Pearl Jam

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.736
1.899
Mad Cool tickets gaan pas vrijdag in de verkoop. Met nog 2 Barcelona concerten in aantocht denk ik niet det er deze week nog wat komt. Mad Cool zal wel eerst wat ruimte krijgen om tickets te verkopen voor ze de rest bekend maken....
 
  • Thinking
Waarderingen: wesvs

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.736
1.899
Nog een hele kleine kans dat ze begin volgende week de tour bekend maken maar ik denk dat ze pas ergens eind januari zullen komen. Mogelijk tegelijk met bekendmaking van het nieuwe album....
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.177
5.511
Nog een hele kleine kans dat ze begin volgende week de tour bekend maken maar ik denk dat ze pas ergens eind januari zullen komen. Mogelijk tegelijk met bekendmaking van het nieuwe album....
Wel een totaal andere manier van werken bij hen. Misschien nieuwe mensen binnen het management?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.736
1.899
Wel een totaal andere manier van werken bij hen. Misschien nieuwe mensen binnen het management?
Zou goed kunnen natuurlijk. Het laatste nieuws is dat er in januari een festival (Bottlerock) voor Amerika wordt aangekondigd. In februari komt dan de gehele tour naar buiten voor zowel Europa als Amerika. Mogelijk tegelijk met aankondiging nieuwe album..
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.736
1.899
Londen is de O2 zo heeft de Griek vanmiddag definitief bevestigd. Hij is actief op Facebook. Ben benieuwd of ze uiteindelijk ook de Benelux aandoen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight en jaydee76

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.736
1.899
13 februari is de datum die nu rond gaat. Zag hem al eerder voorbij komen maar heb geen idee of dat een beetje betrouwbaar is. Lijkt me wel erg voorbarig maar heb eigenlijk ook geen idee hoe ver van te voren een announcement wordt gepland??
De datum komt volgens mij van dezelfde user welke ook tourdata heeft gedropt.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.736
1.899
Er missen nog enkele data op de Europese lijst aldus het forum. Mogelijk dus toch nog een concert in Amsterdam of Antwerpen.... Ben benieuwd.....
 
  • Leuk
Waarderingen: festibob en Rockbeer

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.736
1.899
Deze poster kwam ook met de aankondigingsdatum aanzetten. Dus ik reken gewoon op enkele extra data al zullen dat er niet veel zijn.
97v1jd718rta.jpg
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.736
1.899
Ziggo Dome agenda bied zeker ruimte voor de tour aan te vangen of te eindigen. met 1 of 2 concerten 🤞🤞🤞
Sportpaleis kan ook trouwens en dat mag wel weer eens na 15 jaar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken