Festivalkeuze 2016

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Nice, nice. Rewire is erg tof. Had helaas vandaag en morgen al wat anders te doen en druk met tentamens, anders had ik de zondag wel even willen gaan. Sowieso This Heat checken als je er op zondag bent!
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ey netjes Wessel en Thomas. Ga vooral ook niet alleen Slowdive kijken, de line-up is kapot goed. Ik ben er drie dagen bij, en Matthijs loopt er als het goed is ook ergens rond! Wellicht zie ik jullie!

Ja dacht wij komen jullie daaro wel tegen. Heb Matthijs met z'n 2 meter niet kunnen spotten!!

We konden helaas niet tot laat blijven. Hebben nog een deel van de set van Blanck Mass meegepikt. Volgende jaar ga ik me zeker beter verdiepen in die line-up!
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Haha is dan ook maar 1.90, maar hoe vonden jullie Slowdive? Vond het zelf nogal wissend.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Haha is dan ook maar 1.90, maar hoe vonden jullie Slowdive? Vond het zelf nogal wissend.

Yep ben ik met je eens. Gisteren waren ze scherper, harder en minder dromerig dan de vorig keer dat ik ze zag. Dat had wel iets verfrissends maar er zaten inderdaad mindere stukken in de set en het publiek was ook een beetje meh (veel praters). Sterke utschieters als Star Roving, Golden Hair en dat slotstuk met 40 Hours maakten dat gelukkig goed.

Normaal steek je er met je 1.90 iets boven uit maar dat was gisteren een keertje anders dan ;)
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Nee, zondag terug gegaan want tentamens en er stond niet bijster veel wat ik nog wilde zien. Allen & Mills schenen ook erg slecht te zijn, wat me eigenlijk ook niet verbaast.

Verder wel facking veel gezien, en eigenlijk was alles gewoon erg goed. shxcxchcxsh viel als enige wat tegen. Hoogtepuntjes waren SOS Gunver Ryberg, Torus & Nikki Hock, Pharmakon en Croatian Amor.

Heel chill festival trouwens, het bevalt me persoonlijk nog beter dan Le Guess Who, vooral omdat het kleinschaliger is. Daarnaast is Den Haag ook een erg fijne stad om even door te lopen van optreden naar optreden. Artiesten lopen ook gewoon rond bij optredens en in de stad. Forest Swords, Lorenzo Senni, Clouds Become Your Hand, Pharmakon en SOS Gunver Ryberg rond zien struinen en een tijd staan praten met Pussy Mothers en Torus. Heel erg fijn sfeertje.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Qua organisatie vond ik het minder dan lgw en ook wat betreft crowd control, maar verder ben ik het met je eens. Bij LGW is de drempel om telkens van locatie te wisselen helaas erg groot.
Verder inderdaad erg mooie optredens gezien, waar vrijdag veruit de zwakste was. Hoogtepunt, by far, was Sums.
Heel eventjes nog bij Tony Allen gekeken, maar was inderdaad niet zo goed.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken