Bospop 2017

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
625
328
Ik zou geen problemen hebben met Incubus. Sterker nog, ik zou ze graag zien komen.
Het lijstje met headliners is ook niet mis wat mij betreft, al heb ik dan wel een voorkeur voor Placebo, Toto en/of Live. We zullen het donderdag wel zien
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
630
689
Biedt de koerswijziging van PP door het boeken van Bieber nog vernieuwende perspectieven voor Bospop?
We zullen t morgen weten... ?
 

Henk Valk

Playlistbediener
9 feb 2017
5
0
Helaas voor jou Cootje, Bieber is al door Pinkpop bevestigd dus geen Bospop met gillende tieners :p
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
630
689
@Henk, nee gelukkig geen Bieber op Bospop ?, maar miss rockbands die we op Pinkpop verwacht zouden hebben ...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.785
1.929
Placebo, Scorpions, Ronan Keating, Kaiser Chiefs, Bryan Ferry, Pet Shop Boys, Toto Milow, Madness, live, The offspring, Amy Macdonald, Midge Ure, Level 42, Kansas, o.m.d.

Ik verwacht eerlijk gezegd wel iets van wat ik opsomd heb. Gaan het zien morgen.
 

Martin2.0

Playlistbediener
21 jan 2016
43
0
TIEN NIEUWE NAMEN EN START VOORVERKOOP!
Nog 142 dagen tot Bospop en het programma begint al aardig vorm te krijgen. Vandaag kunnen we weer tien nieuwe namen toevoegen met: Dropkick Murphys, The Pretenders, Supertramp’s Roger Hodgson, Bløf, Wolfmother, Vintage Trouble, Gogol Bordello, My Baby, Laurence Jones en Xander and the Peace Pirates.
Aanstaande zaterdag start de kaartverkoop voor Bospop 2017! Vanaf 10 uur kun je via www.bospop.nl of www.ticketmaster.nl de eerste tickets bestellen.
 

Damian

Playlistbediener
4 feb 2016
45
2
Het zijn dus Dropkick Murphys, The Pretenders, Supertramp’s Roger Hodgson, Bløf, Wolfmother, Vintage Trouble, Gogol Bordello, My Baby, Laurence Jones en Xander and the Peace Pirates.
Bløf ben ik geen liefhebber van, maar verder topnamen.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.623
619
Best leuke namen. Zeker voor een festival als Bospop is dit zeker niet slecht!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.785
1.929
Zowel the Pretenders als Roger Hodgson vind ik best opvallend omdat ze beiden op andere festivals in nl staan. Al vind ik The Pretenders wel goed. Bløf had ik niet verwacht daar ze met Doe Maar al een Nederlandstalige act hadden vastgelegd. Voor zondag missen we nog een headliner op de mainstage en voor de zaterdag in de tent...
http://www.bospop.nl/programma/

Ik vind het zo slecht nog niet. Opvallend wel dat met 3 namen ( Hodgson, Pretenders, Doe Maar) deeld met Retropop welke 10 juni is in Emmen. Wolfmother staat ook op zwarte cross.
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Valt mij ook niet tegen... vooral Vintage Trouble wil ik graag zien... tot nu toe dus niet verkeerd!
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.623
619
De klapper op zondag moet zo te zien nog aangekondigd worden.. ben benieuwd wie dat dan is?
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.623
619
??? Dit zijn alleen maar kutnamen.

Voor bijvoorbeeld BKS zou dit zwaar ruk zijn. Voor Bospop is dit een dikke prima. Die richten zich sowieso op een totaal ander publiek dan BKS.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
625
328
Ik vind het een zeer geslaagde toevoeging van 10 namen. Blof had van mij niet gehoeven, maar verder kan ik hier moeilijk iets op aanmerken
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.277
4.158
Prachtig, er word op deze namen gewoon positiever gereageerd dan op de BKS namen zowat.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.785
1.929
Opvallend is wel dat Doe Maar als afsluiter mainstage staat op de zaterdag, Die waren in december niet als headliner aangekondigd dus ik vermoed dat iets niet gelukt is waardoor zij zijn doorgeschoven.....
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.595
3.228
Elf toevoegingen, maar de elfde is inmiddels weer verwijderd. Het betreft The Blues Giants. Zaterdag 15.45-16.45 in de tent.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.354
10.976
Verrassend leuk rijtje namen. Vooral op de zondag zou ik me prima vermaken met oa Wolfmother, Dropkick Murphy's, Gogol Bordello en Roger Hodgson. Benieuwd wie die dag gaat afsluiten. Ze zijn leuk bezig daar!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken