Rock Werchter 2024

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Same, zou ook een welkome invulling zijn van die (voor mij) doodsaaie zaterdagavond. Overigens gaan er ook nog 4 beste nummers 3 van de poule door, dus als ze 3e worden in de poule (wat prima kan met dit elftal) is het weer een ander scenario.
Al schat ik de kans groter in dat ze niet op de zaterdag, maar eerder op de vrijdagavond spelen. Tijdens Snow Patrol/Morello/Sum41 dus.
 

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
299
171
Volgens deze website spelen de Belgen (als ik het goed gelezen heb), telkens op voorwaarde dat ze ook de achtste finale overleven, hun kwartfinale om:

- 1e in de poule: Zaterdag 21u00
- 2e in de poule: Vrijdag 21u00
- 3e in de poule: Zaterdag 18u00

Toch in alle gevallen relatief laat, dus als de Belgen de kwartfinales halen, is er toch wel een redelijk clash met grote namen op de affiche.
 

Pommer

Randprogramma
21 sep 2023
154
183
Al schat ik de kans groter in dat ze niet op de zaterdag, maar eerder op de vrijdagavond spelen. Tijdens Snow Patrol/Morello/Sum41 dus.
Ja nóg een clash erbij :) Als ze direct na Sum 41 nou even het scherm aanzetten op de main voor het laatste kwartier 👀
 
  • Leuk
Waarderingen: NoLifeIzze

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
701
494
Volgens deze website spelen de Belgen (als ik het goed gelezen heb), telkens op voorwaarde dat ze ook de achtste finale overleven, hun kwartfinale om:

- 1e in de poule: Zaterdag 21u00
- 2e in de poule: Vrijdag 21u00
- 3e in de poule: Zaterdag 18u00

Toch in alle gevallen relatief laat, dus als de Belgen de kwartfinales halen, is er toch wel een redelijk clash met grote namen op de affiche.
Hopen op vrijdag, dan wordt de druk op Snow Patrol in The Barn verlicht! Zou overigens de tweede keer zijn dat Snow Patrol rond het tijdstip van de Duivels moet aantreden (met in 2018 nog een breed grijnzende Gary Lightbody wiens Rode Duivels shirt het hele optreden lang van onder zijn hemd kwam). 😬
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.183
1.660
Hopen op vrijdag, dan wordt de druk op Snow Patrol in The Barn verlicht! Zou overigens de tweede keer zijn dat Snow Patrol rond het tijdstip van de Duivels moet aantreden (met in 2018 nog een breed grijnzende Gary Lightbody wiens Rode Duivels shirt het hele optreden lang van onder zijn hemd kwam). 😬

De vorige keer was het er net voor en heeft hij het optreden afgeraffeld om 10 minuten vroeger van het podium te gaan om naar de voetbal te gaan kijken.
 
  • Leuk
Waarderingen: swissepfan

pigital

Dagopener
15 okt 2018
716
646
Onlangs ook zondagtickets blijkbaar. Volgens mij wordt de capaciteit stelselmatig opgetrokken en hebben ze nooit de volle 90k initieel in verkoop gebracht.
Zal inderdaad wel combi’s zijn die ze shiften naar de beste dagen die uitverkocht zijn. Minus de zaterdag gezien ze er daar waarschijnlijk wel al serieus wat naar KBC hebben laten gaan als ik het hier goed begreep
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.644
897
21:00 uur starttijd
Met verlengingen zijn we wellicht bezig met penalty’s.

Tijdens Khruangbin is onze keuze ook snel gemaakt btw.
Gelieve te noteren: als er een match is tijdens GvF, dan gaan hun bassen zo hard de match verstoren.
En dan bedoel ik niet de schermen op NWW, maar de match zelf in Duitsland.
 

Shuliv

Randprogramma
6 dec 2023
151
139
Gelieve te noteren: als er een match is tijdens GvF, dan gaan hun bassen zo hard de match verstoren.
En dan bedoel ik niet de schermen op NWW, maar de match zelf in Duitsland.
Onmogelijk. Op donderdag is er sowieso geen wedstrijd. Enkel vrijdag en zaterdag.
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.644
897
Hopen op vrijdag, dan wordt de druk op Snow Patrol in The Barn verlicht! Zou overigens de tweede keer zijn dat Snow Patrol rond het tijdstip van de Duivels moet aantreden (met in 2018 nog een breed grijnzende Gary Lightbody wiens Rode Duivels shirt het hele optreden lang van onder zijn hemd kwam). 😬
Zou Snow Patrol zo'n volle Barn trekken als een Charlotte De Witte, Iggy Pop of Editors?
Ik denk het eerlijk gezegd niet.
Het is een bekende naam, trekt misschien wat nieuwsgierigen, maar tegelijkertijd was hun laatste passage op Werchter-grond erbarmelijk slecht.
Kenissen die ze in 2022 op de Lokerse zagen waren evenmin enthousiast.

Anderzijds lijkt het me wel een band die het potentieel heeft om zich te herpakken/herbronnen, maar het zou mij verbazen wat deze passage betreft.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.187
4.339
Nog nieteens aan gedacht. Maar goed, vlak voor vertrek richting Werchter zal wel duidelijk zijn op welk moment de Rode Duivels en de Oranje Welpjes nog moeten...
*Nederland komt verder dan de Belgen dit toernooi…

Zal inderdaad wel combi’s zijn die ze shiften naar de beste dagen die uitverkocht zijn. Minus de zaterdag gezien ze er daar waarschijnlijk wel al serieus wat naar KBC hebben laten gaan als ik het hier goed begreep
Lijkt mij sterk. Eerder sponsoren, zoals idd KBC, die tickets terug geven.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
853
578
Zou Snow Patrol zo'n volle Barn trekken als een Charlotte De Witte, Iggy Pop of Editors?
Ik denk het eerlijk gezegd niet.
Het is een bekende naam, trekt misschien wat nieuwsgierigen, maar tegelijkertijd was hun laatste passage op Werchter-grond erbarmelijk slecht.
Kenissen die ze in 2022 op de Lokerse zagen waren evenmin enthousiast.

Anderzijds lijkt het me wel een band die het potentieel heeft om zich te herpakken/herbronnen, maar het zou mij verbazen wat deze passage betreft.
Gaat zeker vol zitten, veel mensen die voor de combi deus - snow Patrol gaan
 
  • Leuk
Waarderingen: Chiel

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Zou Snow Patrol zo'n volle Barn trekken als een Charlotte De Witte, Iggy Pop of Editors?
Ik denk het eerlijk gezegd niet.
Snow Patrol vult bij ons toch wel consequent grotere zalen dan Iggy Pop? Die laatste heb ik nooit in iets groters weten staan dan de AB.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.007
271
Onlangs ook zondagtickets blijkbaar. Volgens mij wordt de capaciteit stelselmatig opgetrokken en hebben ze nooit de volle 90k initieel in verkoop gebracht.
Nee, zijn tickets die zijn vrijgekomen door niet betaalde bestellingen.
Capaciteit heeft burgemeester Haacht ter discussie gebracht sinds vorige editie, laten we zeggen dat er nauwer op toegezien wordt ;)
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.187
4.339
Snow Patrol vult bij ons toch wel consequent grotere zalen dan Iggy Pop? Die laatste heb ik nooit in iets groters weten staan dan de AB.
Ik denk dat een snow patrol op een festival ook meer bezoekers trekt, dan je op basis van hun concerten zou verwachten. Hits gehad die veel mensen kennen. Ik zou er zelf niet snel een concertticket voor halen, maar op een festival afhankelijk van clashes toch snel een kijkje nemen.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.417
1.916
Nee, zijn tickets die zijn vrijgekomen door niet betaalde bestellingen.
Capaciteit heeft burgemeester Haacht ter discussie gebracht sinds vorige editie, laten we zeggen dat er nauwer op toegezien wordt ;)
Dus wel downsizen maar niet upscalen. Misschien niet slecht want soms was het echt niet te doen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken