Concert Aankondigingen

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.392
3.337
Aangezien het zo snel al plaatsvindt, en al mijn al staande concerten stuk voor stuk worden geannuleerd of verschoven, dit even overwogen. Maar die prijzen, bizar zeg...
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.369
1.052
Ja, je hebt helemaal gelijk. Ging er vanuit dat je die meteen per mail krijgt, maar daar kunnen 5 (!) werkdagen overheen gaan. Niet interessant voor dit concert dus, sorry! Heb mijn post aangepast. Bizar dat je zolang op een digitaal product moet wachten.

Prijzen in Carre zijn trouwens variabel. Kan dus uiteindelijk nog duurder zijn als er veel belangstelling is.
Ik dacht precies hetzelfde, heb nog even gebeld, maar is echt een cadeaukaart die opgestuurd wordt. Maar digitaal was veel handiger geweest.

Ja, de prijzen zijn al hoog, was even 1 x slikken en nu besloten dat ik kaarten wil proberen te krijgen.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.369
1.052
Aangezien het zo snel al plaatsvindt, en al mijn al staande concerten stuk voor stuk worden geannuleerd of verschoven, dit even overwogen. Maar die prijzen, bizar zeg...
Dat het zo snel is, helemaal tof. De vorige keer Ziggo met Nick Cave is al 2 x mislukt dat het niet doorging, ik heb nu zoiets, pakken wat je pakken kan. Maar het scheelt dan al weer 1 persoon als jij niet gaat Ruben ;-)
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.392
3.337
Dat het zo snel is, helemaal tof. De vorige keer Ziggo met Nick Cave is al 2 x mislukt dat het niet doorging, ik heb nu zoiets, pakken wat je pakken kan. Maar het scheelt dan al weer 1 persoon als jij niet gaat Ruben ;-)
Haha ja dat 'pakken wat je pakken kan' is qua concerten ook het belangrijkste wat ik heb geleerd tijdens deze corona-tijd. Maar heb niet heel veel met Nick Cave, vind ik (zeker zonder zijn band) geen 87!! euro waard..
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.369
1.052
Haha ja dat 'pakken wat je pakken kan' is qua concerten ook het belangrijkste wat ik heb geleerd tijdens deze corona-tijd. Maar heb niet heel veel met Nick Cave, vind ik (zeker zonder zijn band) geen 87!! euro waard..
Dan deed ik het ook niet inderdaad ?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Ik krijg net van Tele Ticket Service een presale link voor Antwerpen. Weet niet of die persoonlijk is of niet, dus stuur me even een PM bij interesse.
 
Laatst bewerkt:

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.656
1.841
Gewoon op klikken en dan kan de link hier plaatsen. Is niet persoonlijk voor zover ik weet.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.638
2.211
Kom je thuis na een hele dag werken, zie je dat je een exclusieve link hebt voor pre-sale Nick Cave en blijkt alles al uitverkocht.. morgen maar hopeloos proberen nog ergens een ticketje te scoren zeker. :(
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.369
1.052
Kom je thuis na een hele dag werken, zie je dat je een exclusieve link hebt voor pre-sale Nick Cave en blijkt alles al uitverkocht.. morgen maar hopeloos proberen nog ergens een ticketje te scoren zeker. :(
Voor Antwerpen :(? Lekker dan zeg. Ik zag net dat er in Carre 1756 plaatsen zijn......
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.638
2.211
Voor Antwerpen :(? Lekker dan zeg. Ik zag net dat er in Carre 1756 plaatsen zijn......
Idd. Nu ja ergens wel begrijpelijk natuurlijk, als er 20 000 man zo'n link krijgt en de zaal maar een cap heeft van 2000. Morgen maar even hopen dat we tickets vast krijgen voor de 2de show in Antwerpen. :)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.656
1.841
Ik vraag me trouwens af wie ze dan allemaal een mail sturen voor de presale. Heb in het verleden al vaker mails gehad van teleticketservice, van de week nog voor Don McClean, ook presale. Vandaag echter niets gehad. Sturen ze dat aan de hand van je bezochte concerten in t verleden??
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.638
2.211
Ik vraag me trouwens af wie ze dan allemaal een mail sturen voor de presale. Heb in het verleden al vaker mails gehad van teleticketservice, van de week nog voor Don McClean, ook presale. Vandaag echter niets gehad. Sturen ze dat aan de hand van je bezochte concerten in t verleden??
Deze was voor de mensen die tickets hadden voor de vorige (geannuleerde) tour.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Gebruikers die dit onderwerp bekijken