EK Voetbal 2021

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Nou, dan gaan we maar eens ons verdiepen in de andere landen of ik ga met mijn ogen dicht invullen, ben er nog niet uit
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.949
1.728
Niet alleen groepswedstrijden, geloof ik, gewoon het gehele EK.
Dat lijkt wel de bedoeling te zijn. Hij vult n.a.v. al je voorspelde uitslagen in de groepsfase precies in wat in dat geval de vervolgduels zijn, dus je kunt hem ook helemaal invullen zonder zelf uit zoeken of te gokken welke beste nr. 3 tegen welke nr. 1 moet etc.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.284
6.476
Nou, dat oefenpotje belooft veel goeds. Ik denk dat ik vrij snel voor België moet gaan juichen ;)
 
  • Leuk
  • Grrr
Waarderingen: jarne en @Marc

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.661
2.262
Dat lijkt wel de bedoeling te zijn. Hij vult n.a.v. al je voorspelde uitslagen in de groepsfase precies in wat in dat geval de vervolgduels zijn, dus je kunt hem ook helemaal invullen zonder zelf uit zoeken of te gokken welke beste nr. 3 tegen welke nr. 1 moet etc.
Hij berekent de ranking wel verkeerd heb ik gemerkt. De plaatsen worden bij gelijke stand beslist op basis van doelsaldo, waar dit in werkelijkheid beslist wordt door het onderling duel. Toch maar even opletten met dat 'blind' invullen dus.. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
Heb het een beetje gemist hier, welk systeem gaat er nu gebruikt worden?
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Nou, dat oefenpotje belooft veel goeds. Ik denk dat ik vrij snel voor België moet gaan juichen ;)
Was inderdaad erg matig... hopelijk in een ander systeem een betere pot a.s. zondag tegen Georgië... Maar Frankrijk wint het toernooi en Italië is de onverwachte outsider... Oranje gaat het nog erg moeilijk krijgen om de poulefase door te komen... laten we bidden met z'n allen:rolleyes:
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.155
4.278
Klopt, hadden die pot ook horen te winnen... hoeveel kansen kun je missen joh...:oops: waren een klasse beter dan jong Oranje maar verzilveren de kansen niet.. en dan valt ie aan de andere kant hé....
Daarom haalt het grote oranje gewoon de halve finale. Slechte generale enzo.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken