Best Kept Secret 2016

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0


Eventjes goed gekeken naar het filmpje.
Morgen, woensdag 4 februari staat een kruis op het bord.

Morgen dus nieuwe namen! spannond!!
 

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0
Kan iemand hier nog iets uit opmaken?



Rice? Damien Rice?
En daarboven Wavves?
Of staat er helemaal niks? Ik weet het niet

Edit: wel erg klein plaatje wacht even hoor
Edit2: Ik krijg het niet veel groter, maar wel ingezoomd:



ik weet bijna zeker dat er damien rice staat, hier een ander moment uit het fimpje:
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
In ieder geval lijkt Foals te kort voor de headlinespot.

Dat viel me ook op, ik zou toch wel blij zijn als die niet headliner nummer 3 worden.

Gelukkig ook veel middelgrootte namen tussen het pakketje.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
MRMantel wrote:
In ieder geval lijkt Foals te kort voor de headlinespot.

Dat viel me ook op, ik zou toch wel blij zijn als die niet headliner nummer 3 worden.

Gelukkig ook veel middelgrootte namen tussen het pakketje.
Same, gun het ze op zich wel. Maar ze touren zichzelf een beetje kapot, met ook telkens bijna dezelfde setlist.
 

Timvank

Randprogramma
18 jan 2015
223
0
Daar lijkt Damien Rice te staan, maar ik neem aan dat die namen op alfabetische volgorde staan. Zou dus kunnen, maar niet als headliner?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Same, gun het ze op zich wel. Maar ze touren zichzelf een beetje kapot, met ook telkens bijna dezelfde setlist.

Yep, daarnaast is het album ook niet helemaal wat we gehoopt hadden. Maar die mannen zouden zeker een goede headliner zijn, daarnaast doet BKS er beter aan om met iets anders te komen.

Damien Rice op een lagere spot zou trouwens wel een sterke zet zijn.
daarbij New Order, Kendrick of Tame Impala als headliner en ze doen goeie zaken.

@pankurokku Ik denk dat je gelijk hebt.
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Lijkt verrekte veel op Rice inderdaad. Beetje mixed feelings met hem als headliner, had van mij niet gehoeven, maar was in 2013 wel fantastisch goed.
 

bbmm

Playlistbediener
24 apr 2015
10
0
Voor de headline spot past qua lengte New Order er perfect in. Hoop maar dat het niet waar is...
 

Horst Tappert

Campingartiest
13 jan 2015
88
0
Horst Tappert wrote:
Het is echt bizar hoe laat ze zijn. En dat voelt niet echt geruststellend. Vorig jaar kwamen ze op 4 februari voor het eerst naar buiten. Toen gelijk met 65 namen. Het kan dat we deze week nog wat horen, maar je gaat er bijna niet van uit.
Het idee dat we niet ontzettend van de sokken geblazen gaan worden, gaat steeds harder leven. Bij heel veel moois waren ze toch al lang naar buiten gekomen?


Op twitter laten ze weten dat ze bijna/very soon met nieuws komen.
Daarnaast spreek je jezelf een beetje tegen. Zoals je zegt kwamen ze vorig jaar op 4 feb voor het eerst naar buiten. Hoeze zijn ze nu dan bizar laat? Ze hebben al 19 namen bekendgemaakt.
Vooral marketing-technisch erg laat. Een festival dat twee maanden later is, heeft al dertig namen gelost. Vorig jaar waren ze mede zo laat omdat er vooral indruk gemaakt werd met de hoeveelheid. En niet met de prikkelende dan wel erg verrassende namen. Ik denk dat er al een hoop mensen het overstapje naar DTRH hebben gemaakt. En als je op het nieuws dat PJ Harvey (die ze ongetwijfeld dolgraag op BKS hadden gehad) daar speelt, countert met zes kleine namen twee weken na dat bericht, vind ik dat bizar laat.

Het oogt me allemaal iets te veel als niet helemaal tevreden. En dat vind ik jammer. Want BKS voldeed eigenlijk -zeker de eerste twee jaar- aan alles wat ik aan een buitenfestival van deze grootte wil zien. Dat gevoel leeft op voorhand toch wat minder sterk.
 

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0
Ik zit nog steeds naar aanwijzingen te zoeken op dat blaadje en ik zou toch zweren dat er alt-j staat. Dat kan toch helemaal niet :')
Maar het staat er toch!



Staan hier allemaal oude headliners op of is er nog een andere artiest met een naam die a-vormig, L-vormig, T-vormig, streepjes-vormig en J-vormig is
Ach we zullen het morgen wel zien lijkt me.
 

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0
Ik wist niet dat alt-j er toen stonden, maar dat lijkt me inderdaad het meest logische!
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.385
562
Indrukwekkend topic dit, inhoudelijke discussies over welke namen er eventueel wanneer bekendgemaakt zouden worden op basis van 5 seconden video. Voorheen, zonder aanleiding tot discussie, uiteraard relatieve stilte. Zeer fijn topic, dit is wel anders dan het Pinkpoptopic.

Als ze inderdaad morgen met namen komen is dat toch een prima datum. Ze droppen inderdaad niet wekelijks namen zoals Werchter, maar gewoon eens in de maand / twee maanden en groter pakket. Ik heb er nog altijd vertrouwen in en als je naar de grootte van de aan te kondigen namen kijkt kunnen we vast wel wat interessante middelgrote namen verwachten, naast de laatste headliner uiteraard.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik wist niet dat alt-j er toen stonden, maar dat lijkt me inderdaad het meest logische!

Dit kan ook gewoon het blaadje zijn wat Friendly Fire voorheen in NL heeft geboekt. Zo'n soort lijstje hebben ze namelijk al eens eerder gemaakt.

EDIT: dit was die van 2015.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Op headliner niveau gaan ze het ongetwijfeld verliezen van DTRH maar ik ging toch al niet naar BKS voor die paar headliners. En ik heb er alle vertrouwen in dat ze in de breedte weer een dijk van een programma gaan brengen waar de indie liefhebber z'n vingers bij af likt.
Beck, Destroyer, Beach House, UMO, Explosions in the Sky (!), Caribou, indian Askin: allemaal prachtige namen en in die lijn verwacht ik ook het merendeel van de namen morgen. Komt vast goed! :)
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Indrukwekkend topic dit, inhoudelijke discussies over welke namen er eventueel wanneer bekendgemaakt zouden worden op basis van 5 seconden video. Voorheen, zonder aanleiding tot discussie, uiteraard relatieve stilte. Zeer fijn topic, dit is wel anders dan het Pinkpoptopic.

Ben je nou sarcastisch? Jij bent soms echt moeilijk te peilen..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken