Muse

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Sorry voor de overkill aan muse posts de laatste tijd maar dit vond ik wel grappig.
Iemand heeft de gitaarsound loze instagram post van Matt geanalyseerd en geprobeerd na te spelen wat Matt speelt. Met daaronder de drum die je wel hoort in de post.

https://www.youtube.com/watch?v=DHwDdbGxdEw&
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.060
6.102
SUMMER FESTIVALS: GERMANY & AUSTRIA
05 NOVEMBER 2014
Muse are pleased to announce the following festival headlining appearances in 2015:
29 May | Rockavaria | Munich, Germany | Tickets available 6 November at 10a
30 May | Der Ring - Grüne Hölle Rock | Nürburg, Germany | Tickets available 6 November at 10a
5 June | Rock In Vienna | Danube Island, Austria | Tickets available 6 November at 9a

Stand by for additional announcements.

http://muse.mu/news,summer-festivals-germany-austria_1613.htm
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
Ik las dit forum terug, en laat ik maar wat posten. ik vind Black holes & Revelations hun beste album
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
Ik las dit forum terug, en laat ik maar wat posten. ik vind Black holes & Revelations hun beste album
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.385
562
Ik las dit forum terug, en laat ik maar wat posten. ik vind Black holes & Revelations hun beste album

Meh. Absolution > OoS > Showbiz > 2nd Law > BHR > Resistance
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
+ Festival shows op Bilbao BBK en NOS Alive dus.

En dan gaan er nog geruchten voor Glastonbury, Reading en waarschijnlijk één festival in Frankrijk. Maar misschien belangrijker, nog 2 opname dagen dan gaan ze naar Europa om het album te mixen.

Als ik deze bron moet geloven tenminste: http://iwantthetruth.fr/2014/11/11/exclusif-un-festival-en-france-pour-muse-en-2015-rumeur-glastonbury/


 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Ik zit intussen een tijdje op dit forum, en kom er nu pas achter dat er een Muse-topic is!
Dus ik zal even wat inhalen :D

ALbums:
1. OoS
2. Absolution
3. BHaR
4. T2L
5. The Resistance (al maakte dit album mij wel instant-fan)
6. Showbiz

Favoriete songs (Wat doe ik mezelf aan XD)
1. Plug in Baby
2. Resistance (door dit nummer raakte ik in aanraking met Muse)
3. Knights of Cydonia
4. Invincible
5. Time Is Running Out
6. Citizen Erased
7. Animals
8. Starlight
9. Uno
10. Glorius

Ik ben echt benieuwd naar het optreden op Werchter, en heb er ook meteen een hoop vragen bij:
Ze zijn headliner, maar kunnen makkelijk ook de dag aflsuiten, komt er nog een party-act na?
Hoe lang gaan ze spelen?
Hoeveel nieuwe nummers gaan er gespeeld worden? En welke keigoede nummers worden er geskipt?

Zo, ik ben weer even uitgeraasd :p
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ze zijn headliner, maar kunnen makkelijk ook de dag aflsuiten, komt er nog een party-act na?
Ze staan op de laatste festival dag als headliner. Dus daar zal geen party act nog na spelen.

Ze hebben nog niet echt een duidelijke release datum voor hun album, dus weet niet of hun album al uit is voordat ze aan hun festival tour beginnen. Dat zal wel uitmaken met hoeveel nieuwe nummers ze spelen. Je gaat niet de hele set vol met nog onbekende nummers zetten.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.385
562
Drones, ja tja. Weet niet wat ik moet verwachten van het album, maar ik heb een beetje het idee dat Muse me alleen maar teleur kan stellen.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.510
785
Drones, ja tja. Weet niet wat ik moet verwachten van het album, maar ik heb een beetje het idee dat Muse me alleen maar teleur kan stellen.

Na het laatste album kunnen ze mij alleen verrassen :)
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Het feit dat ze opeens weer Futurism speelden in Tokyo (?), het zou weer de oudewetse kant op gaan (ja, dat werdt ook bij T2L gezegd). En die titel Drones! Ik ben al hyped :D Het zal natuurlijk geen album zijn als OoS, Absolution o.i.d. maar ik verwacht wel weer een episch nieuw hoofdstuk!
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
HYPE
http://instagram.com/p/yx9GHCHXRJ/

Het klinkt wel weer een beetje als de vertrouwde muse zo.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Kunnen we nog Europese shows verwachten? Lijkt me vreemd als ze geen losse shows doen.
Ik denk dat ze in de zomer alleen maar festival shows hebben. Misschien dan in het najaar wat zaalshows. Het lijkt mij idd logisch dat er wel zaalshows komen met een nieuw album op zak. Maar die zullen ze nu nog niet gaan aankondigen.

Er gaan trouwens geruchten dat er volgende week donderdag een single komt. 'Psycho'

Get on the hype train :cool:
zSCnHoc.jpg

Bron: Ergens van reddit, vond 'm te mooi om niet te bewaren
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken