een kink in de kabel zit moeten we ons niet per sé blindstaren op die 8e oktober.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.921
6.151
Kan morgen nog. Presale dan op donderdag. Vrijdag start reguliere kaartverkoop.
Het kan natuurlijk ook overmorgen, of donderdag of misschien zelfs volgende week. Jemig, you guys. Der zitten er hier een aantal op hete kolen hoor. ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en PJ

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.003
8.652
Facebook ligt in panne en blijkbaar is dat wereldwijd. Lijkt me geen geschikt moment om nog dingen te delen in ieder geval.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.585
11.169
En dan te bedenken dat ik er bij een losse show niet naar toe ga. Wilde gewoon even meedenken over de mogelijkheden. Staan ze op een festival neem ik ze wel mee natuurlijk...
Ik ga waarschijnlijk niet naar RW, dus heb het precies andersom, haha. Bedankt voor het meedenken. Als het morgen niet is, is het niet deze week en is ie inderdaad uitgesteld.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
En ik zit me net te bedenken dat ze ook wel eens op die 2e dag van Werchter Classic kunnen staan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken