Best Kept Secret 2015

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Shaky Knees Music Festival has revealed its 2015 lineup, and it’s impressive to say the least. Highlights include The Strokes, Wilco, Pixies, Tame Impala, Ryan Adams, Neutral Milk Hotel, James Blake, Death From Above 1979, Spiritualized, TV on the Radio, Noel Gallagher’s High Flying Birds, Interpol, Mastodon, and Panda Bear.

Also playing the festival are The Avett Brothers, Social Distortion, Brand New, Flogging Molly, The Mountain Goats, Best Coast, Mac DeMarco, Dr. Dog, Built to Spill, Wavves, Real Estate, American Football, The Black Lips, Manchester Orchestra, Speedy Ortiz, FIDLAR, METZ, The Both, Kaiser Chiefs, Heartless Bastards, Trombone Shorty & Orleans Avenue, Palma Violets, Viet Cong, Strand of Oaks, Haerts, Field Report, and Matthew E. White.

Nog een datum voor the Strokes, Wilco, James Blake, allemaal redelijk interessant nieuws.

 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Tijd om te emigreren naar de VS. Ze zijn daar lekker bezig met die festivals.

Ik dacht trouwens dat Neutral Milk Hotel zou stoppen?
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Tijd om te emigreren naar de VS. Ze zijn daar lekker bezig met die festivals.

Ik dacht trouwens dat Neutral Milk Hotel zou stoppen?

Ja als dat allemaal in de VS blijft dan ga ik hier iets kapot maken.

Ik denk dat deze show deel uitmaakt van de voorlopig laatste tour(US only). Die gaat door tot ergens in Juni en dat is het afgelopen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ben benieuwd of The Strokes ook in Europa met meer datums gaat komen, of dat het bij Primavera blijft. Volgensmij hier gelezen dat ze zeker niet naar BKS kwamen. Ik zie ze ook best een bedrag vragen waar BKS niet eens over kan nadenken.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.385
562
NMH speelt inderdaad nog één tour dit voorjaar in de US en pakt daarna de spullen weer in voor 5 / 10 jaar.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Geen festival award voor BKS, wel één voor DTRH… :p

Inderdaad! Zou wel eens nadelige gevolgen kunnen hebben op het wachten op namen. Ik denk dat we de eerste namen op een maandag kunnen verwachten.

A.s. Maandag lijkt me dan logisch aangezien het anders al maandag 26-01 wordt, wetend dat de DTRH actie tot 31-01 loopt lijkt me dit niet heel slim om te doen.

Waarom zou een award een verschil maken op het wachten op namen? Als Best kept Secret namen bekend kan maken doen ze dat, zo'n award maakt natuurlijk weinig uit.
 

PascalBreda

Randprogramma
1 mrt 2014
235
0
Ik ga dit jaar voor Down The Rabbit Hole, tickets van de week gekocht.

Denk dat beide festivals een sterke line-up gaan hebben
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Toch gewonnen!

Bmmk70m.png


:D
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
646
Waarom zou een award een verschil maken op het wachten op namen? Als Best kept Secret namen bekend kan maken doen ze dat, zo’n award maakt natuurlijk weinig uit.

Als ze zo’n award winnen zullen ze eerder met een nieuwsbericht komen om mensen te ‘bedanken’??

Als ze nu in staat waren om namen te geven zouden ze dat doen, award of niet. Het publiek begint ongeduldig te worden...
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Denk het ook wel ja. Wellicht dat het normaal gesproken leuk is, maar je leest her en der echt wel wat gemor nu het vrij 'lang' lijkt te duren bij BKS, en DTRH ondertussen een mooie eerste lichting had.
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Haha grappig om hier mijn tweet tegen te komen.

En ja ze moeten wel echt namen gaan lossen. Als je ziet hoe geïrriteerd de BKS bezoekers aan het reageren zijn en aan het zeuren om namen denk ik dat ze straks echt mensen gaan verliezen aan DTRH. Moet zeggen dat ik ook best ongeduldig begin te raken, het duurt nu toch wel heel erg lang zeg.

Als ze volgende week vrijdag nog niks hebben aangekondigd, na Primavera ivm met Bjork, dan lopen ze wel heel erg achter op andere festivals.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Waarom zou een award een verschil maken op het wachten op namen? Als Best kept Secret namen bekend kan maken doen ze dat, zo’n award maakt natuurlijk weinig uit.

Als ze zo’n award winnen zullen ze eerder met een nieuwsbericht komen om mensen te ‘bedanken’??

Als ze namen kunnen droppen zouden ze dat wel gedaan hebben, awards hebben daar geen invloed op.
 

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
Ik denk dat ze gewoon moeten wachten op het bekendmaken van een headliner, hoop dat het Björk is, verwacht eigenlijk nog steeds Beck en The Libertines wel. Achja en wanneer de mensen die roepen om Kasabian, Florence en bijvoorbeeld chemical brothers afhaken lig ik er niet wakker van, ik las ook ergens dat ze maar op moeten schieten omdat werchter de line-up al bijna rond had en de donderdag daar al is uitverkocht, als je werchter en bks gaat vergelijken mis je in mijn beleving toch echt iets.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.385
562
Voorlopig gaat het niet goed. Ze hebben in elk geval geen Godspeed en Swans dit jaar en lijken ook naast Run the Jewels gegrepen te hebben. Wat blijft er dan nog wel over ?
 

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
Beter wachten ze nog even met herhalingen, Swans is erg goed maar er is zo veel meer. De vraag wat blijft er dan nog wel over vind ik dan ook wel erg dramatisch, je noemt 3 bands op waarvan er 2 nog wel kans maken. Ik zie namelijk niet in waarom Godspeed al is afgeschreven en anders boeken ze Thee Silver Mt. Zion Memorial Orchestra maar, einstürzende neubauten vind ik ook geen probleem, Run The Jewels is ook nog geen verloren zaak. Heb zo ook nog maar even wat op een rijtje gezet, Nouveau Vélo lijkt me wel zekerheidje als we het over Nederlands inbreng hebben. Iets van Ought, Viet Cong, Loop, IceAge en The Soft Moon lijkt er ook wel in te zitten. Er van uit gaande dat werchter Jungle wel wilt hebben voor hun opvulling van het alternatievere gedeelte van de line up en was een groot succes op pukkelpop, dan lijkt me Best Kept Secret ook wel goed mogelijk. Op elektronisch/ hiphop vlak naast Run The Jewels iets van Clark, Karenn(live), Flying Lotus, Hudson Mohawke, Logic. Factory Floor of the Haxan Cloak en in het beste geval beide zal toch ook nog wel iets goed komen maken. Misschien weten ze Sväva nog vast te leggen op Eurosonic. Misschien hebben ze Björk, Ride of the Strokes vast weten te leggen, ik weet niet hoor maar als ik zo een beetje nadenk wordt ik er best vrolijk van ik heb er vertrouwen in, afgelopen jaren zat er ook veel in de V.S. en toch al 2 jaar naar mijn mening de beste line-up van een buitenfestival in Nederland neer weten te zetten.

 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
The Soft Moon staan al op DTRH, Eindhoven Psych Lab en 5 Juni in de Melkweg dus die verwacht ik niet meer. Viet Cong zou al een soort van zelf bevestigd zijn tijdens Le Guess Who? dacht ik. Verder mogen al die namen die je noemt wel komen. Ik hoop nog op King Gizzard & The Wizard Lizard of iets in die richting. Al staat King Gizzard vlak voor BKS in de VS..

En ik denk dat die post van Black Lies ook een beetje sarcastisch was.

 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.385
562
The Soft Moon staan al op DTRH, Eindhoven Psych Lab en 5 Juni in de Melkweg dus die verwacht ik niet meer. Viet Cong zou al een soort van zelf bevestigd zijn tijdens Le Guess Who? dacht ik. Verder mogen al die namen die je noemt wel komen. Ik hoop nog op King Gizzard & The Wizard Lizard of iets in die richting. Al staat King Gizzard vlak voor BKS in de VS..

En ik denk dat die post van Black Lies ook een beetje sarcastisch was.

Misschien een beetje. Toch stelt BKS me tot nu toe teleur. Overal zie ik potentiële BKS-namen naar andere festivals gaan, losse shows aankondigen etc etc.
 

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
Hoe kan iets nu teleurstellen zonder dat er ook nog maar iets bekend is. En het is toch niet gek dat artiesten die op BKS staan ook op andere festivals staan? De artiesten die op BKS staan zijn notabene ook niet zo groot dat ze maar voor 1 show in dat jaar naar NL komen. Vorig jaar stonden de 3 headliners, notabene de grootste namen die er staan, ook al op andere festivals of in zalen dat jaar.
 

jellodinho

Campingartiest
10 nov 2013
94
0
Niels Aalberts is de laatste dagen al erg aan het teasen op zijn instagrampage en nu heeft hij een foto geplaatst van een biljartbal met 2 erop... Misschien een hint? Zaterdag namen ofzo?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken