EK Voetbal 2021

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.294
6.488
Ik vind veel websites met EK pooltjes (ekpoole, intikkertje etc.) Allen zonder de opties om ook eindstand in de poules te voorspellen.
Betalen ergens voor was ik niet van plan ;)
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Als iemand deze kan proberen dan kunnen controleren of we via hier de poule kunnen doen. @JB. De mensen die jij wou uitnodigen kun je dan deze link toesturen.
Nog steeds is het plan om via deze link in te schrijven?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.294
6.488

Deze schijnt met het voorspellen van alles te zijn. Inclusief topscorer, hoeveel gele en rode kaarten. Kortom, we gaan kijken of deze werkt.
Voor degene die zich al had ingeschreven op de andere, sorry. Kunnen jullie het ook op deze doen?

Thanks voor de tip Jos !
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748

Deze schijnt met het voorspellen van alles te zijn. Inclusief topscorer, hoeveel gele en rode kaarten. Kortom, we gaan kijken of deze werkt.
Voor degene die zich al had ingeschreven op de andere, sorry. Kunnen jullie het ook op deze doen?

Thanks voor de tip Jos !
Yess, had gisteren druk dagje. Denk dat dit het handigst is!

Intussen al opgezet en working? of ben je nog aan het zoeken. Als het zo is, ga ik het delen binnen onze groepen. Enige probleem is dat het waarschijnlijk niet in het Engels kan of wel? Hebben namelijk ook wat internationale kanjers bij ons.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.294
6.488
Yess, had gisteren druk dagje. Denk dat dit het handigst is!

Intussen al opgezet en working? of ben je nog aan het zoeken. Als het zo is, ga ik het delen binnen onze groepen. Enige probleem is dat het waarschijnlijk niet in het Engels kan of wel? Hebben namelijk ook wat internationale kanjers bij ons.
Opgezet en working. Het is niet in het Engels, maar ik denk dat het voor niet ingewikkeld is voor Engelstaligen. Blauwe knop bovenin is voorspellen en vanaf daar geen taal meer nodig. Alleen onderaan even de woorden gele kaarten en rode kaarten in Google translate gooien ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: JB.

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
Lekker bezig!
En de maximum van 25 geldt voor een andere site en niet deze toch? :)

Ga ik het vanavond delen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
Heb het gedeeld. Die gaan de komende dagen wel binnenstromen.

Daarnaast heb ik nog interessant nieuws voor één iemand die mee gaat doen. De winnaar gaat namelijk niet alleen naar huis met de roem en de eer. Maar vanuit Festieaks bieden wij de prijs der prijzen aan. Een prijs waar iedereen letterlijk en figuurlijk mee weg loopt. Ze zijn officieel voor sporten bedoelt, worden meer gebruikt om in te chillen maar gaan nog beter van waarde zijn op de festivalweide.

De winnaar gaat naar huis en naar festivals met de exclusieve Festileaks Sokken!

Let the games begin!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.928
8.568
Dus ik neem aan dat het de bedoeling is dat we voor elk land moeten raden de hoeveelste ze gaan eindigen? Of hoe werkt zo'n poule haha.

Weet echt niks van voetbal en heb totaal geen idee wat de goede of slechte ploegen zijn, maar doe wel mee voor de gezelligheid.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.294
6.488
Dus ik neem aan dat het de bedoeling is dat we voor elk land moeten raden de hoeveelste ze gaan eindigen? Of hoe werkt zo'n poule haha.

Weet echt niks van voetbal en heb totaal geen idee wat de goede of slechte ploegen zijn, maar doe wel mee voor de gezelligheid.
Uitslagen van wedstrijden voorspellen en daarmee voorspellen welke landen doorgaat. Als je er geen verstand van hebt, heb ik wel een tip. Gooi elke keer als je een getal in moet vullen met een dobbelsteen en ben het aantal ogen over ;)

Maar serieus, mocht je hulp nodig kun je me pm'en
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
Dus ik neem aan dat het de bedoeling is dat we voor elk land moeten raden de hoeveelste ze gaan eindigen? Of hoe werkt zo'n poule haha.

Weet echt niks van voetbal en heb totaal geen idee wat de goede of slechte ploegen zijn, maar doe wel mee voor de gezelligheid.
Het is redelijk simpel. Alle vaste wedstrijden (poulefase) zijn al ingevuld en daar moet je alleen de uitslagen voorspellen. Dan kom je bij de knockoutase waar je uitslagen gaat voorspellen en dan dus ook wie er doorgaat. Zo werk je je er doorheen. Voor Topscorer enzo kan je even kijken welk team jij ver laat komen en wie er daar veel goals voor maakt (google is your friend)
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.211
4.459
Oh ja, had het allemaal niet heel goed bijgehouden, maar doe ook aan die mee!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken