Bospop 2017

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
925
88
Wel wel, Ik ben blij verrast met deze namen hoor ! Het is dat ik deze periode op vakantie ben.
Maar met Vintage trouble, Gogol Bordello, Dropkick Murphys (Sorry ik ben fan ervan) en zeker Lawrence jones (gezien in de helling, echt supertof en een aanrader) vind ik het echt wel een goede drop.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.786
1.930
Elf toevoegingen, maar de elfde is inmiddels weer verwijderd. Het betreft The Blues Giants. Zaterdag 15.45-16.45 in de tent.

Die weten we dan ook alvast :wink:
 

Martin2.0

Playlistbediener
21 jan 2016
43
0
Flogging Molly zit ook in de buurt dan, als die er ook nog bij komt heb je wel een super festival! En zeker voor Bospop!
 

Henk Valk

Playlistbediener
9 feb 2017
5
0
Ben heel benieuwd naar de afsluiter tent zaterdag en afsluiter hoofdpodium zondag, daar moeten ze toch nog een paar klappers mee zien te maken. Slim dat ze Anouk voor Roger Hodgson hebben staan en niet er na zoals een paar jaar terug toen mevrouw kwaad was dat hij te lang door ging en ze er daardoor een half uur eerder mee ophield.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.786
1.930
Verrassend leuk rijtje namen. Vooral op de zondag zou ik me prima vermaken met oa Wolfmother, Dropkick Murphy’s, Gogol Bordello en Roger Hodgson. Benieuwd wie die dag gaat afsluiten. Ze zijn leuk bezig daar!

Placebo speelt op de zaterdag in Luik Belgie dus die zouden wat mij betreft prima zijn als afsluiter voor de zondag op Bospop!!
Maar aangezien van mijn eerdere voorspellingen weinig terecht is gekomen zou ik het echt niet meer durven zeggen :wink:
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.354
10.977
Joslittel wrote:
Verrassend leuk rijtje namen. Vooral op de zondag zou ik me prima vermaken met oa Wolfmother, Dropkick Murphy’s, Gogol Bordello en Roger Hodgson. Benieuwd wie die dag gaat afsluiten. Ze zijn leuk bezig daar!


Placebo speelt op de zaterdag in Luik Belgie dus die zouden wat mij betreft prima zijn als afsluiter voor de zondag op Bospop!!
Maar aangezien van mijn eerdere voorspellingen weinig terecht is gekomen zou ik het echt niet meer durven zeggen
1f609.svg

Dat zou die dag helemaal afmaken! Dan ga ik er zeker over denken om die zondag te gaan.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.786
1.930
PJ wrote:
Joslittel wrote:
Verrassend leuk rijtje namen. Vooral op de zondag zou ik me prima vermaken met oa Wolfmother, Dropkick Murphy’s, Gogol Bordello en Roger Hodgson. Benieuwd wie die dag gaat afsluiten. Ze zijn leuk bezig daar!


Placebo speelt op de zaterdag in Luik Belgie dus die zouden wat mij betreft prima zijn als afsluiter voor de zondag op Bospop!!
Maar aangezien van mijn eerdere voorspellingen weinig terecht is gekomen zou ik het echt niet meer durven zeggen
1f609.svg



Dat zou die dag helemaal afmaken! Dan ga ik er zeker over denken om die zondag te gaan.

Andere grote gegadigden zijn volgens mij Toto en The Scorpions maar ik zie op facebook net dat Bospop aangeeft nog druk bezig te zijn met de rest van het programma dus we moeten weer even geduld hebben denk ik...
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
630
689
Hartstikke mooi lijstje voor Bospop!
Placebo zou een fantastische afsluiter zijn (waren geweldig in de Ziggo), dus ik hoop dat je daar zéket gelijk in krijgt!
Ik denk dat we nog veel meer mooie namen mogen verwachten.
Flogging Molly stond er vorig jaar dus die verwacht ik dit jaar niet...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.786
1.930
Rockbeer wrote:
Donderdag nieuwe namen.


Donderdag nieuws van Incubus, is dat een naam voor Bospop??

Die hebben vandaag hun tour bekend gemaakt en zitten de hele zomer in de VS.
Aerosmith zie ik nog steeds als kanshebber om Bospop af te sluiten, Hebben nog steeds geen datum in de Benelux en zouden met het schema wat ze strak hanteren alleen dan ervan afwijken. Ze spelen dan 2 keer achter elkaar waarbij Bospop dan het allerlaatste concert zou zijn van hun Europese tour...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.786
1.930
John Fogerty 28 juni dus naar Ziggo Dome. Geen Bospop dus. Was wel een mooie naam geweest.

Die kaartverkoop voor Amsterdam gaat wel heel erg hard. Is nagenoeg uitverkocht. Hetzelfde geld voor Antwerpen. Ik zou hem nog niet helemaal willen uitsluiten.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
625
328
Zie trouwens net dat Buddy Guy op vrijdag op North Sea Jazz staat. Zou dat niet een mooie naam zijn om op zaterdag nog de tent af te laten sluiten?
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
625
328
Zie net dat ik me heb vergist met het programma van vorig jaar van NSJ.

Ach ja, wens is de vader van e gedachte zeggen we dan maar...
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.423
6.748
Aangezien ik alleen de zondag ga, ben ik heel benieuwd wie er nog als afsluiter bijkomt. Even de mogelijkheden:

- Scorpions, oa Graspop en 12 juli in Spanje
- Pet Shop Boys, 8 juli in Spanje
- Placebo, Les Ardentes 8 juli in België
- Toto, touren eind juli in Europa

Ik denk dat dit wel de grootste kanshebbers zijn.

Verder onduidelijk:
- Live, enkel data in mei in USA
- Duran Duran, april in USA
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.786
1.930
Aangezien ik alleen de zondag ga, ben ik heel benieuwd wie er nog als afsluiter bijkomt. Even de mogelijkheden:

– Scorpions, oa Graspop en 12 juli in Spanje
– Pet Shop Boys, 8 juli in Spanje
– Placebo, Les Ardentes 8 juli in België
– Toto, touren eind juli in Europa

Ik denk dat dit wel de grootste kanshebbers zijn.

Verder onduidelijk:
– Live, enkel data in mei in USA
– Duran Duran, april in USA

Dit zijn de namen waaruit de zondag headliner denk ik ook wel zal komen waarbij de eerste vier inderdaad het meeste kans maken. Opvallend is wel dat Doe Maar op de zaterdag de headlinerspot krijgt maar nooit zo is aangekondigd door het festival zelf. Dus mogelijk dat ze nog wat gaan schuiven of hebben ze dit al gedaan doordat ze wat zijn misgelopen?
Als gevaarlijke outsider zou ik toch ook nog Aerosmith willen noemen. Zij hanteren wel een strak tourschema met telkens drie dagen rust. Alleen voor Bospop zouden ze hier dan van moeten afwijken maar dit zou dan ook het allerlaatste concert zijn van hun Europese tour dus met nog geen datum voor hen in de Benelux zou dit ook nog een optie zijn.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
625
328
Live op Pinkpop. Dan kunnen we ze, voor zover ze echt kandidaat waren, voor Bospop afschrijven denk ik.
 

Damian

Playlistbediener
4 feb 2016
45
2
Vrijdags weer tributebands op Bospop.

http://www.bospop.nl/bospop-2017/bospop-start-ook-jaar-al-op-vrijdag/

De keuze voor ONCE en The Pink Floyd Sound snap ik wel, maar This is Jackson lijkt me enigzins misplaatst op Bospop. Als het niets is dan zoeken we gewoon de 24-uurs tent op :-D altijd gezellig!!
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
701
555
Aangezien ik alleen de zondag ga, ben ik heel benieuwd wie er nog als afsluiter bijkomt. Even de mogelijkheden:

– Scorpions, oa Graspop en 12 juli in Spanje
– Pet Shop Boys, 8 juli in Spanje
– Placebo, Les Ardentes 8 juli in België
– Toto, touren eind juli in Europa

Ik denk dat dit wel de grootste kanshebbers zijn.

Verder onduidelijk:
– Live, enkel data in mei in USA
– Duran Duran, april in USA

Wat zou de reden zijn dat Bospop de tweede headliner nog niet bekend heeft gemaakt? Denk dat er twee opties zijn:
1. De artiest staat al in NL en zal eerste de kaartverkoop van deze show af willen wachten: Fogerty bijvoorbeeld
2. De artiest moet de Europese tour nog aankondigen: Bon Jovi heeft een gat tussen april en augustus waarin beide data voor de VS zijn gepland (Wishful thinking waarschijnlijk)

Van jouw lijstje zou ik Pet Shop Boys, Toto en Live doorstrepen. Pet Shop Boys heeft shows in Spanje 8 en 10 juli, kleine kans dat ze de 9e in Weert staan. Toto heeft 1 juli nog een optreden in de VS, denk dat ze paar weken rust willen voor ze 26 Juli in Europa beginnen en Live staat op Pinkpop exclusief.

De Scorpions en Placebo lijken me de grootste kanshebbers op dit moment, of zijn er nog andere gegadigden bijgekomen inmiddels?
 

paul schouw

Nieuw lid
14 mrt 2017
2
0
Ik zie dat Placebo 7 juli ook al speelt op festival Beauregard (Frankrijk),dus 7-8-9 juli spelen lijkt mij onwaarschijnlijk(al hoop ik van wel!)

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken