Camping ervaringen

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
Wij hebben uiteindelijk de knoop doorgehakt en tickets voor The Hive gekocht. Eigenlijk is de doorslag geweest dat het onze eerste keer Werchter wordt, en we graag de totale ervaring willen meemaken, en op voorhand heerst bij ons een beetje het idee dat je The Hive dan ook een keer moet proberen. Dikke duim omhoog voor jullie feedback voor het maken van een campingkeuze! (y)

Nu overwegen wij eigenlijk om donderdagochtend pas die kant op te gaan, en ergens rond half 9 / 9 uur aan te komen. Is dit geen enkel probleem als je al een ticket van The Hive op zak hebt, of zijn er redenen (las van het feestje op de woensdag) om toch al op woensdag te gaan? Wij hebben bijvoorbeeld 2 tenten, en willen die uiteraard wel naast/bij elkaar opzetten...
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
Nu overwegen wij eigenlijk om donderdagochtend pas die kant op te gaan, en ergens rond half 9 / 9 uur aan te komen. Is dit geen enkel probleem als je al een ticket van The Hive op zak hebt, of zijn er redenen (los van het feestje op de woensdag) om toch al op woensdag te gaan? Wij hebben bijvoorbeeld 2 tenten, en willen die uiteraard wel naast/bij elkaar opzetten...

Toevallig nog iemand hier die hier advies over kan geven? ☺️
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.161
4.292
Ga al een tijdje niet meer naar wat nu the Hive heet, maar op donderdagochtend zou je nog wel plek moeten vinden. Je bent niet de enige die op de donderdag zal aankomen.
 
  • On fire
Waarderingen: RickHuissen

Josy

Playlistbediener
7 jun 2023
6
2
Toevallig nog iemand hier die hier advies over kan geven? ☺️
Wij zijn de laatste twee jaren op woensdagavond gearriveerd, prima te doen om een plek te vinden. De keren daarvoor steevast op donderdagochtend aangekomen, ook prima te doen. Je zit wel iets verder van faciliteiten en ingang af en je moet iets meer zoeken naar een plek.
 
  • On fire
Waarderingen: RickHuissen

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.961
538
Toevallig nog iemand hier die hier advies over kan geven? ☺️
Wij gaan altijd pas donderdagochtend en komen zelfs nog later aan dan 9 uur. Geen enkel probleem om nog een plekje samen te vinden (wij hebben 4 á 5 tenten). Inderdaad wel vaak iets verder van de ingang.
 
  • On fire
Waarderingen: RickHuissen

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
Wij gaan altijd pas donderdagochtend en komen zelfs nog later aan dan 9 uur. Geen enkel probleem om nog een plekje samen te vinden (wij hebben 4 á 5 tenten). Inderdaad wel vaak iets verder van de ingang.
Top, fijn om dit te weten. Thanks!
 

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
166
118
In dezelfde categorie een vraag van mij:

Ik heb Zaterdag-tickets voor mij en mijn 14 jarige dochter. Om haar een beetje een complete festivalervaring te geven heb ik blind Hive-tickets gekocht. Plan is vrijdagavond onze tent op te zetten. Dat lijkt me geen issue toch? Ik houd er uiteraard rekening mee dat we genoegen moeten nemen met een wat minder gezellige achteraf-plek. Of zie ik nog iets over het hoofd?
 

wesvs

Randprogramma
20 mrt 2018
140
164
Volgens mij is een festival ticket een vereiste voor camperen, maar wordt geen onderscheid gemaakt in dagkaart vs. combi. En zou je dus gewoon tentje op kunnen zetten.. Maar wel zo fijn als iemand dit kan bevestigen 😅
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
931
964
Een festivalticket is zelfs geen vereiste. Om het andere jaar heb je wel een artikel in de krant tijdens komkommertijd over de mensen die alleen voor de camping naar Rock Werchter komen...
https://www.standaard.be/cnt/dmf20220630_97604995

Je zult op vrijdagavond een beetje moeten zoeken naar een plek, maar zo lang je niet met een hele groep bij elkaar wilt staan, zou het geen probleem mogen zijn.
 

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
166
118
Een festivalticket is zelfs geen vereiste. Om het andere jaar heb je wel een artikel in de krant tijdens komkommertijd over de mensen die alleen voor de camping naar Rock Werchter komen...
https://www.standaard.be/cnt/dmf20220630_97604995

Je zult op vrijdagavond een beetje moeten zoeken naar een plek, maar zo lang je niet met een hele groep bij elkaar wilt staan, zou het geen probleem mogen zijn.

Dank jongens. Ik had het ook wel zo verwacht maar goed om nog even te lezen!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken