Best Kept Secret 2024

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
397
318
Ja, maar ook 30-plussers gaan naar concerten he ;-)
I know, ik doe het al bijna 10 jaar ;-)

Wat ik er bij had moeten zeggen: ik gok dat de forumbubbel waarover Ruben het had voornamelijk bestaat uit 30-plussers, net als het publiek van Vampire Weekend. Ik kan me voorstellen dat Fontaines naast genoeg 30-plussers ook wat meer jonge mensen buiten deze bubbel trekt (maar net zo goed doe ik hier allerlei aannames die helemaal niet kloppen hoor).
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
855
561
Dat eerste! En niet eens tegen hun muziek, wat prima achtergrondmuziek is. Maar live is het wel een taaie om de aandacht bij te houden.
De band was totaal langs me heen gegaan tot BKS 2019 en ik vond het optreden toen best goed, dus ik ben elke keer weer verbaasd over de mate waarin ze hier collectief afgekraakt worden.

Kan me op zich voorstellen dat een niet-fan achteraan het veld snel afgeleid raakt, maar FF zou wel gek zijn om een band die de ZiggoDome uitverkoopt níet neer te zetten als headliner.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
667
343
Cigarettes After Sex is live inderdaad oersaai. Het is inderdaad een band die gewoon heel licht verteerbare dream pop/shoegaze maakt en daar is blijkbaar een markt voor.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.713
Kan me op zich voorstellen dat je achteraan het veld snel afgeleid raakt, maar FF zou wel gek zijn om een band die de ZiggoDome uitverkoopt níet neer te zetten als headliner.
Ja, op zich kan Sigarettes de boel sneller voltrekken dan Fontaines, of mogelijk zelfs de 3 headliners van dit jaar...
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.269
2.209
De band was totaal langs me heen gegaan tot BKS 2019 en ik vond het optreden toen best goed, dus ik ben elke keer weer verbaasd over de mate waarin ze hier collectief afgekraakt worden.

Kan me op zich voorstellen dat je achteraan het veld snel afgeleid raakt, maar FF zou wel gek zijn om een band die de ZiggoDome uitverkoopt níet neer te zetten als headliner.
Dan kunnen we ons weer opmaken voor de discussie wat erger was/is/wordt: Oscar, Disclosure of Cigarettes....
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
397
318
Dan kunnen we ons weer opmaken voor de discussie wat erger was/is/wordt: Oscar, Disclosure of Cigarettes....
Cigarettes was in '19 enorm saai en ik zou er geen zin in hebben, maar vind die act toch beter passen dan Oscar of Disclosure. Zou het ondanks mijn eigen wensen geen heel rare boeking vinden.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.397
5.113
Rodriguez had ook wel iets komisch helaas, waardoor de show best wel goed uit te zitten was. Maar goed was het niet nee. Maar goed ik heb jongere acts gezien die het slechter deden op BKS.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.713
Carly Rae Jepsen? En het (ontbreken van) publiek bij Liz Phair.
Carly was ook gewoon een leuke show, publiek was ook erg enthousiast. Rodriguez zag er, op de livebeelden, vooral heel pijnlijk uit.

Liz Phair ook ja, haha, al lag het niet aan de show. "Hello to my 15 friends in front of the stage", auw.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jelle

davadude

Gouden Tip
9 jan 2020
253
372
Vond Oscar eigenlijk best oké achteraf. Goede show, zelfs. Is het dieptepunt op een BKS podium niet nog altijd Rodriguez?

Ik heb dat optreden van Rodriguez even bekeken. Hij was niet erg actief of bijzonder, maar zo slecht was het toch niet? Speelde de nummers, was dankbaar, ging weer naar huis. Dat kan echt veel slechter.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken