Down The Rabbit Hole 2024

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
248
401
Iemand al ontcijferd wat de surprise acts gaan zijn?

Za 17:30 - 19:00: 🙈
Zo 11:30 - 12:30: 🐴
Zo 21:30 - 21:55: 🗻

En wat waren voorgaande jaren eigenlijk de surprise acts?
 

thijmm

Playlistbediener
11 feb 2020
16
9
Iemand al ontcijferd wat de surprise acts gaan zijn?

Za 17:30 - 19:00: 🙈
Zo 11:30 - 12:30: 🐴
Zo 21:30 - 21:55: 🗻

En wat waren voorgaande jaren eigenlijk de surprise acts?

🗻 lijkt Sef en Abel te zijn, stond in Abel zijn story op instagram
 

dblauw

Campingartiest
28 nov 2023
98
99
Iemand al ontcijferd wat de surprise acts gaan zijn?

Za 17:30 - 19:00: 🙈
Zo 11:30 - 12:30: 🐴
Zo 21:30 - 21:55: 🗻

En wat waren voorgaande jaren eigenlijk de surprise acts?
Hier brengen ze ze allemaal in verband met Sef, lijkt mij ook wel logisch.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.713
Nieuwe Mdou Moctar en Vilagers vandaag.

Ik kijk al uit naar het Fuzzy Lop blokje op zondag.
 
  • Leuk
Waarderingen: BeWario

El Plopsma

Randprogramma
20 mrt 2017
124
178
Na flink wat jaren Lowlands en erna BKS gaan we dit jaar met 7 vrienden naar DTRH. Veel zin in! Ik ben al druk aan het puzzelen qua namen, maar moet even weten wat haalbaar is. Vandaar de vraag: wat zijn de afstanden tussen de verschillende stages (in minuten lopen)?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.925
1.872
Na flink wat jaren Lowlands en erna BKS gaan we dit jaar met 7 vrienden naar DTRH. Veel zin in! Ik ben al druk aan het puzzelen qua namen, maar moet even weten wat haalbaar is. Vandaar de vraag: wat zijn de afstanden tussen de verschillende stages (in minuten lopen)?
Ligt een beetje aan de drukte, maar Fuzzy > Hotot is zo'n 10 minuutjes?, Teddy ligt midden op die route dus dat is nog naar beiden maar een paar minuutjes.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.332
6.552
Na flink wat jaren Lowlands en erna BKS gaan we dit jaar met 7 vrienden naar DTRH. Veel zin in! Ik ben al druk aan het puzzelen qua namen, maar moet even weten wat haalbaar is. Vandaar de vraag: wat zijn de afstanden tussen de verschillende stages (in minuten lopen)?
BKS geen ervaring mee, maar tov LL is DTRH een stuk chiller qua lopen hoor. Bravo --> Heineken is verder dan Hotot --> Bossa Nova naar mijn gevoel. Enige nadeel qua looproutes is de bottleneck tussen de Hotot en de Teddy
 
  • Leuk
Waarderingen: El Plopsma

Geert

Playlistbediener
9 apr 2014
42
29
Goeie actie wel om vantevoren alvast drinken te kunnen kopen, 4x6 is het zo duur als in de supermarkt en scheelt toch On 7 a 8 kg tillen haha
Precies. Was voor mij ook een reden om alvast wat te bestellen voor de donderdag. Gemak dient te mens! Proost!
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.994
565
Kon je voorgaande jaren ook niet gewoon koude blikken kopen bij de campingwinkel? Wat is nu het verschil? Alleen dat je het van tevoren moet bestellen (en de organisatie dus gerichter kan inkopen)? Is de prijs ook lager?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.925
1.872
Kon je voorgaande jaren ook niet gewoon koude blikken kopen bij de campingwinkel? Wat is nu het verschil? Alleen dat je het van tevoren moet bestellen (en de organisatie dus gerichter kan inkopen)? Is de prijs ook lager?
Die zijn vaak een muntje voor een blik (en 5 muntjes voor een sixpack). Dit is een stuk goedkoper volgensmij.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jonasky

Jonasky

Playlistbediener
10 mei 2023
11
4
Die zijn vaak een muntje voor een blik (en 5 muntjes voor een sixpack). Dit is een stuk goedkoper volgensmij.
Inderdaad, op de camping zelf zijn ze toch ook stevig geprijsd.
Dus die cheape frisgekoelde presale pinten zijn zeker welkom voor donderdag en vrijdag.
Ze zouden het ook mogen doortrekken voor zaterdag en zondag :p
Jammer dat het pilsbier weer Birra Moretti is, smaakt toch een stuk minder :LOL:
 
Laatst bewerkt:

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.332
6.552
Inderdaad, op de camping zelf zijn ze toch ook stevig geprijsd.
Dus die cheape frisgekoelde presale pinten zijn zeker welkom voor donderdag en vrijdag.
Ze zouden het ook mogen doortrekken voor zaterdag en zondag :p
Jammer dat het pilsbier weer Birra Moretti is, smaakt toch een stuk minder :LOL:
Ik vond dat vorig jaar toch 100% meevallen qua pilssmaak. Liever Birra dan Heineken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

jaigalaar

Campingartiest
18 feb 2020
63
59
Een stelzer gevolgd door een lauwe gladiator om mn mond te ontsmetten en ik begin mn dag goed!
Maar die aanbieding is wel erg prettig moet ik zeggen, goede deal en scheelt weer een hernia.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken