Lowlands 2024

mgbss

Support act
15 feb 2019
812
503
Had stiekem wel verwacht dat Ide Koffeman van DTRH zou doorgroeien, maar wel goed dat Mojo echt een frisse nieuwe directeur aanstelt. Camiel le Rutte komt uit de hiphophoek met Melkweg, Encore en Woohah op zijn cv. Ben benieuwd wat het allemaal voor Lowlands gaat betekenen.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.959
1.898
Had stiekem wel verwacht dat Ide Koffeman van DTRH zou doorgroeien, maar wel goed dat Mojo echt een frisse nieuwe directeur aanstelt. Camiel le Rutte komt uit de hiphophoek met Melkweg, Encore en Woohah op zijn cv. Ben benieuwd wat het allemaal voor Lowlands gaat betekenen.
Wel even sidenote dat hij dus ook Stadspark Live en Warehouse Project heeft gedaan de afgelopen jaren, dus ondertussen wel een stuk breder geörienteerd dan hiphop
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss

Athos

Dagopener
13 jul 2023
535
760
Van mij had ie mogen blijven. Zo'n band als The Smile komt denk ik echt van EvE. Nog maar de vraag of zijn opvolger zoiets ook nog zou boeken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bob105 en LLoww

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.959
1.898
Van mij had ie mogen blijven. Zo'n band als The Smile komt denk ik echt van EvE. Nog maar de vraag of zijn opvolger zoiets ook nog zou boeken.
Volgensmij doet EvE bar weinig boekeingswerk. Heb ik hem denk ik eens horen zeggen. (geen bron.)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.437
5.173
Volgensmij doet EvE bar weinig boekeingswerk. Heb ik hem denk ik eens horen zeggen. (geen bron.)
Is ook, heeft hij in meerdere interviews aangegeven. Hij is daar ook te oud voor geworden heeft hij vaak genoeg aangegeven.

Ze hebben zelfs bepaalde boekers in bepaalde segmenten. De Alpha headliners zullen dus niet geboekt worden door degene die de dance act in de Bravo boekt. Daar zit een heel team achter.
 

Knakworst

Playlistbediener
25 jul 2023
20
29
Hm, die huisregels zijn idd flink aangescherpt zie ik nu. Softdrugs dus ook niet meer gedoogd, voor het eerst in 30 jaar.
Ik zie alleen dit in de huisregels. Alleen bij wet verboden middelen zijn niet toegestaan. Of vergis ik me in het gedoogbeleid en valt softdrugs onder de verboden middelen?

1712842858951.png
 

jaigalaar

Campingartiest
18 feb 2020
63
59
Ik verwacht eigenlijk dat Prins S en de Geit nog wel naar Lowlands komt. Had ze gisteren nog geDMt op Instagram met de vraag of ze kwamen en die likete ze.
Mij lijkt het heel erg tof als ze hen in de nacht zetten. Beetje t zelfde als Hang Youth paar jaar terug.
 

markvdrheijden

Randprogramma
7 jun 2022
163
312
Reken erop dat de invloed van het kapitalisme/MOJO en partners almaar groter word en we dus nog veel meer fratsen a la Goldband als headliner kunnen verwachten. Je kunt veel van Eric zeggen maar hij pretendeerde (en het leek af en toe best oprecht) wel een beetje tegendraads te zijn.
Ik heb toen ik voor Lowlove schreef hem verschillende keren uitgebreid gesproken, ook eens naast hem gezeten toen hij een Ask Me Anything-sessie deed op onze site – checkte hij bij mij of ie bepaalde dingen wel kon zeggen als iemand een domme vraag stelde. In interviews was ie dan ook heel open, leuke gesprekken waren dat.

Grappigste was toen ik op donderdag bij de eerste editie met de Armadillow hem daar ook sprak en we een minuut of 10-15 over de nieuwe inrichting praatten. Een andere bezoeker sprak hem aan. EvE wat bozig: 'Kun je niet zien dat ik in gesprek ben?'

Ook geinig hoe hij vertelde over Kees van Hondt. Hij stond buiten de tent naar het mayhem binnen te kijken toen een aantal potige kerels de ijzeren stellages die toen de kliko's nog op hun plaats hielden uit de grond probeerden te trekken (nu hebben ze een ander systeem, toch?). 'Toen wist ik dat het tijd was daarmee te stoppen.'

Hij weet ontzettend goed waar hij zich niet over moet uitlaten, en doet dat dan ook niet, maar durft verder wel zijn mening te geven, is mijn ervaring – of weet die mening zo te verwoorden dat alsnog de angel eruit is. Wat ik ook sterk van hem vindt, is dat ie durft afscheid te nemen van iets, al lang voordat dat onderdeel van Lowlands anderen verveelt. Of juist een gek idee heel snel omarmt.
Kortom, ik mag hem wel.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken