Pukkelpop 2021 - Nieuws & Geruchten

pigital

Dagopener
15 okt 2018
707
629
Neuh, ben gewoon dat gesakker van ze beu maar het had gekunnen haha. Zie ze nog de line-up pas lossen pas vanaf alles is uitverkocht.
Ik neem trouwens alle zware woorden over dat ze er wss niets aan kunnen doen terug, Yannick. Lijkt me onmogelijk dat ze geen enkele naam kunnen lossen momenteel dus begin het stilletjes aan ook wel schandalig te vinden dat er geen duidelijkheid komt op line-up vlak.

Het zal wel allemaal goedkomen, maar momenteel lijken ze wat te pokeren met hun kaarten en ze moeten vooral zien dat ze hun hand niet overspelen.

Of ik ben gewoon het wachten beu. Dat kan ook.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Zal toch sowieso pas voor ten vroegste donderdag zijn? Eerst Werchter nog de ticketverkoop laten starten.

Ben wel benieuwd. Hoop persoonlijk wel dat er op zijn minst één interessante dag (zaterdag of zondag) tussen zit aangezien ik sowieso geen volledig festival kan doen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Ik neem trouwens alle zware woorden over dat ze er wss niets aan kunnen doen terug, Yannick. Lijkt me onmogelijk dat ze geen enkele naam kunnen lossen momenteel dus begin het stilletjes aan ook wel schandalig te vinden dat er geen duidelijkheid komt op line-up vlak.

Het zal wel allemaal goedkomen, maar momenteel lijken ze wat te pokeren met hun kaarten en ze moeten vooral zien dat ze hun hand niet overspelen.

Of ik ben gewoon het wachten beu. Dat kan ook.
Goh ja, er zal wel een verklaring voor te vinden zijn hoor; een naam die niet rond geraakt, problemen met de overheden weetikveel, maar dan vind ik dat je daarover moet communiceren. Hun sociale media konden qua comments en vragen opgedeeld worden in twee zaken; vragen waarom de website zo kut loopt en waarom men geen tickets kan kopen en waar de line-up is. Ik begrijp wel ergens dat ze meteen een grote worp willen doen en nadien nog een aantal kleine dingen willen toevoegen maar again.. als je weet dat die deadline intern moeilijk wordt... Waarom communiceer je dan al op voorhand de dag dat tickets in verkoop gaan zonder garantie te hebben dat alles tegen dan pico bello in orde zal zijn? Het is gissen, maar van buitenaf vind ik het sneu..
 

Joris De Brul

Randprogramma
13 feb 2017
174
40
Ik neem trouwens alle zware woorden over dat ze er wss niets aan kunnen doen terug, Yannick. Lijkt me onmogelijk dat ze geen enkele naam kunnen lossen momenteel dus begin het stilletjes aan ook wel schandalig te vinden dat er geen duidelijkheid komt op line-up vlak.

Het zal wel allemaal goedkomen, maar momenteel lijken ze wat te pokeren met hun kaarten en ze moeten vooral zien dat ze hun hand niet overspelen.

Of ik ben gewoon het wachten beu. Dat kan ook.
Misschien wachten ze gewoon Covid19 beperkingen nog wat af om te zien of band x of y uit USA, UK,.. wel definitief geboekt kan worden?
Misschien wachten verschillende bands nog af of er genoeg festivals door zullen gaan om tour te kunnen financieren?
etcetc

Ik heb zelf liever dat ze lang genoeg wachten en daardoor geen topper(s) missen dan nu te vroeg op zekerheid te spelen
 
Laatst bewerkt:

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Communicatie is en blijft toch echt het grote probleem in Kiewit. Ongelofelijk dat dat in een organisatie van zulk kaliber niet beter kan.

Men is op 11 juni zelf op de radio gaan roepen dat de lineup zou volgen in de komende dagen. Mensen hebben dus recht om hierover vragen te stellen, zeker zij die al 200+ euro betaald hebben. Het kost geen enkele moeite om even "Door onvoorziene omstandigheden is bekendmaking van de lineup vertraagd, nog even geduld!" te posten in plaats van "Soon!".
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin en Timmetje

Joris De Brul

Randprogramma
13 feb 2017
174
40
Communicatie is en blijft toch echt het grote probleem in Kiewit. Ongelofelijk dat dat in een organisatie van zulk kaliber niet beter kan.

Men is op 11 juni zelf op de radio gaan roepen dat de lineup zou volgen in de komende dagen. Mensen hebben dus recht om hierover vragen te stellen, zeker zij die al 200+ euro betaald hebben. Het kost geen enkele moeite om even "Door onvoorziene omstandigheden is bekendmaking van de lineup vertraagd, nog even geduld!" te posten in plaats van "Soon!".
Zever. Niemand is tot iets verplicht. Geïnteresseerden niet om ticket te kopen (zonder line up te kennen) en PKP niet om perse nu al namen te geven.
Er zijn zo veel festivals die uitverkopen voor er 1 band gekend is.

Bovendien een heel uitzonderlijk jaar (Covid19)

Een persoonlijke mening is geen argument om een organisatie te be/veroordelen
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Zever. Niemand is tot iets verplicht. Geïnteresseerden niet om ticket te kopen (zonder line up te kennen) en PKP niet om perse nu al namen te geven.
Er zijn zo veel festivals die uitverkopen voor er 1 band gekend is.

Bovendien een heel uitzonderlijk jaar (Covid19)

Een persoonlijke mening is geen argument om een organisatie te be/veroordelen
Nu al?!?!
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Zever. Niemand is tot iets verplicht. Geïnteresseerden niet om ticket te kopen (zonder line up te kennen) en PKP niet om perse nu al namen te geven.
Er zijn zo veel festivals die uitverkopen voor er 1 band gekend is.

Bovendien een heel uitzonderlijk jaar (Covid19)

Een persoonlijke mening is geen argument om een organisatie te be/veroordelen
Again, dat heeft er niets mee te maken. De organisatie kan voor mijn part 500 euro voor een combi-ticket vragen en drie dagen lang Niels Destadsbader programmeren en dan zijn ze volgend jaar ook gewoon failliet. Het gaat erover hoe je naar je klanten toe communiceert en hoe je je gedraagt tegenover hen. Dat veel pubers geen graten zien in hun belabberde manier van organiseren en vertrouwen hebben in hen, prima, maar ik verwacht persoonlijk beter - en het is niet de eerste keer dat ze bepaalde stoten uithalen.

Corona is echt totaal geen argument zie Lowlands, DTRH, Paaspop, Dekmantel. Waarom kunnen zij wél communiceren?
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin en Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
Eens met jullie hoor, erg zwakke aanpak van Pukkelpop dit. Los in ieder geval de namen die bekend zijn. Bij een Dynamo vind ik het juist wel mooi dat de namen bekend zijn gemaakt maar er vervolgens ook weer een paar afvallen. Daar heb ik alle begrip en respect voor net als bijna alle festivalgangers. Dit lompe stilzwijgen is in ieder geval de slechtste optie om te kiezen. Zo van: dikke l*l, drie bier jullie komen toch wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Zever. Niemand is tot iets verplicht. Geïnteresseerden niet om ticket te kopen (zonder line up te kennen) en PKP niet om perse nu al namen te geven.
Er zijn zo veel festivals die uitverkopen voor er 1 band gekend is.

Bovendien een heel uitzonderlijk jaar (Covid19)

Een persoonlijke mening is geen argument om een organisatie te be/veroordelen
Uiteraard zijn de bezoekers niet verplicht om nu al een ticket te kopen, en de organisatie evenmin om nu al namen te lossen. Maar het festival heeft zelf gekozen om op de radio te communiceren over de bekendmaking van de lineup, waar ze ook niet toe verplicht waren. Dan zou het zo'n internationaal merk wel sieren om voor een andere optie te gaan dan stilte.

En zoals Yannick hierboven aangeeft is dit niet de eerste keer dat Pukkelpop de bal misslaat op vlak van communicatie. Het is nochtans een pandemie, zoals je zelf zegt. Net een moment waarop mensen extra begripvol zouden zijn als het even misgaat. Want we snappen allemaal wel wat een lijdensweg het geweest moet zijn (en nog zal zijn) om deze editie georganiseerd te krijgen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Amelie Lens kondigde zopas een evenement aan aan het Atomium op 14 augustus, grote kans dat ze weer een terugkeer maakt lijkt me.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken