Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.746
1.905
Dan zal de laatste headliner QOTSA PJ of Metallica zijn????
GnR zie ik zo snel niet gebeuren....
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Queens of the Stone Age verwacht ik wel op PP maar niet als headliner. Metallica, Pearl Jam of GNR klinkt plausibel. Helaas vinden ze het weer nodig om een popheadliner te plaatsen, het was te verwachten maar ja ik heb er echt niks mee. Foo Fighters vorig jaar al gezien op RW en dus zal er weer weinig zijn wat me gaat doen afreizen naar Landgraaf komend jaar.
 

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
Als er dan elk jaar een popheadliner moet zijn, dan is Bruno Mars wel een van de minst erge opties.
Ik denk dat QOTSA niet groot genoeg is om Pinkpop te headlinen, ik hoop op Pearl Jam!
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
373
209
Wanneer WeckoJ gelijk krijgt, dan wordt het een super PP 18. Een van die drie gitaargroepen is geweldig. Geen voorkeur. We kunnen in het voorspel beter gaan concentreren wie de oud gediende gaat worden. Geef Barry Gibb een grote kans want die naam zie je vaker kans komen. Grote kans op Robert Plant en Neil Diamond zou ook mooi op het affiche kunnen staan. Glastonbury doet het al jaren met zo'n act op de zondagmiddag.
 

MISG

Playlistbediener
9 nov 2014
48
0
Is het raar dat de officiële bevestiging van Bruno Mars door Pinkpop uit blijft?
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Even een waardering uitspreken voor de eventuele Bruno Mars aankondiging: Bruno Mars is een 100x betere artiest dan Justin Bieber. Niet alleen dat je het gevoel hebt dat je je geld wel goed hebt besteed, maar ook qua show zal het veel meer dansbaar zijn. Bruno Mars swingt als een tierelier en zijn liedjes zijn ook allemaal best leuk, Bieber stond alleen maar aan zijn lul te pakken in zijn losse joggingbroekje terwijl hij dacht in Duitsland stond. Fouter dan Bieber kan eigenlijk helemaal niet. Zelfs de discodag wordt een stuk draaglijker imo.
Ik hou trouwens zelf van harde guitaarmuziek, dus dat ik Bruno Mars hier sta op te pimpen is eenmalig :)
Ik denk dat ik er weer bij ben dit jaar, dat wordt dan mijn 20e editie Pinkpop !
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.067
6.111
Volgens mij paniek bij Buro Pinkpop, nog niet om enter geduwd daar....?

Prima headliner, Bruno Mars. Goede zang, leuke moves, aardige radiohits, al lang op Pinkpop-verlanglijst.
Touché, ik had het niet verwacht.

Nog maar 1 headline plek over....
Dat gaat spannend worden.
Foo Fighters is al top imo!
 

remko

Campingartiest
5 feb 2016
81
0
Franz Ferdinand komt met niet album en optreden in Utrecht in maart. Kanshebber voor dagopvulling.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.746
1.905
Had Jan toch gelijk, als ze in Amerika op de knoppen drukken...............
Kan me niet heugen dat we ooit al 2 headliners binnen 3 dagen hebben gehad...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.067
6.111
Had Jan toch gelijk, als ze in Amerika op de knoppen drukken……………
Kan me niet heugen dat we ooit al 2 headliners binnen 3 dagen hebben gehad…
nee idd.... Voel me ook een beetje in de luren gelegd.

Duurt het nu tot begin december, net voor de Gouden Tip.
Wat denk jij?
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Tja, als bands/artiesten hun tour bekend willen maken is het eigenlijk wel logisch dat een festival volgt. Ze zouden vast wel af kunnen spreken om het later bekend te maken dan de rest van de tour maar ik denk dat je dan alleen maar boze mensen krijgt die wellicht al kaarten hebben gekocht voor een show in de buurt (zoals Werchter Boutique in dit geval). En als ze niet boos worden dan zijn ze in ieder geval zeer waarschijnlijk niet ook nog op Pinkpop (uiteraard zullen er zeker mensen zijn die graag meerdere shows van dezelfde band/artiest zien in korte tijd maar dat is meer uitzondering dan regel).
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.994
565
Tja, als bands/artiesten hun tour bekend willen maken is het eigenlijk wel logisch dat een festival volgt. Ze zouden vast wel af kunnen spreken om het later bekend te maken dan de rest van de tour maar ik denk dat je dan alleen maar boze mensen krijgt die wellicht al kaarten hebben gekocht voor een show in de buurt (zoals Werchter Boutique in dit geval). En als ze niet boos worden dan zijn ze in ieder geval zeer waarschijnlijk niet ook nog op Pinkpop (uiteraard zullen er zeker mensen zijn die graag meerdere shows van dezelfde band/artiest zien in korte tijd maar dat is meer uitzondering dan regel).
Maar ik kan me ook niet voorstellen dat De Limburger dit zonder medeweten van Pinkpop zelf heeft geplaatst toch? Hebben die hen niet gewoon de scoop gegund en komen ze zelf iets later met de officiële bevestiging?

Edit: hoewel het artikel weer spreekt over 'diverse bronnen'... Zou opnieuw erg slordig zijn...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken