Bospop 2016

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
toch nog mooie namen erbij! er wordt op de site aangegeven dat er nog 1 naam aan zit te komen op zeer korte termijn, en dat dit niet de minste is. wat zullen we hier mogen verwachten?

iets heel anders: counting crows werd vandaag ook aangekondigd, maar ik weet vrij zeker dat ik deze al in de line-up zag staan een dag of 3-4 geleden. is nog iemand dit opgevallen of verbeeld ik me dit gewoon?
 

Damian

Playlistbediener
4 feb 2016
45
2
Counting Crows waren vorige week vrijdag al officieel aangekondigd, maar nu weer meegenomen in de bekendmaking. Dat had je dus goed gezien ;-)
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
Counting Crows waren vorige week vrijdag al officieel aangekondigd, maar nu weer meegenomen in de bekendmaking. Dat had je dus goed gezien
1f609.png

kijk, ben ik toch nog niet gek aan het worden! wel benieuwd wat de laatste naam moet gaan worden, ik hoop persoonlijk iets voor de zondag daar ik die dag wil gaan
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
Bospop komt zeer snel met de laatste naam, en niet de minste aldus de organisatie. Dus dan verwacht ik wat meer dan een bandje om de affiche op te vullen. Ben benieuwd.......
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
Bospop komt zeer snel met de laatste naam, en niet de minste aldus de organisatie. Dus dan verwacht ik wat meer dan een bandje om de affiche op te vullen. Ben benieuwd…….

Dat is dus ook mijn opvatting, ik verwacht hier iets voor bv laatste 2-3 optredens op het hoofdpodium op een van de twee dagen. Ik ben benieuwd, persoonlijk verwacht iets voor op de zaterdag voor Seal.
 

Damian

Playlistbediener
4 feb 2016
45
2
Ik neem aan dat deze laatste band voor de zondag is; hier staat nu 1 band minder dan op zaterdag. Manic Street Preachers zou wel leuk zijn en in het programma passen. Skunk Anansie verwacht ik niet meer aangezien ze de dag ervoor in Barcelona spelen.
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
zou het status quo worden? rond die tijd op afscheidstour dacht ik, en in de regio. spelen wel al op zaterdag in Engeland dus dan zou het om de zondag gaan. ze doen later in de tour ook 2 dagen op rij waarbij ze van Kroatië naar Oostenrijk gaan dus het zou niet uniek zijn in de tour. spelen ook kleinere festivals in deze tour (het groot festival in Leuven, tickets €20,-) dus lijken me niet te groot voor een plek zo als op een of twee na laatste band.
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
spelen hmh dit jaar

Ok dat heb ik volgens mij wel gelezen maar is erbij ingeschoten dit te linken aan bospop. Robert Plant zou nog kunnen, doet ook festivals in juli/augustus en heeft een gat tussen 7 en 20 juli. Als zeppelin fan misschien wishful thinking maar zou top zijn!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
chris knoben wrote:
spelen hmh dit jaar


Ok dat heb ik volgens mij wel gelezen maar is erbij ingeschoten dit te linken aan bospop. Robert Plant zou nog kunnen, doet ook festivals in juli/augustus en heeft een gat tussen 7 en 20 juli. Als zeppelin fan misschien wishful thinking maar zou top zijn!

Status Quo speelt idd in HMH o.a., maar volgens mij valt dat onder "The Last Night Of The Electrics Tour" vanaf oktober.
Volgens mij dus los van de tour die ze tot en met augustus doen.
Er is idd een flink gat in de planning rond de festival's.
Maar de 9e juli spelen ze in Engeland, daarbij denk ik niet dat ze de 10e nog toegevoegd gaan worden.
Het zal zo uitpakken dat Pesse de enige data gaat zijn in NL die periode, of er moet nog een nieuwtje achteraan gaan komen.

Robert Plant and the Sensational Space Shifters is niet eens zo gek gedacht. Al denk ik dat Plant hoog op het affiche zal moeten staan en zijn die plekken al verdeeld dacht ik. Kans is dus heel klein naar mijn idee?
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
Bospop…….Robert Plant…….Gniffel

ik ben zelf normaal nogal van de woordgrappen maar deze had ik zelf nog niet bedacht, chapeau! :wink:


Pieperke wrote:
chris knoben wrote:
spelen hmh dit jaar


Ok dat heb ik volgens mij wel gelezen maar is erbij ingeschoten dit te linken aan bospop. Robert Plant zou nog kunnen, doet ook festivals in juli/augustus en heeft een gat tussen 7 en 20 juli. Als zeppelin fan misschien wishful thinking maar zou top zijn!


Status Quo speelt idd in HMH o.a., maar volgens mij valt dat onder “The Last Night Of The Electrics Tour” vanaf oktober.
Volgens mij dus los van de tour die ze tot en met augustus doen.
Er is idd een flink gat in de planning rond de festival’s.
Maar de 9e juli spelen ze in Engeland, daarbij denk ik niet dat ze de 10e nog toegevoegd gaan worden.
Het zal zo uitpakken dat Pesse de enige data gaat zijn in NL die periode, of er moet nog een nieuwtje achteraan gaan komen.

Robert Plant and the Sensational Space Shifters is niet eens zo gek gedacht. Al denk ik dat Plant hoog op het affiche zal moeten staan en zijn die plekken al verdeeld dacht ik. Kans is dus heel klein naar mijn idee?

ik moet eerlijk zeggen dat robert plant meer als wens naar boven kwam dan logische redenatie, maar naar mijn mening zou deze best rond Santana kunnen spelen. Santana heeft aangegeven niet te willen headlinen omdat dan misschien al mensen weggaan (sorry Dennis, daardoor komen jouw favorieten dus bovenaan het lijstje). RP speelt veel festivals en meestal niet heel hoog op het programma, dan zou bijvoorbeeld op zondag bij de laatste 2-3 acts zitten moeten kunnen toch?

ik vind Santana-RP-Kensington of RP-Santana-Kensington niet eens zo heel gek bedacht eigenlijk. heb het de organisatie via facebook al gevraagd maar goed, daar zal wel weinig reactie op komen.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
toch nog mooie namen erbij! er wordt op de site aangegeven dat er nog 1 naam aan zit te komen op zeer korte termijn, en dat dit niet de minste is. wat zullen we hier mogen verwachten?

iets heel anders: counting crows werd vandaag ook aangekondigd, maar ik weet vrij zeker dat ik deze al in de line-up zag staan een dag of 3-4 geleden. is nog iemand dit opgevallen of verbeeld ik me dit gewoon?

Als je af en toe posts leest (zijn er niet zoveel in dit topic) dan had je wellicht gezien dat ik een week eerder op vrijdag al gepost had dat Counting Crows er zou staan.
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
Pieperke wrote:
toch nog mooie namen erbij! er wordt op de site aangegeven dat er nog 1 naam aan zit te komen op zeer korte termijn, en dat dit niet de minste is. wat zullen we hier mogen verwachten?

iets heel anders: counting crows werd vandaag ook aangekondigd, maar ik weet vrij zeker dat ik deze al in de line-up zag staan een dag of 3-4 geleden. is nog iemand dit opgevallen of verbeeld ik me dit gewoon?


Als je af en toe posts leest (zijn er niet zoveel in dit topic) dan had je wellicht gezien dat ik een week eerder op vrijdag al gepost had dat Counting Crows er zou staan.

wist niet dat je boos zou worden bert :lol:
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Land Graaf wrote:
Pieperke wrote:
toch nog mooie namen erbij! er wordt op de site aangegeven dat er nog 1 naam aan zit te komen op zeer korte termijn, en dat dit niet de minste is. wat zullen we hier mogen verwachten?

iets heel anders: counting crows werd vandaag ook aangekondigd, maar ik weet vrij zeker dat ik deze al in de line-up zag staan een dag of 3-4 geleden. is nog iemand dit opgevallen of verbeeld ik me dit gewoon?


Als je af en toe posts leest (zijn er niet zoveel in dit topic) dan had je wellicht gezien dat ik een week eerder op vrijdag al gepost had dat Counting Crows er zou staan.


wist niet dat je boos zou worden bert
1f606.png

Verwar cynisme niet met boosheid Ernie! :p
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
Pieperke wrote:
Land Graaf wrote:
Pieperke wrote:
toch nog mooie namen erbij! er wordt op de site aangegeven dat er nog 1 naam aan zit te komen op zeer korte termijn, en dat dit niet de minste is. wat zullen we hier mogen verwachten?

iets heel anders: counting crows werd vandaag ook aangekondigd, maar ik weet vrij zeker dat ik deze al in de line-up zag staan een dag of 3-4 geleden. is nog iemand dit opgevallen of verbeeld ik me dit gewoon?


Als je af en toe posts leest (zijn er niet zoveel in dit topic) dan had je wellicht gezien dat ik een week eerder op vrijdag al gepost had dat Counting Crows er zou staan.


wist niet dat je boos zou worden bert
1f606.png



Verwar cynisme niet met boosheid Ernie!
1f61b.png

Haha fair enough!

ot: ik ben benieuwd welke naam het wordt en op welke termijn. Aan de mededeling van vorige week te zien zou het toch echt ergens deze week of op z'n laatst volgende week moeten zijn. Met een matig opvullertje kunnen ze ook niet meer aankomen nu i.m.o.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
ik vind Santana-RP-Kensington of RP-Santana-Kensington niet eens zo heel gek bedacht eigenlijk. heb het de organisatie via facebook al gevraagd maar goed, daar zal wel weinig reactie op komen.

Klinkt idd ook wel logisch... hmmm, eens in de gaten houden....


btw de verwarring rond die Counting Crows aankondiging kan ik wel begrijpen.

11 maart gaf Bospop het niews "COUNTING CROWS OP BOSPOP!" om vervolgens 18 maart met het nieuws te komen "NIEUWE NAMEN BOSPOP BEVESTIGD MET ONDER ANDERE ELVIS COSTELLO, COUNTING CROWS EN DEWOLFF".
In dat bericht schrijven ze zelfs "Vandaag worden zes nieuwe namen bevestigd voor Bospop. Elvis Costello & the Imposters, Counting Crows, DeWolff, The Howlin’, Midas en The BossHoss zijn aan het programma toegevoegd."
1 van die 6 was dus een week eerder al bekend gemaakt.
Beetje verwarrend gebracht idd door Bospop...
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.655
814
Ik hoop echt niet dat Robert Plant erbij komt op zondag, dan moet ik alsnog ook de zondag.
De zondag heb ik NSJ gepland staan ivm Bonammasa en nogmaals Walter Trout
Ik heb helaas Plant op Pinkpop moeten missen ivm bezoek aan EHBO, ik baal daar nog steeds van
Laat ie ajb een eigen show doen hier.

Edit: Die laatste naam blijkt dus Steve Vai te zijn voor de zondag erbij
 

Damian

Playlistbediener
4 feb 2016
45
2
Steve Vai dus. Verrassend, maar wel heel gaaf :) . Al met al een heel sterk programma dit jaar, ondanks het ontbreken van Prog Rock / metal.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken