Verzameltopic overige Nederlandse festivals 2024

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.696
Beetje overkill doet vaker meer kwaad dan goed. We gaan het zien na deze zomer. Ik ga ze iig zeker checken op Mama's Pride in m'n voortuin.
Ik vond het een knappe boeking, maar dat valt dus wel mee. Neemt niet weg dat het een prima naam is voor een gratis festival, sowieso wel een prima line up daar. Ook benieuwd naar Booch in Heerlen.
 

Lion

Support act
7 mrt 2017
762
1.580
Toegevoegd aan de line-up voor Left of the Dial:

Automotion (UK) • Crackups (BE) • Ebbb (UK) • ENOLA (AU) • Flip Top Head (UK) • ladylike (UK) • Liz Lawrence (UK) • Lover’s Skit (SE) • Low Girl (UK) • Meryl Streek(IE) • Moleskine (FR) • PleasureInc. (UK) • Polevaulter (UK) • Sam Akpro(UK) • Sloe Noon (DE) • Van Houten (UK)
 
  • Geweldig
Waarderingen: teunajax

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.735
2.307
Toegevoegd aan de line-up voor Left of the Dial:

Automotion (UK) • Crackups (BE) • Ebbb (UK) • ENOLA (AU) • Flip Top Head (UK) • ladylike (UK) • Liz Lawrence (UK) • Lover’s Skit (SE) • Low Girl (UK) • Meryl Streek(IE) • Moleskine (FR) • PleasureInc. (UK) • Polevaulter (UK) • Sam Akpro(UK) • Sloe Noon (DE) • Van Houten (UK)
Weer veel onbekende namen, maar met Automotion, Flip Top Head en Meryl Streek staan er wel drie hele sterke veelbelovende namen. Crackups is ook leuk en verder staan er nog wat dingen tussen die op basis van de omschrijving interessant lijken.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Lion

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.016
Motel Mozaique heeft het blokkenschema gedeeld.
MOMO2024-TIMETABLE-V4-1500x1060.png

MOMO2024-TIMETABLE-V42-1500x1060.png

MOMO2024-TIMETABLE-V43-1500x1060.png


Made in Belgium in Gebouw-T (16 november) heeft Whispering Sons aangekondigd als afsluiter.

Engel Bluesfestival in Oss heeft de eerste namen bekendgemaakt. Met Elles Bailey heb je toch een fijne naam te pakken. Complete line-up volgt zo snel mogelijk.
417698610_912771750858437_2977299328781946198_n.jpg
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.755
3.700
Bevrijdingsfestival in Leeuwarden is niet je van het. Als het prachtig weer is misschien toch even kijken voor Prins S en Froukje. Grotere kans is een swapje voor Black Keys
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
535
181
Iemand bekend met een klein festival in België genaamd Booty Rave? Ben er benieuwd naar en of iemand me er meer over kan vertellen!
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
313
262
Jera on Air vandaag met nog wat toevoegingen aan de line-up; The Chisel, Ronker, No Way, Nephylim, Psychonaut, Pressure pact, City Morgue & Lionheart
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Nelios en jarne

zworp3

Support act
17 mei 2018
833
537
Nieuwe namen Wilde Weide:
HATSA! Een hele lading nieuwe, frisse namen zijn toegevoegd aan ons programma. Een hoogtepunt wordt zonder twijfel Mezerg, de prettig gestoorde Franse toetsenist die een wervelwind van energie en dansbaarheid het publiek in smijt. Willem van The Opposites is een nieuwe artistieke weg ingeslagen en geeft zich helemaal bloot op zijn nieuwe solo album. We kijken ook erg uit naar de live sensatie van het moment: Lander & Adriaan! Deze 2 Belgen spelen midden in het publiek de boel helemaal aan flarden met een lichtgestoorde mash-up jam van 90s dance genres.

Het DJ programma heeft ook meer vorm gekregen met onder andere Carista, Elias Mazian en OK Williams. Daarnaast hosten de collectieven Operator, PIP en Skatecafe ieder een dag vol diverse DJs op het Vuurtorenstrand. Er is dus een extra DJ podium bijgekomen! Daarnaast is vaste Wildeburg en Into the Woods waarde Radio de Koperen Hond er weer bij met een eigen area vol rariteiten.

CHECK LINE-UP DEEL 2!
Abel Natürlich
Ão
Astronaut
CARISTA
CHARLOT
Charmaine
Colin Benders probably not a techno set
Dehd
Deki Alem
Elias Mazian
ESA live
Getdown Services
Housepainters
Ineffekt
Bernardt
Kleine Crack & Slagter
Klooiklup
L.A. Sagne
Lander & Adriaan
Max Hell
Mezerg
Nelly & Oberman
OK Williams
OMOLOKO
Orpheu The Wizard
Parris
Soyuz
The Cavemen.
The Itch
Tsepo
Vuur
Wallace
Willem
YĪN YĪN
ZEP
 

Jodi

Playlistbediener
5 mei 2023
17
12
Jera on Air vandaag met nog wat toevoegingen aan de line-up; The Chisel, Ronker, No Way, Nephylim, Psychonaut, Pressure pact, City Morgue & Lionheart
Het valt mij wel op dat Bad Religion van de site is verdwenen? Hebben die geannuleerd?
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
313
262
Het valt mij wel op dat Bad Religion van de site is verdwenen? Hebben die geannuleerd?
Daar liet je me wel even schrikken =P.

Tot nu toe wel echt een goede line-up, met ook aardig wat bandjes die ik ben gaan waarderen door het inluisteren.
Ik had eigenlijk nog wel heel erg de hoop op The Gaslight Anthem, ookal staan ze op DTRH, had ik toch gehoopt dat ze de 27ste(vrije dag in hun tourschema) nog naar JOA zouden komen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken