Graspop Metal Meeting 2024

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.536
3.056
iemand op efestivals heeft een podium split in elkaar gezet uit verveling.
er klopt natuurlijk niets van maar ziet er toch wel netjes uit.
GMM24.jpg.e67802444cd288034b353bd9904e0dd3.jpg

While She Sleeps, Body Count, Steel Panther lijken me gewoon op de main te staan en Abbath en Slaughter in de marquee ipv metal dome, en zo kan je nog wel even door gaan.
Abbath is inderdaad definitief in de Marquee, als de bio gelijk heeft.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.536
3.056
@Bokirules kwam wel vannacht om 3:00 al met dit bericht, dus wie weet was die timetable gewoon gisteren er al?
Hun socials waren vanochtend pas. Ik denk dat het vooral onkunde is van de ict-mensen. Er was een paar maanden geleden ook veel gedoe rond de website en van wie het domein nou is. Rond die periode was de website helemaal een ramp.

Enfin, ik verlang terug naar die tijd dat Graspop ook zo nu en dan in de code iets verklapte of dat bepaalde links gewoon al werkten 😜
 
  • Leuk
Waarderingen: Bokirules en Koekdoos

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.660
5.133
Weer even een nieuwe potentiële teleurstelling de wereld in helpen: Bospop is zojuist met de timetable gekomen. Er rust dus geen taboe op vandaag.
@Bokirules kwam wel vannacht om 3:00 al met dit bericht, dus wie weet was die timetable gewoon gisteren er al?
Ja, maar vannacht was het nieuwe maan, dat is een uitzondering, dan mag het wel.
 

jurgen

Nieuw lid
19 sep 2019
1
0
Gisteren rond 19.00 was op de app schedule vermeld. Met de opmerking stay tuned time Table under construction. Ging er ook vanuit dat het rond 20.00 er zou zijn. Ik zie hier geen vermelding. Verder niet gezien?
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
409
578
Gisteren rond 19.00 was op de app schedule vermeld. Met de opmerking stay tuned time Table under construction. Ging er ook vanuit dat het rond 20.00 er zou zijn. Ik zie hier geen vermelding. Verder niet gezien?

Bedoel je dit? Want dat staat er al heel lang hoor.

Screenshot_20240509_143637_GMM.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy

Gebruikers die dit onderwerp bekijken