Lokerse Feesten 2024

jbj

Dagopener
11 okt 2022
534
731
Ik denk inderdaad 'behind blue eyes', dus The Who

Voor Limp Bizkit (gekende cover) verwacht ik geen aparte aankondiging (zou wel mooi zijn met Korn voor de fans šŸ¤”) + staan al elders
 

rocktailerr

Campingartiest
22 okt 2023
67
60
The Editors hebben nu een tweede festival in Spanje aangekondigd (17/18 mei) in Valencia. Zij moeten zeker nog een
festival doen in Belgie. Op 2 augustus spelen the editors in Frankrijk en op 9 augustus in Zwitserland. Dan zijn zaterdag
3 augustus, zondag 4 augustus of woensdag 7 augustus mogelijke data voor hen om de Lokerse Feesten af te sluiten.
en de link gok ik maar: An Eye for an Eye is een nummer van the Editors.
Editors hebben geen nummer dat 'Eye for an Eye' heet? Ze hebben geen nummers dat ogen echt refereren?

Als zou het me niet volledig verrassen moesten ze op Lokerse terecht komen. Maar ik denk dat dat ze mss graag dat zelf willen aankondigen in het Sportpaleis dan over 2 weken.
 
  • Leuk
Waarderingen: festibob

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
229
86
Editors hebben geen nummer dat 'Eye for an Eye' heet? Ze hebben geen nummers dat ogen echt refereren?

Als zou het me niet volledig verrassen moesten ze op Lokerse terecht komen. Maar ik denk dat dat ze mss graag dat zelf willen aankondigen in het Sportpaleis dan over 2 weken.
https://spinditty.com/playlists/Songs-With-Eyes-in-the-Title geven alle artiesten met een single met eyes in de titel Shania Twain, Ellen Goulding, Billie Idol, Roxy Music, The Charlatans, Gotye (eyes wide open), The Who, Peter Gabriel, Snow Patrol zouden opties kunnen zijn. Inderdaad geen editors.
 

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
229
86
Shania Twain heeft nog plek tussen haar laatste show in London 7 juli 2024 en het eerste optreden terug in Las Vegas 23 augustus voor wat bijjkomende shows in continentaal Europa (excl VK) in losse shows en festivals.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.608
857
Sowieso Arsenal.
Dan zal er al Ć©Ć©n iemand tevreden zijn, hĆ©! šŸ˜‰ (ik niet, voor alle duidelijkheid).

Als je naar Belgische bands kijkt voor de Lokerse kan Hooverphonic ook altijd, die hebben ook wel een speciale band met het festival.

Benieuwd voor straks.
The Who With Orchestra zou ik toch wel straf vinden.
Maar goed, ze hebben al heel veel grote bands daar kunnen binnenhalen in het verleden.
 
  • Leuk
Waarderingen: festibob

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.143
1.177
THE SISTERS OF MERCY, VIVE LA FETE en LA MUERTE vervoegen het afscheidnemende FRONT 242 op zondag 4 augustus.
 

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
229
86
morgen donderdag voormiddag om 8h een nieuwe aankondiging voor de lokerse feesten met als tip een danser
in de facebook socials
 

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
229
86
Disco 2000, Pulp
Dance yourself Clean - LCD
Het lijkt wel meer een discodanser dus Pulp:). Ze spelen wel op 7,8 en 9 augustus in Scandinavie dus verwacht ze of op zaterdag drie augustus (nog geen namen)of op maandag 5 augustus naast de Pixies. De Editors zullen na hun concert in het Sportpaleis volgende week wel aankondigen dat ze op 7 of 9 augustus in Lokeren zullen optreden als nieuwe headliner.
 
  • Leuk
Waarderingen: DDave

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
229
86
zaterdag drie augustus: dansen met Phoenix, Charlotte Adigery en Boris Pupul, Compact Disk Dummies en Vitalic
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Lokerse Feesten doen het zeer behoorlijk hoor, worp na worp. Mooi ingekleede dagen telkens. Vraag me idd wel nog steeds af of LCD ergens gaat eindigen deze zomer.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Gebruikers die dit onderwerp bekijken