Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

dEUS

Randprogramma
29 jan 2015
136
0
jammer dat nu Kasabian in periode Werchter vlakbij lijkt te zijn, toch niet zal komen (ik zou toch niet weten waarom ze dan nog niet aangekondigd zijn...)
fleet foxes mochten met hun nieuw materiaal ook wel komen, was op zaterdag een ideale barn headliner voor mij geweest

hopelijk zitten er bij de 5 laatste opvulnamen nog een drietal fijne groepjes
 

Dipas

Playlistbediener
22 dec 2016
8
0
Zou dr nou niks meer bijkomen op the Hive…?

Dat word met zn allen ticketswappen voor een campingticket ipv Festivalticket XD

Had wel ergens gelezen dat je vanaf dit jaar met elke campingticket toegang hebt tot de entertainment zone van the hive
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
410
3
Stoffer wrote:
Zou dr nou niks meer bijkomen op the Hive…?

Dat word met zn allen ticketswappen voor een campingticket ipv Festivalticket XD


Had wel ergens gelezen dat je vanaf dit jaar met elke campingticket toegang hebt tot de entertainment zone van the hive

Ja maar mn vrienden staan op de Hive en ik heb nog geen ticket daarvoor, en uiteraard willen we met zn allen op de camping :p
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.950
6.209
Het is nog 3 maanden. Komt wel in orde, ik zit in hetzelfde schuitje @stoffer maar de kans dat er niemand meer een ticket zal verkopen op ticketswap is zeer klein. Ik herinner me vorig jaar waar er de dagen voor RW nog zo'n 80 combi's op ticketswap stonden, donderdag een stuk of 20 en de rest van de dagen wat minder. Camping was toen ook geen probleem om aan te geraken. Vind 't gewoon vreemd dat 't nu al is dat dat gebeurt? Zo'n knal line up is het dit jaar nu toch ook niet meer geworden, ofwel? (Tenzij er nog een aantal grote bommekes zijn overgelaten voor de laatste aankondiging..) Komt wel slim, elke dag zie ik 3/4 mensen hun combi verkopen in m'n mailbox en hetzelfde zal wel met Hive tix gebeuren, kan me niet voorstellen dat mensen enkel een combi kopen :p
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Begrijp ik jullie goed in dat jullie wel een ticket hebben maar niet de juiste campingticket?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.950
6.209
Begrijp ik jullie goed in dat jullie wel een ticket hebben maar niet de juiste campingticket?
Nee, heb nog niks gekocht :) Zou wat vreemd zijn enkel eerst je combi te kopen en daarna pas je camping ticket
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Wessel wrote:
Begrijp ik jullie goed in dat jullie wel een ticket hebben maar niet de juiste campingticket?


Nee, heb nog niks gekocht
1f642.svg
Zou wat vreemd zijn enkel eerst je combi te kopen en daarna pas je camping ticket

Toen wij onze festivaltickets gingen bestellen waren de campingtickets nog helemaal niet in de verkoop. Het is maar goed dat ik er vandeweek nog aanheb gedacht om ze te bestellen haha
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.187
4.339
The Hive campingtickets waren wel vanaf het begin te koop....

Dus op zich wel logisch dat die vrij snel uitverkocht zijn geraakt.
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
410
3
Begrijp ik jullie goed in dat jullie wel een ticket hebben maar niet de juiste campingticket?

Jup toen ik wou bestellen waren ze op, tegelijk met combi wou ik maar er was alleen combi lmao
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.950
6.209
Wessel wrote:
Begrijp ik jullie goed in dat jullie wel een ticket hebben maar niet de juiste campingticket?


Ik heb ze vandaag rond 18:00 gekocht. Toen ik even op Ticketswap keek stonden er 45 The Hive-tickets op, die zijn inmiddels klaarblijkelijk ook al verkocht.
Yep, had er gisteren nog op gekeken en dacht ze vandaag/morgen te kopen.. Zucht
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
646
Vind ’t gewoon vreemd dat ’t nu al is dat dat gebeurt? Zo’n knal line up is het dit jaar nu toch ook niet meer geworden, ofwel? (Tenzij er nog een aantal grote bommekes zijn overgelaten voor de laatste aankondiging..)

Op zich toch ook geen grote verrassing vind ik. Niet vergeten dat bij aanvang van de ticketverkoop gesproken werd over 'een grote stap richting de beste lineup van het jaar', met op elke dag sterke en populaire headliners. Die dan nog eens allemaal sinds het begin bekend waren (vergelijk met de late aankondigingen van McCartney, Macklemore, Mumford & Sons, Kings Of Leon, etc de voorbije jaren). Ongetwijfeld een sterke start daar deze editie. En geen knal lineup inderdaad, maar afgaande op de social media reacties elke vrijdagavond denkt het grote publiek toch iets positiever over dezelfde affiche.

En wij bekijken het hier natuurlijk ook vanuit een ander standpunt: wij zien wat er staat EN alle 'gemiste kansen'. De gemiddelde festivalganger heeft niet zoveel oog voor die gemiste kansen en gaat puur af op het aantal artiesten dat ze leuk vinden.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.713
Ik heb m'n combi, maar doe airbnb. Veel relaxter. ;-)

Vreemd dat de campingtickets zo snel weg zijn. Zouden er dan meer jonkies zijn?

Hopelijk doen ze iets aan de spreiding van het publiek. Want al er één ding een struikelblok van RW is, dan is het de mierennest aan mensen... De capaciteit iets terugschroeven zou geen kwaad kunnen. Of anders gewoon een groter terrein.
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
410
3
Ik heb m’n combi, maar doe airbnb. Veel relaxter.
1f609.svg


Vreemd dat de campingtickets zo snel weg zijn. Zouden er dan meer jonkies zijn?

Hopelijk doen ze iets aan de spreiding van het publiek. Want al er één ding een struikelblok van RW is, dan is het de mierennest aan mensen… De capaciteit iets terugschroeven zou geen kwaad kunnen. Of anders gewoon een groter terrein.

Of 1 vd 2 tenten schrappen voor openluchtpodium. In 2015 zo onwijs fucking veel acts gemist omdat idioten niet doorliepen bij de ingangen of omdat hij vol zat. Dat is mijn grootste struikelblok bij RW. Mainstage nooit problemen mee.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.007
271
Stoffer wrote:
Zou dr nou niks meer bijkomen op the Hive…?

Dat word met zn allen ticketswappen voor een campingticket ipv Festivalticket XD


Had wel ergens gelezen dat je vanaf dit jaar met elke campingticket toegang hebt tot de entertainment zone van the hive

Klopt.

Denk dat er nog wel Hive tickets gaan komen. Why ?
-Omdat ze nog niet van de site van ticketmaster zijn gehaald (zondag en zaterdag tickets wel)
-Omdat het niet gecommuniceerd is.
-Omdat den boer daar nog wei genoeg heeft
-Omdat, door vergeten vergunningen, er heel veel minder kampeerplaatsen zijn en dacht te gelezen te hebben dat the Hive gingen (proberen) uit te breiden

tis maar een persoonlijk gedacht :)
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.671
1.201
De kogel is door de kerk, de line up is niet sterk genoeg voor me. Ik ga niet gaan.

Future Islands, Jimmy Eat World, Nathaniel Rateliff en eventueel Alt-J(als subheadliner dan) mogen doorkomen naar BKS.

 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Yannick wrote:
Wessel wrote:
Begrijp ik jullie goed in dat jullie wel een ticket hebben maar niet de juiste campingticket?
Nee, heb nog niks gekocht Zou wat vreemd zijn enkel eerst je combi te kopen en daarna pas je camping ticket
Toen wij onze festivaltickets gingen bestellen waren de campingtickets nog helemaal niet in de verkoop. Het is maar goed dat ik er vandeweek nog aanheb gedacht om ze te bestellen haha

Ohh damn dat is kut ja!!
 

Daruda

Randprogramma
29 okt 2015
228
3
Update: combi’s ook weg, what the fuck?

Begrijp ik het goed, dat jij hier om de 5mins post, bij iedere update een blog schrijft van de nog mogelijke kanshebbers, iedere dag uw clashfinder update, ...

Maar vergeten zijt een ticket te bestellen?
 

dinofest

Gouden Tip
5 feb 2016
310
0
damn, uitverkoop combi's had ik niet zien aankomen, had ook de waarschuwing niet opgevangen.. dringend op zoek naar 2 combitickets nu dan... als iemand er kwijt wil let me know
 

Bert

Support act
14 nov 2014
853
791
damn, uitverkoop combi’s had ik niet zien aankomen, had ook de waarschuwing niet opgevangen.. dringend op zoek naar 2 combitickets nu dan… als iemand er kwijt wil let me know

zijn volgens mij nog gewoon te koop

estivaltickets

Wachtlijst voor zaterdag : hier en wachtlijst voor zondag : hier. Dagtickets voor zaterdag 1 juli en zondag 2 juli zijn uitverkocht. Een wachtlijst is geopend voor wie geen ticket kon bemachtigen. Combitickets voor het hele festival en dagtickets voor donderdag en vrijdag zijn momenteel nog beschikbaar.
Line up


Meer informatie
Selecteer minimaal 1 item.

29.06.2017 Rock Werchter - Donderdag
30.06.2017 Rock Werchter - Vrijdag
( ) 29 juni tot 2 juli | Rock Werchter Combi
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken