Best Kept Secret 2015

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Sorry, dat snap ik niet. De two is te klein voor Macklemore (zelfs op een ongunstig moment net voor AM, waar heel veel mensen voor kwamen) maar hiphop is maar bijzaak? Als ze een dag maken met Run The jewels, Kendrick en nog wat redelijk grote (britse) bands (Libertines/Kasabian) verkopen ze die dag wel uit. Een beetje zoals de eerste dag van 2013

Niet met willekeurig wat bands. De vrijdag van 2013 was alleen op AM al uitverkocht ongeveer. Daarnaast hadden ze een sterk dagprogramma, met o.a. Bloc Party en the Maccabees. Danny Brown, Macklemore en Tyler, the Creator waren(in ieder geval qua grootte) goede hiphopartiesten. Wat ik hiermee wil zeggen: BKS gaat geen hiphopper een headlinespot geven. Kijk naar vorig jaar: zelfs zonder hiphop redden ze het meer dan prima. Hiphop is een leuke toevoeging(voor de organisatie welteverstaan) maar niet meer dan dat.

Edit:

Of aan de kuren van Casablancas, aangezien die doodleuk vermeldt in mei weer te touren met The Voidz.

Ik heb het al eens gezegd: volgens mij worden The Strokes in 2015 eenzelfde gevalletje als The Libertines vorig jaar. Eigenlijk gaan de leden liever met hun andere projecten de baan op, enkel als het financiële ruggensteuntje groot genoeg is komt de band weer samen. En in dat geval zal BKS denk ik uit de boot vallen.

Dat zou inderdaad zomaar kunnen, maar aangezien hij gezegd heeft dat bij dat album ook een tour komt hou ik daar even aan vast. Vandaar ook: zal ook afhangen van wanneer het album komt, aangezien BKS redelijk vroeg valt.
 

jellodinho

Campingartiest
10 nov 2013
94
0
Ik heb even een vraagje voor jullie. Aangezien jullie op een forum van festivals zitten en we constant lekker aan het speculeren zijn over welke bands waar optreden, vroeg ik me af of jullie misschien mensen kennen in de muziekwereld. Ik studeer muziekmanagement aan de HKU in Utrecht en zoek momenteel namelijk een snuffelstage van 130 uur (iedere donderdag en af en toe in het weekend beschikbaar). Ik heb zo'n beetje alle zaaltjes en festivalorganisator gecontact en ik kan nergens aan de slag. Heeft een van jullie misschien nog iemand in zijn netwerk die ik misschien zou kunnen contacten voor een stage? Ik ben vooral geïnteresseerd in markering of programmering. Sorry dat ik even off topic ga maar ik zit momenteel echt zonder ideeën.
Alvast bedankt!
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
<div class="d4p-bbt-quote-title">mynoseknows wrote:</div>
Hiphop is een leuk ‘sidegenre’ maar het draait toch vooral om garage, rock, punk en tussenvormen van ‘indie'(ofzo?). Spot als Macklemore lijkt me ook niet voordehandliggend. Ergens tegen de avond in de two was niet te doen, zelfs voor hem(hij was toen hij geboekt was, en ook met BKS, nog niet zo populair als dat hij nu is). Die tent stond rambamvol.

Sorry, dat snap ik niet. De two is te klein voor Macklemore (zelfs op een ongunstig moment net voor AM, waar heel veel mensen voor kwamen) maar hiphop is maar bijzaak? Als ze een dag maken met Run The jewels, Kendrick en nog wat redelijk grote (britse) bands (Libertines/Kasabian) verkopen ze die dag wel uit. Een beetje zoals de eerste dag van 2013

Macklemore is natuurlijk een stuk meer mainstream(vies woord maar ja) dan Kendrick Lamar. Hij scoorde net een hit met Thriftshop en ook zijn live reputatie was ook niet misselijk. Dan zijn er een hoop mensen die toch even gaan kijken. Kendrick Lamar heeft natuurlijk ook een prima live reputatie, maar de echt radiohit is er bij mijn weten nog niet geweest. Ik denk dat het best TWO laten afsluiten door dingen als Kendrick Lamar en Run The Jewels en dan idd bijvoorbeeld Kasabian laten headlinen
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ik hoop dat ze gewoon weer een Woo Hah! organiseren.

Ik dacht dat Firefly vandaag nog met namen kwam? Alles wat daar staat kunnen we denk wel schrappen voor BKS.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Sub-Headliner op de main stage is toch echt wel een spot die Kendrick aankan bij een eventuele aankomende festivaltour. Helaas, volgensmij is zijn naam niet langsgekomen op de affiche's van Coachella en Govenors Ball, etc. Misschien tourt ie pas later in het jaar. Verder moeten we niet vergeten dat we in 2014 ook Vestival hadden met namen als Asap Rocky, Trey songgz en Miguel. Het zal me niks verbazen als zij aan de haal gaan met Kendrick.
 

Lateralus

Campingartiest
6 nov 2014
61
0
Best Kept heeft via hun twitter aan iemand laten weten dat ze hun line-up bekend maken "zodra ze alle namen hebben".
Wanneer hij vervolgens vraagt of ze alle namen in één keer vrijgeven dit jaar, geven ze de reactie "wie zal het zeggen".

Misschien vergezocht, maar zou het kunnen dat ze alles (of in ieder geval het grootste deel) in één keer bekend maken? Ik zou het wel mooi vinden, gezien het dan meer naar een best kept secret-ish ding neigt. Ze kunnen in ieder geval spelen met het 'secret'-idee.. Maar goed, dit is natuurlijk vooral speculatie, slechts gebaseerd op 'n enkele tweet.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
646
Best Kept heeft via hun twitter aan iemand laten weten dat ze hun line-up bekend maken “zodra ze alle namen hebben”.
Wanneer hij vervolgens vraagt of ze alle namen in één keer vrijgeven dit jaar, geven ze de reactie “wie zal het zeggen”.

Misschien vergezocht, maar zou het kunnen dat ze alles (of in ieder geval het grootste deel) in één keer bekend maken? Ik zou het wel mooi vinden, gezien het dan meer naar een best kept secret-ish ding neigt. Ze kunnen in ieder geval spelen met het ‘secret’-idee.. Maar goed, dit is natuurlijk vooral speculatie, slechts gebaseerd op ‘n enkele tweet.

Maar op facebook zeggen ze dan weer dat namen komen 'wanneer ze er tevreden over zijn', en de algemene tendens op twitter is eerder 'we geven namen als we ze hebben'. Vind ik dan weer overkomen dat het boeken niet zo vlot gaat als de vorige jaren...
 

Lateralus

Campingartiest
6 nov 2014
61
0
Ja, dat is ook wel het voornaamste idee wat ik heb. Neemt niet weg dat ik het wel iets tofs zou vinden hebben als ze besluiten alles in 1 keer te doen.
Vroeg me trouwens ook af of Björk misschien wat voor BKS zou zijn?
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ik heb even een vraagje voor jullie. Aangezien jullie op een forum van festivals zitten en we constant lekker aan het speculeren zijn over welke bands waar optreden, vroeg ik me af of jullie misschien mensen kennen in de muziekwereld. Ik studeer muziekmanagement aan de HKU in Utrecht en zoek momenteel namelijk een snuffelstage van 130 uur (iedere donderdag en af en toe in het weekend beschikbaar). Ik heb zo’n beetje alle zaaltjes en festivalorganisator gecontact en ik kan nergens aan de slag. Heeft een van jullie misschien nog iemand in zijn netwerk die ik misschien zou kunnen contacten voor een stage? Ik ben vooral geïnteresseerd in markering of programmering. Sorry dat ik even off topic ga maar ik zit momenteel echt zonder ideeën.
Alvast bedankt!
Ik zie net een bericht langskomen dat Le Guess Who een stagair zoekt, maar dat is misschien meer uur dan jij wilt. http://www.leguesswho.nl/news/#js-lgw-news-modal-le-guess-who-zoekt-stagiair-e-marketing-ondersteuning-programmering
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Toch moeten ze niet te lang wachten.
100 euro voor 3 dagen DTRH is een leuk actie.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Het social media team zal ondertussen ook wel moe worden van al die ongeduldige mensen op Twitter :')

Ik weet niet of TWOD headliner staat op DTRH maar anders hebben ze 2/3 headliners die al eens op BKS stonden. Dus wat dat betreft headliners zitten ze niet zo in de weg. Er daaronder zijn ook nog genoeg interessante namen over.
Ze hebben het nu op twitter weer over 'de eerste namen' dus ik denk niet dat ze alles in een keer bekend maken. Misschien willen ze beginnen met een verrassende naam die ze door afspraken nog niet bekend mogen maken? (Ik bekijk het even van de positieve kant)

En nu bekend is dat Tame Impala festivals gaat doen mogen die van mij ook best komen.


 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Er zijn genoeg acts die ze zouden kunnen boeken (en al bekend maken), dus dat schept wel hoge verwachtingen voor iets speciaals...
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Best Kept Secret heeft mij zojuist via Twitter beloofd even met The Exploited en de WC Experience te bellen over eventuele boekingen. Kill all hipsters.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Best Kept Secret heeft mij zojuist via Twitter beloofd even met The Exploited en de WC Experience te bellen over eventuele boekingen. Kill all hipsters.

Wat zou ik dat een fantastische actie vinden zeg. F*ck jullie, fissa met the WC Experience XD
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Niet dat ik het toejuich of het een BKS artiest vind, maar is dit een link naar Taylor Swift? XD

<iframe title="Geëmbedde tweet" style="display: block; max-width: 99%; min-width: 220px; padding: 0px; border-radius: 5px; margin: 10px 0px; border-width: 1px; border-style: solid; border-color: rgb(238, 238, 238) rgb(221, 221, 221) rgb(187, 187, 187); -moz-border-top-colors: none; -moz-border-right-colors: none; -moz-border-bottom-colors: none; -moz-border-left-colors: none; border-image: none; box-shadow: 0px 1px 3px rgba(0, 0, 0, 0.15); position: static; visibility: visible; width: 500px;" allowfullscreen="" class="twitter-tweet twitter-tweet-rendered" allowtransparency="true" scrolling="no" id="twitter-widget-0" frameborder="0" height="267"></iframe>
<script async="" src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

Laatst tweette iemand ook ‘Taylor Swift en BKS zijn tegelijkertijd HELP’ oid. En daar reageerden ze als volgt op:
‘Misschijn rijdt ze wel om’

Nee joh.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
https://twitter.com/alberthammondjr/status/554131026315055105

Tja, dan is de vraag of dit over The Strokes of over een solo tour gaat..
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Speelt weinig op festivals en heeft nog al wat eisen. Maar wel een gedroomde headliner... haha stel je voor Björk, the strokes en Morrisey
Oke nu realistisch Black keys, Alt-J en Florence + the Machine
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken