Lowlands 2024

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
222
377
Joy Anonymous kun je ook wel opschrijven, die touren altijd samen en staan op vrijdag op Pukkelpop
Leuk om mee te pakken!
 
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker

mgbss

Support act
15 feb 2019
789
474
Joy Anonymous kun je ook wel opschrijven, die touren altijd samen en staan op vrijdag op Pukkelpop
Leuk om mee te pakken!
Ik ging net hierheen om dit te posten. Stonden ook in voorprogramma Fred Again en zullen nu ook wel in een "deal" zitten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante

BeWario

Campingartiest
27 jun 2023
97
90
Ik zat nog even terug te lezen, maar zie dat Tinariwen aangekondigd is voor de Melkweg de week voor Lowlands, zouden die nog komen?
 
  • Thinking
Waarderingen: wenteldave

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
320
319
Tinariwen staat zaterdag 17 augustus op Green Man dus dat wordt krap. Ze hebben de route UK 17 aug, 19 aug BE en 20 aug NL dus het lijkt ook niet logisch.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Misschien mis ik iets, maar de keer dat ik Tinariwen live heb gezien, vond ik het ontzettend saai en zielloos. Ik heb sowieso niks met Arabische invloeden(altin Gun ook bijvoorbeeld) in de muziek, trouwens. Ik kan daar bijzonder weinig mee. Afrikaanse invloeden doen mij veel meer.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
James Holden lijkt ook met The Smile mee te gaan touren in augustus.. Ook best iets wat je op je line-up wilt hebben lijkt me.
Zag het ook ja, en dacht hetzelfde. Zou een goede toevoeging zijn. Ook voor The Smile in de bravo zou prima werken lijkt mij. Ben wel echt benieuwd of Fred again of Golband met elkaar gaan clashen. Fred Again wil ik eigenlijk wel graag zien met een nieuwe show, maar the Smile gaat voor.

Must see's voor mij zijn nu: Queens of the Stone age, Denzel Curry, Idles, NAS, Roisin Murphy, Sampha, The Smile, Half Moon Run, Overmono(overal gemist waar ik was). Nog een aantal die ik wel graag wil meepakken, maar dat is een beetje afhankelijk van het schema.
 

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
473
695
Zag het ook ja, en dacht hetzelfde. Zou een goede toevoeging zijn. Ook voor The Smile in de bravo zou prima werken lijkt mij. Ben wel echt benieuwd of Fred again of Golband met elkaar gaan clashen. Fred Again wil ik eigenlijk wel graag zien met een nieuwe show, maar the Smile gaat voor.

Must see's voor mij zijn nu: Queens of the Stone age, Denzel Curry, Idles, NAS, Roisin Murphy, Sampha, The Smile, Half Moon Run, Overmono(overal gemist waar ik was). Nog een aantal die ik wel graag wil meepakken, maar dat is een beetje afhankelijk van het schema.
The Smile staat op zaterdag dus gaat niet clashen met Goldband (vr of zo) maar waarschijnlijk wel met óf Fred Again óf QotSA.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
The Smile staat op zaterdag dus gaat niet clashen met Goldband (vr of zo) maar waarschijnlijk wel met óf Fred Again óf QotSA.
Ai. Qotsa lijkt(hoop ik) mij toch niet.


Edit: Het tourschema van qotsa: 15 aug in Noord Frankrijk, 18 aug op Pukkelpop. 16e op Lowlands, 17e een dag vrij en door naar Pukkelpop of 16e dag een dag vrij, 17e op Lowlands en 18 op Pukkelpop.

Meest logische lijkt mij het laatste eigenlijk..
 
Laatst bewerkt:
  • Wow
Waarderingen: koekebakker

Gebruikers die dit onderwerp bekijken